Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سهیل مهدی می گوید تاکنون شرایط میزبانی نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا مشخص نشده است.
به گزارش آریا، سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال درباره برنامه ریزی سازمان لیگ برای جام حذفی و لیگ بیستم صحبت کرد. سهیل مهدی درباره اعلام برنامه هفته شانزدهم تا هجدهم لیگ برتر به برنامه تهران ورزشی رادیو تهران گفت:
در نیم فصل دوم مسابقات فشرده‌ای را پیش رو داریم ضمن این که برنامه لیگ قهرمانان آسیا و بازی‌های تیم ملی با هنگ‌کنگ و کامبوج پیش روی مان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه‌ها پی در پی و پشت سر هم است. از مربیان لیگ برتری تشکر می‌کنم چون با وجود خستگی‌ای که تیم‌ها متحمل می شوند، همکاری‌های لازم را داشته و این برنامه را پذیرفتند.

مهدی افزود:
سعی کردیم مسابقات را خیلی سنگین برگزار نکنیم تا تیم‌ها پس از این سه هفته ریکاوری خوبی داشته و از آن زمان حداکثر استفاده را کنند. برنامه لیگ تا پایان هفته هجدهم اعلام شده اما یک مرحله از جام حذفی را هم حدفاصل هفدهم اسفند تا آغاز اردوی تیم ملی برگزار کنیم.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال در باره برنامه‌ریزی مسابقات پس از نوروز 1400 توضیح داد:
تاکنون شرایط میزبانی نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا مشخص نشده است. پس از نهایی شدن وضعیت میزبانی این مسابقات قرار است فدراسیون فوتبال مکاتبه‌ای در مورد میزبانی تیم ملی در مسابقات مقدماتی جام جهانی با فیفا انجام بدهد.ما مطابق همین مسائل برنامه‌ریزی می‌کنیم.

مهدی ادامه داد:
برخی رسانه‌ها به این موضوع اشاره کردند که در سال‌های گذشته برنامه‌ریزی لیگ خیلی منظم و وقفه‌ها در نیم فصل یا پایان فصل مشخص بود اما اکنون برای این که کمترین فشار به تیم‌ها بیاید و بی برنامگی را به آنها تزریق نکنیم، قدم به قدم بازی‌ها را پیش می‌بریم. تاکنون تکلیف میزبانی لیگ قهرمانان مشخص نیست و فیفا هم نظر نهایی خود را در باره میزان رقابت‌های انتخابی جام جهانی اعلام نکرده است.

سهیل مهدی تصریح کرد:
این موارد به برنامه‌ریزی ما تحمیل شده است. به همین دلیل باید گام به گام برنامه‌ریزی کنیم تا با وجود آنکه تیم‌ها فصل فشرده‌ای را تحمل می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند اما دست کم بدانند بازی‌هایشان با کمترین میزان لغو و هزینه برگزار خواهد شد. به جز دیدارهای فیفادی در ایام نوروز 1400 مسابقاتی نداریم.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال اضافه کرد:
18 فروردین تیم فولاد باید پلی آف لیگ قهرمانان آسیا را با نماینده امارات برگزار کند و یازدهم این ماه تیم ملی از بازی با کامبوج به ایران بازمی‌گردد. بین 11 تا 18 فروردین فاصله‌ای داریم که امیدوارم بتوانیم از آن فضا هم استفاده کنیم. البته این موضوع بستگی به زمان بازگشت تیم ملی و شرایط میزبانی تیم فولاد دارد.

مهدی درباره این که آیا هفته‌های بعدی لیگ برتر از 10 اردیبهشت به بعد آغاز خواهد شد، توضیح داد:
مرحله گروهی لیگ قهرمانان تا آن زمان ادامه دارد. از طرفی شب‌های قدر هم از 11 اردیبهشت آغاز خواهد شد که هیچ وقت به احترام این ایام مسابقات را برگزار نکرده‌ایم، زیرا در شب‌های قدر بحث عبادت و بحث سوگواری‌های مردم مطرح است. از 5 خرداد هم اردوی تیم ملی برای دیدار با بحرین و عراق آغاز خواهد شد. این مسائل کار ما را سخت می‌کند و به برنامه‌ لیگ سکته می‌دهد.

سهیل مهدی افزود:
طبیعی است در این وضعیت تا میانه‌های تابستان لیگ ما ادامه خواهد داشت. پس از آن هم امیدوارم بتوانیم لیگ را زودتر از نیمه‌های پاییز شروع کنیم زیرا هر چه مسابقات تأخیر بیفتد در برنامه‌ریزی سال آینده هم دچار مشکل می‌شویم. حداکثر تلاش ما این است با توجه به بحث کرونا و فشردگی‌های موجود از هر فضایی برای برگزاری مسابقات استفاده کنیم.

رئیس کمیته مسابقات سازمان افزود:
تاکنون وضعیت میزبانی لیگ قهرمانان هم مشخص نیست و تا چند روز قبل نمی‌دانستیم این مسابقات به شکل متمرکز برگزار می‌شود. ان‌شاءالله با رد کردن این شرایط به وضعیت طبیعی برسیم.





منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سهیل مهدی جام حذفی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ قهرمانان آسیا برنامه ریزی سازمان لیگ سهیل مهدی خواهد شد تیم ملی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۳۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی گیر مهریزی قهرمان ایران شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سید ابوالفضل حسینی در مسابقات مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی نونهالان ایران جهت اعزام به مسابقات آسیایی پس از دو برد ۱۰ بر صفر و یک ضربه فنی برابر حریفانی از قم، گیلان و تهران در نیمه نهایی برابر کشتی گیر مازندرانی با نتیجه ۱۱ بر یک به برتری دست یافت.

وی، در فینال نیز کشتی گیر کرمانی را با ضربه فنی شکست داد و ضمن کسب عنوان قهرمانی مسافر مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کشور اردن شد.

مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کشور اردن در اواخر خرداد ماه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • سال گذشته ۶ میزبانی و ۱۴ اعزام برون استانی توسط هیات بدمینتون قم انجام شد
  • برتری 2-1 چلسی مقابل لیورپول و قهرمانی در جام حذفی انگلیس (5 می، 2012) / فیلم
  • میزبانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام تختی به زنجان رسید
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی کدکاپ ۸ با محوریت ترویج برنامه‌نویسی
  • برتری پورتو برابر چاوز/ مهدی طارمی «دراگائو» را به وجد آورد
  • پیروزی پورتو در شب درخشش طارمی 
  • قهرمانی کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی
  • قهرمانی آرسنال در جام حذفی انگلیس با برتری مقابل چلسی (4 می، 2002) / فیلم
  • کشتی گیر مهریزی قهرمان ایران شد
  • برگزاری رویداد بین المللی ارائه فرصت های سرمایه گزاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران