Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ رئیس بسیج جامعه پزشکی  استان البرز گفت: با اجرای طرح شهید سلیمانی، ۷۰درصد از آمار فوتی‌ها و ۶۰درصد از تعداد بیماران بستری در استان البرز کاهش یافت. - اخبار استانها -

 علی جمال‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج،با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی از اواخر آبان ماه سال‌جاری در راستای ریشه‌کن شدن و مقابله با ویروس کرونا رقم خورد، اظهار داشت: در این راستا برنامه‌های تهاجمی مقابله با این ویروس برنامه‌ریزی و طراحی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه "این برنامه در 3 محور حمایتی نظارتی و مراقبتی انجام شد" افزود: در کنار علوم پزشکی سپاه و بسیج قدم‌های خوبی برای کاهش بیماری در استان البرز انجام دادند.

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان البرز با بیان اینکه "فعالیت‌ها در قالب این طرح به صورت شبانه‌روزی انجام شد" بیان کرد: نتیجه این طرح بسیار مطلوب بود و منجر به تبدیل وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا در استان به وضعیت زرد و آبی شد.

 جمال محمدی  با بیان اینکه "در این ایام با اجرای طرح شهید سلیمانی 70 درصد از میزان مرگ و میر در استان البرز کاهش یافت" تصریح کرد: در زمان شروع این طرح میزان بستری بیماران کرونایی در مراکز درمانی استان البرز بالغ بر 900 نفر بود که در حال حاضر با کاهش 60 درصدی رو به رو هستیم.

فوتی‌های کرونایی با اجرای طرح شهید سلیمانی 92 درصد در کردستان کاهش یافت1850 نفر از بسیجیان استان سمنان سفیر سلامت شدند؛ بسیجیان با طرح شهید سلیمانی به میدان مقابله با کرونا آمدنداجرای موفقیت‌آمیز طرح شهید سلیمانی در کشور / ‌بستری‌ها و فوتی‌های کرونایی کاهش یافت + فیلم

وی با اشاره به اینکه کمک مومنانه نیز در این ایام انجام شد ، خاطرنشان کرد: بسته‌های معیشتی اقلام بهداشتی با اولویت خانواده‌هایی که با کرونا درگیر بودن در این ایام انجام شد.

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان البرز با بیان اینکه "تفاوت این طرح استمرار داشتن آن مهم است" گفت: در این راستا یک ارتباط تنگاتنگ بین بسیج و پایگاه‌های سلامت رقم خورد.

جمال محمدی با بیان اینکه "در راستای این طرح قرارگاه‌های محل محور تشکیل شد" عنوان کرد: نظارت مستمر و پایش توسط کارشناسان انجام و فرم ویژه ثبت اطلاعات بیماران برای کنترل و ادامه گسترش این بیماری انجام شد.

وی با اشاره به برگزاری مجدد نماز جمعه در استان البرز، افزود: جمعه گذشته در تمامی مصلاهای نماز جمعه استان تست غربالگری از نمازگزاران انجام شد.

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان البرز در مورد برنامه‌های ویژه دهه فجر بسیج جامعه پزشکی اظهار داشت : 42 تیم تخصصی با تفکر 42 خدمت در چهل و دومین سال پیروزی انقلاب اسلامی در قالب 7 تیم به مناطق مختلف اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اجرای طرح شهید سلیمانی رئیس بسیج جامعه پزشکی استان البرز انجام شد فوتی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۲۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهید دانشجو در خانوک

حجت‌الاسلام غفوری، امام جمعه خانوک در یادواره شهید دانشجو سید احمد حسینی که در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای داربیدخون برگزار شد، گفت: باران رحمت الهی که این چند روز نازل شده است، کوه ها دشت ها و روح دل هایمان را طراوت بخشیده است.

وی افزود: به لطف الهی و به همین خون پاک شهیدان، امروزه شاهد نابودی اسرائیل و فروپاشی غرب هستیم.

 حجت‌الاسلام غفوری تصریح کرد: شهید سلیمانی‌ها به این مسیر پرتو می‌دهند و چنین مکتبی، شکست نمی‌خورد و این مکتب در همه جا پیروز است.

وی با اشاره به شهدای دفاع مقدس بیان داشت: در هر جایگاهی که باشیم، هیچ زمانی نباید رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های شهدای گرانقدر را فراموش کنیم؛ زیرا آرامش و آسایش امروز ما مرهون فداکاری و جانفشانی‌های آن عزیزان است و احترام به شهدا و امام شهدا وظیفه آحاد مختلف مردم است. 

در پایان مراسم گروه سرود دختران حاج قاسم سلیمانی اجرا کردند و از طرف مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی از خانواده شهید حسینی تجلیل شد. 

شهید دانشجو، سید احمد حسینی در سال ۶ اردیبهشت ۱۳۶۵ در عملیات خیبر جزیره مجنون به شهادت نائل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • فراهم کردن بستر رشد مهارتی و انگیزشی کارگران از اولویت‌های ما است
  • اجرای ایمن سازی و اصلاح شیب شیروانی ۱۴۰ کیلومتر از حاشیه راه‌های مازندران
  • اجرای پروژه «نصب توری» جاده کرج_چالوس را مسدود کرد
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • خبر مهم درباره اجرای طرح ترافیک جدید
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • یک فوتی و یک مصدوم در پی آتش سوزی و انفجار گاز نیشابور
  • آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت
  • یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور