Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک باتجربه تیم تراکتور وضعیت مبهمی برای دیدار با پرسپولیس دارد

 تیم تراکتور پنجشنبه در هفته چهاردهم لیگ برتر در ورزشگاه یادگار امام میزبان پرسپولیس است.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، به جز هادی محمدی که به دلیل مصدومیت بازی نمی‌تواند در این مسابقه به زمین برود، وضعیت اشکان دژاگه هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هافبک باتجربه تراکتور دیدار با آلومینیوم اراک را به سبب آسیب دیدگی از دست داد اما روز گذشته در سالن وزنه حاضر شد و همراه هم‌تیمی‌هایش تمرین بدنی انجام داد.

قرار است دژاگه امروز و فردا هم زیرنظر پزشکان در تمرینات تراکتور حاضر شود و پس از آن نظر قطعی کادر پزشکی این تیم درباره بازی کردن وی مقابل پرسپولیس مشخص شود.

تبریزی‌ها که حمید بوحمدان را هم به دلیل محرومیت مقابل شاگردان یحیی‌ گل‌محمدی در اختیار ندارند، منتظر اعلام رای سعید مهری از سوی کمیته انضباطی هستند تا در صورت فراهم شدن شرایط از این بازیکن هم استفاده کنند. جلسه رسیدگی به درگیری مهری با آرمین سهرابیان در بازی گل‌گهر و تراکتور روز گذشته برگزار شد اما تاکنون رای قطعی این تخلف صادر نشده است.

اخبار داغ 

علی انصاریان به خواب مصنوعی رفت | برای علی سلامتی بخواهیم محمود فکری: زمانی که استقلال در آسیا 2 ستاره کسب کرد باشگاه پرسپولیس و ابراهیم شکوری کجا بودند؟! آتش زدن رفیق به خاطر دختری در پارک! عمل زیبایی بهاره رهنما در لایو اینستاگرام فاش شد جوئل ماتیپ ادامه فصل 21-2020 را از دست داد ویمبلدون به دنبال سرمربی زنان چلسی؛ اولین سرمربی زن در فوتبال مردان؟

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۲۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانیال 120 دقیقه با سرفه بازی کرد!

به گزارش ورزش سه دانیال اسماعیلی فر که مثل بازی های قبلی پرسپولیس در نقش مدافع راست در ترکیب اصلی این تیم مقابل ایرالکو حاضر شده بود با بیماری در این دیدار به میدان رفت. 

شرایط این بازیکن به گونه ای بود که حتی در زمان گرم کردن قبل از بازی هم صدای خس خس سینه او شنیده می شد. 
به نظر می رسد دانیال با وجود بیماری  در ترکیب تیمش قرار گرفته بود چرا که مدام سرفه هم می کرد و از نظر تنفسی مشکل داشت. 
اسماعیلی فر بعد از حضور فرشاد فرجی در زمین یک خط جلوتر رفت و در پست وینگر راست بازی کرد که فروغ لازم را نداشت. 

او با وجود بیماری و سرفه هایش تا دقیقه 120 هم در زمین ماند و یکی از پنالتی های تیمش را از دست داد تا از هواداران پرسپولیس عذرخواهی کند. 

اسماعیلی فر که به دلیل محرومیت بازی سپاهان را از دست داده امروز در تمرین ریکاوری هم حاضر نبود تا شرایط جسمانی اش به حالت عادی برگردد.

دیگر خبرها

  • دانیال 120 دقیقه با سرفه بازی کرد!
  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • پیغام هافبک پرسپولیس با شادی گل دردناک
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال پیش از دیدار با تراکتور
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس
  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور/ مشکلات شخصی حل خواهند شد؟
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور / مشکلات شخصی یحیی حل شد؟
  • وعده یحیی گل محمدی به تی تی ها؛ مشکلاتم حل شود به تبریز می‌آیم
  • آکادمی پارالمپیک، مرجع اعلام وضعیت مصدومان والیبال نشسته