Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@18:09:33 GMT

دستفروشان شهر قم ساماندهی شده‌اند

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۸۳۵۲۹

دستفروشان شهر قم ساماندهی شده‌اند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،   به نقل از شهرداری قم، سید امیر سامع ،معاون خدمات شهری شهرداری قم در یک‌صد و هشتادمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در سالن جلسات این شورا برگزار شد، مسائل پیرامون شهرک صنوف را مطرح و اظهار کرد: این شهرک حاصل تلاش تعدادی از افراد بوده که درآن زمان شرایط مطلوبی نداشته و زمین‌های آن رها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزایش قیمت بهای خدمات را در شهرک صفوف لازم دانست و افزود: امروز شاهد فروش زمین و یا اجاره زمین‌ها با نرخ بالا در این شهرک هستیم، درحالی‌که این افراد هیچ هزینه‌ای بابت خدمات رونق این شهرک پرداخت نکرده‌اند.

سامع ادامه داد: هزینه ایجاد زیرساخت‌های لازم در کل شهرک هنوز حساب‌نشده ولی هزینه‌های داخلی مانند گاز، آب، آسفالت و فاضلاب بوده است و به عهده صاحبان زمین است که باید به‌صورت عادلانه از همه گرفته شود.

او ادامه پیدا کردن خدمات شهرداری در شهرک صنوف را منوط به پرداخت تعرفه بهای خدمات دانست و تأکید کرد: نباید به کسانی که از روز اول تأسیس و راه‌اندازی شهرک در کنار شهرداری بوده‌اند، ظلم شود و عده‌ای بدون پرداخت بهای خدمات از منافع این شهرک استفاده کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری قم مشکلات روز بازار‌ها و زمین‌های اختصاص داده‌ شده به آن را مورد توجه قرار داد و گفت: شهر قم در یک سری مسائل نسبت به دیگر شهر‌ها وضعیت مطلوبی دارد از جمله اینکه امروز در سطح شهر دستفروش وجود ندارد و این موضوع ساماندهی شده است.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری قم دستفروشان شهر معضلات شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۳۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای جنجالی علیه شهردار تهران؛ پرداخت ۲۵/۵ میلیارد تومانی کمک هزینه مسکن؟ +تصویر

عبدالرضا داوری، فعال سیاسی در توییتی نوشت:

«هفته قبل سندی تکان دهنده درباره پرداخت ۲۵/۵ میلیارد تومان کمک هزینه مسکن به ۳۶ مدیر انقلابی منصوب زاکانی در شهرداری تهران بدستم رسید که اینک با قطعیت اصالت، منتشرش میکنم. مدیران انقلابی این لیست بیش از ۷۰۰ میلیون تومان، بطور متوسط کمک هزینه مسکن دریافت کردند.

رونوشت:مهندس چمران»

دیگر خبرها

  • شهرک بازیافت در قم احداث می‌شود
  • ادعای جنجالی علیه شهردار تهران؛ پرداخت ۲۵/۵ میلیارد تومانی کمک هزینه مسکن؟ +تصویر
  • هزینه تحصیل رایگان ۴ دهک اول در مدارس سمپاد پرداخت نشده است
  • آغاز طرح ساماندهی وانت‌های میوه فروش در سنندج/ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در ۱۱ نقطه سطح شهر
  • آغاز طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • آغاز ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • وانت‌های میوه‌فروش در ۱۱ نقطه شهر سنندج ساماندهی می‌شوند
  • طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج آغاز شد
  • درخواست شهرداری تهران از دولت برای افزایش نرخ معاینه فنی
  • پرداخت ۱۰ روبلی تجار برای کد استاندارد صادرات کالا به اوراسیا