Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه پرسپولیس پیامی برای علی انصاریان منتشر کرد

باشگاه پرسپولیس در پیامی، از مردم، جامعه ورزش و هواداران پرسپولیس درخواست کرد تا برای سلامتی علی انصاریان دعا کنند.


به گزارش طرفداری و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، در بخشی از این پیام آمده است؛ در روز توسل به امام زمان (عج)، دست به دعا می‌شویم و برای علی انصاریان، پیشکسوت فوتبال ایران و پرسپولیس دعا می‌ کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی انصاریان پیشکسوت فوتبال ایران و پرسپولیس که به دلیل بیماری کرونا در بیمارستان بستری است، از ساعاتی پیش وضعیتش نسبت به قبل، وخیم ‌تر شده است. ضمن اینکه هیچ ‌گونه بیماری زمینه‌ ای ندارد، اما ریه ‌های وی به شدت درگیر کرونا شده است.

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس، از مردم، جامعه ورزش و هواداران پرسپولیس، درخواست می‌ کند که در این روز عزیز با خواندن دعای توسل، برای بهبودی او دعا کنند.

امروز سه ‌شنبه است و روز توسل به آقا امام زمان (عج)، همه با هم دست به دعا می‌ شویم و از حضرت قائم (عج) می ‌خواهیم تا سلامتی این عزیز، حاصل شود.

اخبار داغ 

علی انصاریان به خواب مصنوعی رفت | برای علی سلامتی بخواهیم محمود فکری: زمانی که استقلال در آسیا 2 ستاره کسب کرد باشگاه پرسپولیس و ابراهیم شکوری کجا بودند؟! آتش زدن رفیق به خاطر دختری در پارک! عمل زیبایی بهاره رهنما در لایو اینستاگرام فاش شد جوئل ماتیپ ادامه فصل 21-2020 را از دست داد ویمبلدون به دنبال سرمربی زنان چلسی؛ اولین سرمربی زن در فوتبال مردان؟

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس علی انصاریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۲۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر زمان حضور ویسی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال

بعد از مذاکره باشگاه فولاد خوزستان با فدراسیون فوتبال، زمان حضور ویسی در کمیته انضباطی تغییر کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، عبدالله ویسی به دلیل اظهارات خود بعد از بازی آلومینیوم اراک- فولاد خوزستان، به کمیته انضباطی فراخوانده شد. فدراسیون فوتبال این خبر را در ساعت پایانی روز 12 اردیبهشت 1403 اعلام کرد. این در حالی است که او همان شب به همراه تیم خوزستانی از اراک به خوزستان بازگشت.  روزهای بعد از این با تعطیلات و ایام آخر هفته همزمان شد. ضمن اینکه شاگردان ویسی در روز هفدهم اردیبهشت ماه سال جاری در چارچوب دیداری از هفته بیست و ششم لیگ باید مقابل تراکتور بگیرند.

ویسی به کمیته انضباطی فراخوانده شد

با توجه به حساسیت مسابقه و جایگاه نماینده خوزستان در جدول مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور همچنین دوری مسیر، باشگاه فولاد با فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی مذاکراتی انجام داد. بعد از انجام این مذکرات مقرر شد که ویسی بعد از بازی حساس هفته بیست و ششم لیگ با تعیین تاریخ جدید رسیدگی توسط کمیته انضباطی به این مرجع قضایی فوتبال رسیدگی کند.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ویسی را به علت نقض ماده 71 مقررات انضباطی فراخوانده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام رونالدو پس از هتریک در لیگ عربستان
  • منیژه، زنی که آفتاب تن برهنه اش را ندیده است / از محو شبانه نقاشی شاهنامه تا توسل به فردوسی برای حجاب!
  • خوش آن گروه که هستند با امام بقیع
  • پیام خداحافظی مارکو رویس برای هواداران (فیلم)
  • منیژه ، زنی که آفتاب تن برهنه اش را ندیده است / از محو شبانه نقاشی شاهنامه تا توسل به فردوسی برای حجاب!
  • درخواست جالب ستاره جنجالی: دستمزدم را کم کنید
  • تغییر زمان حضور ویسی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • درخواست کلوپ: به داد فوتبال انگلیس برسید!
  • پیام ساکت قبل از پرسپولیس: شمال فقط نساجی
  • توقف روند گلزنی عیسی در بدترین زمان ممکن