Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی تفنگ ایران گفت: امتیازات اکثر ملی پوشان فراتر از حد انتظار است و با قرار گرفتن در شرایط مسابقات تجربه و سطح آمادگی خود بالا می برند که بسیار تاثیر گذار می باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری فدراسیون تیراندازی، الهام هاشمی سرمربی تیم ملی تفنگ ایران در خصوص نتایج کسب شده توسط تیراندازان در مسابقات آنلاین قهرمانی آسیا افزود: تاخیر 15 دقیقه ای که در روند مسابقات تفنگ پیش آمد باعث خستگی و افت امتیاز ورزشکاران شد و متاسفانه نتوانستند رکورد های خوبی که در هفته های قبل کسب کرده بودند را تکرار کنند ولی در هر حال برگزاری این رقابتها در فاصله 6 ماه تا المپیک تجربه بسیار خوبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: بیشتر المپین ها در مسابقات داخلی و لیگ حتی امتیاز بالای 630 هم به ثبت رساندند که نشان از توانایی بالای آن ها دارد. طبق روال سال گذشته که رکورد 625 را برای حضور در انتخابی های تیم ملی مدنظر داشتیم این بار نیز به همه ورزشکارانی که در مسابقات آزاد و لیگ سال جاری موفق به کسب رکورد 624 به بالا شده بودند، اعلام شد که می توانند به صورت آزاد در مسابقات آنلاین قهرمانی آسیا شرکت کنند و با توجه به اینکه این مسابقات بدون فینال برگزار شد، ما بین ورزشکاران آزاد و ملی پوشان فینال هم برگزار کردیم. حضور نفرات آزاد در این مسابقات هم باعث دلگرمی برای آنها بود که مطمین شوند امتیازات خوبشان از دید کادر فنی پنهان نمی ماند و هم ملی پوشان را تحت فشار بیشتری قرار داده بود که این هم یک امر ضروریست و در مسابقات آنلاین آینده هم اینکار را تکرار می کنیم تا بچه ها کنار آمدن با فشار روانی مسابقات را بیشتر تمرین کنند.

هاشمی افزود: در فاصله 6 ماه تا المپیک به هیچ وجه نباید انتظار داشت تیراندازان در اوج باشند ضمن اینکه در حال حاضر در فصل بدنسازی هستیم و همچنین با توجه به تمرینات سه وضعیت، فرصت کمتری برای تمرین بادی مهیا می شود و از همه مهمتر در حال حاضر تمرکز کمتری روی تمرینات فینال داریم.

سرمربی تیم ملی تفنگ ایران در خصوص رکوردهای اخیر ورزشکاران گفت: ملی پوشان در هفته های گذشته رکوردهای بسیار خوبی داشته اند حتی امتیاز 633.2 را هم به ثبت رسانده اند که واقعا بی نظیر است. در المپیک ریو در رشته تفنگ بادی مردان امتیاز 625.5 به فینال رسید و که این نشان می دهد اکثر المپین های ما در حد فینالیست های المپیک هستند.

او اضافه کرد: در آخرین مسابقه لیگ بانوان، قهرمان بزرگ کشور و جهان، الهه احمدی در فینال اول شد که یک امر کاملا طبیعی است. ایشان رنکینگ یک دنیا را در اختیار داشته، قهرمان فینال فینالیستهای جام جهانی بوده، دوبار ششم المپیک شده. هرچند بعد از اینکه متاسفانه با اختلاف امتیاز بسیار ناچیز از رسیدن به سهمیه المپیک توکیو بازماند ترجیح داده مدتی از اردوهای تیم ملی فاصله داشته باشد تا بعد از سالها افتخارآفرینی برای کشور برای مدتی به زندگی شخصیش توجه بیشتری داشته باشد.

سرمربی تیم ملی تیراندازی با اشاره به وضعیت دو تیرانداز تیم بانوان گفت: از ابتدای شروع اردوهای آماده سازی المپیک احمدی و جام بزرگ نیز دعوت شده بودند اما الهه احمدی تصمیم جدی برای استراحت موقت دارد. مه لقا جام بزرگ در اردوها حضور داشت اما با توجه به سانحه رانندگی که آسیب جزیی داشت مدتی در استراحت به سر می برد و احتمالا از هفته آینده به تمرینات باز می گردد.

هاشمی در پایان خاطر نشان کرد: طبق شیوه نامه تنظیمی برای انتخاب نفرات اعزامی به المپیک پیش می رویم و با توجه به شرایط قطعا بهترین نفرات را اعزام خواهیم کرد اما نکته قابل توجه در رشته تفنگ این است که اکثر تیراندازان این رشته باید در دو ماده تفنگ بادی و سه وضعیت بهترین باشند. به همین دلیل از نفراتی که در یک ماده تخصص دارند کمتر استفاده می شود ولی این قهرمانان فرصت انتخاب شدن در بازی های آسیایی را خواهند داشت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سرمربی تیم ملی ملی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۲۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشمی: امیدواریم بیش از ۳۵ سهمیه بگیریم/ رشد بودجه زیاد نیست

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: امیدواریم در بازی‌های المپیک پاریس، بیش از ۳۵ سهمیه کسب کنیم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مناف هاشمی، دبیرکل کمیته ملی المپیک در نشست خبری صبح امروز، سه‌شنبه خود اظهار داشت: اولین جلسه هیئت اجرایی در سال جدید برگزار شد. دلیل تأخیر این بود که بودجه کمیته ملی المپیک  ابلاغ نشده بود. ما امسال سه رویداد داریم و منتظر بودم که عدد و رقم مشخص شود و برنامه‌ریزی کنیم و منابع را تخصیص بدهیم و نحوه پاداش‌ها مشخص کنیم. این دلیل تاخیر یکی از جلسات بود که به امروز موکول شد. امروز گزارش مفصلی از ثبت‌نام‌ها و کسب سهمیه‌ها و بازدیدها از دهکده پاریس و جلسه آنلاین با کمیته برگزاری ارائه شد.

وی تاکید کرد: قرار شد حمایت‌ها ادامه داشته باشد و تلاش کنیم رشته‌هایی مثل دوومیدانی و صخره نوردی و تنیس روی میز را بیشتر حمایت کنیم تا سهمیه‌ها که 31+1 سهمیه است، افزایش پیدا کند. حتی رشته‌های والیبال ساحلی و والیبال هم تلاش می‌کنند و حتی از طریق وایلد کارت سهمیه بگیریم. امیدواریم بیش از 35 سهمیه بگیریم.

مناف هاشمی تصریح کرد: گزارش دوم درخصوص بازی‌های داخل سال آسیا بود که 38 رشته حضور دارد و ما 32 رشته را مد نظر داریم که به کمیته برگزاری مسابقات اعلام کردیم. ملاک اصلی اعزام رشته‌هایی است که طلا بگیرند و این اولویت هیئت اجرایی است تا جایگاه سوم دوره قبل را حفظ و ارتقا بدهیم. تا تعیین قطعی بودجه به فدراسیون ها گفتیم که بخشی از منابع را خودشان باید تأمین کنند.

وی افزوود: درخصوص بودجه هم کمیته المپیک رایزنی‌های خوبی داشت، اما آنچه به لایحه به مجلس رفت، یک بخشی از لایحه حذف شده بود که البته قسمتی از آن برگشت. شاید خیلی رشد در سال المپیک نداشته باشیم. البته همچنان منتظر هستیم تا در نهایت در امسال مشکلی نداشته باشیم.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو
  • اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو + اسامی و برنامه مسابقات
  • هاشمی: درباره اسم و شعار کاروان هفته آینده تصمیم می‌گیریم/ بودجه کمیته المپیک در پایان اسفند ابلاغ نشد+ فیلم
  • هاشمی: امیدواریم بیش از ۳۵ سهمیه بگیریم/ رشد بودجه زیاد نیست
  • جام جهانی پاراتیراندازی|رقیه شجاعی از صعود به فینال بازماند
  • رقیه شجاعی از راهیابی به فینال تفنگ سه وضعیت بازماند
  • فوری: تصمیم نهایی کادرفنی درباره حسن یزدانی
  • شرایط حضور حسن یزدانی در المپیک پاریس مشخص شد
  • از اینجا رانده و از آنجا مانده
  • عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد