Web Analytics Made Easy - Statcounter

آئین اعطا نشان کاندیداتوری شهر دوستدار کودک کشور به اصفهان دقایقی پیش با حضور استاندار اصفهان، رئیس دفتر یونیسف در ایران، مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده، شهردار اصفهان و شهرداران کلانشهرها آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شهر دوستدار کودک شهری است که کودکان، مرکز توجه در برنامه ریزی های شهری بوده و با مشارکت اجتماعی کودکان برای شکوفایی استعدادها، عادلانه و بدون تبعیض و قابل دسترس برای همه کودکان، ایمن و امن، خانواده محور با والدین آگاه، مشارکت جو با تعاملات اجتماعی گسترده است که کودکان آن ارزشمند و محترم تلقی شده و با آنها مشورت می‌شود و زمینه شکوفایی استعداد آن‌ها فراهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای رسیدن به این جایگاه، اصفهان از سال ۹۷ به عنوان پایلوت شهر دوستدار کودک انتخاب شد، طی این مدت شهرداری اصفهان توانست با تعامل ذی نفعان، گزارش وضعیت سنجی کودکان و برنامه اقدام اجرایی را در ۱۰ گام در این زمینه تدوین و تهیه کند. در این راستا طی هماهنگی وزارت کشور و یونیسف، نشان کاندیداتوری شهر دوستدار کودک به شهر اصفهان تعلق گرفت.

آئین اعطا نشان کاندیداتوری شهر دوستدار کودک کشور به اصفهان دقایقی پیش با حضور استاندار اصفهان، رئیس دفتر یونیسف در ایران، مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده، شهردار اصفهان و شهرداران کلانشهرها آغاز شد.

این خبر تکمیل می شود…

کد خبر 472466

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهر دوستدار کودک شهرداری اصفهان شهر اصفهان یونیسف وزارت کشور شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۲۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک معرفی شدند

با حکم محمد خزاعی، ۱۲ تن از مدیران و فعالان فرهنگی هنری و سینماگر کودک و نوجوان به‌عنوان اعضای شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، مجید زین العابدین، علی قاسم زاده، کمال حیدری، یوسف افشارنیا، سید مهدی سیدین‌نیا، فرزانه کلاهدوزان، علی صالحی، اصغر فارسی، وحید نیکخواه آزاد، پوران درخشنده، وحید ملتجی و احمد مقیمی به عنوان اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان منصوب و معرفی شدند.

محمد خزاعی در حکم انتصاب اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان، با تاکید بر این نکته که برگزاری جشنواره این رویداد فرصتی ارزشمند برای توجه به نقش مهم آثار مهم کودکان و نوجوانان است، برنامه‌ریزی، سیاستگذاری و تصمیمات اثر بخش در زمینه رشد سرمایه انسانی دغدغه‌مند، تقویت فکر و ایده‌های نو، تکامل چرخه تولید و اکران، تشویق و معرفی استعدادهای جوان و جهش تولید با مشارکت فیلمسازان در سینمای راهبردی کودک و نوجوان را از اعضای شورای مذکور خواستار شده است.

سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، به دبیری مجید زین العابدین در اصفهان برگزار می‌شود.

کد خبر 749809

دیگر خبرها

  • نشان «خورشید تابان» امپراطور ژاپن به معصومه ابتکار اعطا شد
  • انتقاد از سکوت مدعیان حقوق بشر از کشتار زنان و کودکان در غزه
  • نشان خورشید تابان از سوی امپراطور ژاپن به معصومه ابتکار اعطا شد + عکس ها
  • اختتامیه پویش ارومیه شهر دوستدار کودک برگزار شد
  • انتخاب دو روستای اردبیل به عنوان روستای «دوستدار کتاب» در کشور
  • سخنگوی یونیسف: گورستان‌هایی در غزه دیدم که مملوء از کودک بود
  • اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک معرفی شدند
  • علی اف: تحدید مرزهای جمهوری آذربایجان و ارمنستان آغاز شده
  • علت پرحرفی کودکان؛ چطور رفتار کنیم؟
  • هزاران کودک بی سرپرست و پناهجو در اروپا ناپدید شده اند