Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-29@20:00:06 GMT

کاهش ساعت محدودیت تردد شبانه از ۴ به ۳ صبح

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۸۲۵۵۷

صراط: سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ، در چهلمین یکمین طرح رعد، اظهار کرد: با اجرای ۳۶۴ حکم قضایی بیش از ۷۴۶ نفر از سارقان، مالخران، کیف قاپان، موبایل قاپان، سارقان منازل، مغازه و موتورسیکلت که ۷۴۶ نفر بودند، دستگیر شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، وی با اشاره به اینکه جمعی از ۷۴۶ نفر به صورت باندی فعالیت می‌کردند، گفت: ۴۶ باند را در این دوره از طرح رعد منهدم کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴ هزار و ۲۰۰ اموال مسروقه مردم کشف شده است که اموال سرقتی مهم شامل؛ ۱۵۶ خودرو و موتورسیکلت بوده که کشف شده اند و بیش از ۳۰۰ دستگاه ماینر در سطح شهر کشف کرده ایم.

وی بیان کرد: در یک فقره که در طرح رعد شناسایی شده است، ۱۶ تن آردی که به صورت یارانه باید در اختیار نانوایی‌ها قرار می‌گرفت توسط یکی از باند‌ها شناسایی شد که این باند قصد فروش آزاد آرد را داشتند.

سردار رحیمی افزود: ۹۰۹ پرونده سرقت در این مرحله تکلیف آن مشخص شده است، ۶ قبضه سلاح شکاری و ده‌ها قبضه سلاح سرد از زورگیران کشف شد، ۱۱۴ نفر از محکومانِ متواری هم در این طرح شناسایی و دستگیر شده اند. در این مرحله از طرح رعد ۵ هزار و ۲۱۴ قلم کالای قاچاق کشف شده و بیش از ۸ میلیارد ریال ارزش مالی داشت.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: ۴۱ کیلو مواد مخدر از خرده فروشان کشف و برخورد شده است. در ایام پایان سال هستیم، حجم استفاده از خودرو افزایش یافته است و در کنار ایام پایانی سال، بیماری کرونا باعث شده حجم استفاده از خودرو بیشتر شود و به همین منظور صبح و بعدظهر ترافیک سنگینی را داریم از مردم تقاضای همکاری داریم و اجرای طرح محدودیت‌های شبانه را جدی بگیرند.

وی بیان کرد: ساعت محدودیت شبانه همان ساعت ۲۱ است و تغییری نکرده است، فقط تا ساعت ۴ صبح به ساعت ۳ صبح تغییر یافته است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره اجرای طرح زیست شبانه، گفت: هر تصمیمی که گرفته می‌شود باید امنیت مردم را در نظر بگیریم زیست شبانه یعنی برخی از اماکن شبانه فعال باشند، باید امنیت مردم را در نظر داشت تا زمانی که این مهم به آن اهمیت داده نشود امکان آن نیست.

وی افزود: اصنافی که شبانه فعالیت دارند خلاف قانون عمل می‌کنند و ساعت محدودیت‌ها ساعت ۲۱ است و تمامی اصناف باید تابع قانون باشند.

توضیحات سردار رحیمی درخصوص آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده سرباز راهور

سردار رحیمی درباره آخرین وضعیت از پرونده سرباز راهور که توسط نماینده مجلس سیلی خورد، گفت: برای نمایندگان مجلس احترام قائل هستیم چراکه آنان نخبگان این مملکت هستند و نیروی انتظامی تمامی نمایندگان را تکریم می‌کند نباید اجازه دهیم رسانه‌های معاند از این ماجرا سوء استفاده کنند، ما در کنار مجلس هستیم و نباید در فضای مجازی حرف بزنیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ اضافه کرد: از مسیر قانون این موضوع باید پیگیری شود مسیر ما مسیر قانون است مراجع قضایی این موضوع را بررسی می‌کنند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: تردد شبانه طرح رعد نیروی انتظامی سردار حسین رحیمی کرونا صراط فرمانده انتظامی تهران بزرگ طرح رعد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۲۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال

ایسنا/مازندران جانشین فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به همکاری ادارات و نهادهای استان در خصوص کاهش تلفات جاده‌ای گفت: کنترل محورهای مواصلاتی در ایام تعطیل اولویت ما محسوب می‌شود که با همکاری استانداری، راهداری و دیگر دستگاه‌ها و البته با محوریت پلیس راهور، توانستیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

سردار سید موسی حسینی امروز، ۸ اردیبهشت در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه اظهار کرد: کاهش ۵۰ درصدی تلفات جاده‌ای در اوایل سال جاری به نسبت مدت مشابه سال گذشته بدون همکاری همه دستگاه‌ها محقق نمی‌شد.

جانشین فرماندهی انتظامی مازندران افزود: محور سوادکوه که از محورهای پرتردد استان است کاهش تلفات را شاهد بودیم و در این ماموریت، راهداری و پلیس تعامل خوبی داشتند.

این مسئول به تکمیل نشدن پل شهر پل‌سفید اشاره کرد و گفت: این پروژه از نقص‌های مهم محور سوادکوه است، باید در اسرع وقت ساخته و بهره برداری شود تا ترافیک آزار دهنده آن، نصیب شهروندان سوادکوهی و البته همکاران ما در پلیس راهور و راهداری نشود.

 حسینی در خصوص طرح‌های دیگر پلیس اشاره کرد: برخورد با اراذل و اوباش مطالبه مهم مردم بوده که با  تعامل و همکاری نیروهای امنیتی و انتظامی، کنترل اراذل و اوباش انجام شد و این روزها کمتر در فضای مجازی قداره کشی می‌کنند.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان با اشاره به کاهش سرقت، بخصوص سرقت از منازل گفت: با کمک دستگاه‌ها،  طرح امنیت محله محور و طرح برخورد با سارقین درحال حرکت را اجرایی کردیم که شاهد کاهش ۲۴ درصدی سرقت، بویژه سرقت منازل بودیم.

وی مبارزه با قاچاقچیان را از دیگر اولویت‌های پلیس عنوان کرد و افزود: برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر بخصوص خورده فروشان در بازارها و سطح شهرها بخوبی عملیاتی شد که نتیجه آن افزایش۱۲ درصدی کشف مواد مخدر بود.

در پایان این مراسم، با قدردانی از زحمات سرهنگ اکبری فرمانده پیشین و سرهنگ عبدی ارشد نیروی انتظامی شهرستان، سرهنگ سعید مهدوی به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان سوادکوه معرفی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها
  • کارگران هم مشمول «کاهش ساعت کاری» می‌شوند؟
  • ۹۰ درصد از جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • اعمال محدودیت تردد در ۵محور آزاد راهی و شریانی کشور
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • ضرورت افزایش تولید برق و کاهش محدودیت‌های برق صنایع
  • سقوط سودآوری بیت‌کوین