Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-28@18:57:56 GMT

دفتر دستک؛ فروشگاه آنلاین لوازم تحریر و اداری

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۸۴۱۲۷

دفتر دستک؛ فروشگاه آنلاین لوازم تحریر و اداری

در فروشگاه اینترنتی دفتر دستک بصورت مرتب محصولات جدیدی عرضه می گردد و به مناسبت های مختلف جشنواره های فروش ویژه برگزار می گردد که شما می توانید با تخفیف های ویژه محصولات متنوعی را با قیمت های بسیار مناسب خریداری نمایید. هدف ما این است که شما بتوانید بصورت مداوم بهترین لوازم تحریر و اداری و ابزار هنری و سرگرمی و بازی را با مناسب ترین قیمت خریداری نمایید و در سریع ترین زمان ممکن آنها را در هر کجای ایران دریافت نمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استراتژی دفتر دستک این است که مشتری تنها برای صرفه جویی در هزینه مجبور نیست تا کیفیت لوازم تحریر و اداری را نادیده بگیرد! پس نامدارترین برندهای تولید لوازم تحریر و اداری و ابزار هنری و سرگرمی و بازی را در فروشگاه اینترنتی دفتر دستک گرد هم آورده و با مناسب ترین قیمت عرضه کرده‌ایم. از محصولات مصرفی گرفته تا کالاهای لوکس همگی دارای ضمانت اصالت کالا و سلامت فیزیکی هستند.

اگر چه ما محصولات خود را با تخفیفی ثابت در هر فروش ویژه میفروشیم اما افتخار می کنیم که از کیفیت کالا و خدمات خود در هیچ شرایطی صرف نظر نمی کنیم!

خرید کاغذ A4 در دفتر دستک

آیا تا به حال در مورد انتخاب و خرید کاغذ A4 برای استفاده در دفتر کارتان مردد و نگران بوده اید؟ خوب شما تنها نیستید!

در رابطه با اندازه و رنگ کاغذ مطالب زیادی برای توضیح وجود دارد. بافت، رنگ و ضخامت کاغذ برخی از ویژگی های اصلی است که باید در هنگام خرید کاغذ به آن توجه داشته باشید.

کاغذ A4 در بسته های 500 عددی ارائه می شود و چنانچه قصد دارید از کاغذ برای چاپ در هر دو طرف آن استفاده نمایید سفیدی کاغذ بسیار مهم است؛ چرا که کاغذ حتی با تیرگی هم نیز برای چاپ دو طرفه مناسب و ایده آل نیست! منظور از تیرگی میزان شفافیت یا مات بودن کاغذ یا میزان نوری است که از آن عبور می کند. وزن کاغذ به کلی بر روی تیرگی آن تأثیر می گذارد. کاغذهای سنگین تر معمولاً مات تر هستند.

در مورد وزن کاغذ A4 مهم است بدانید برای چاپ و کپی کاغذ A4 با وزن 80 گرم مناسب است و کاغذ 70 گرم A4 به دلیل تراکم کم ترکیبات آن در پرینتر و دستگاه کپی جمع شده و یا به کاغذهای دیگر میچسبد به همین خاطر جهت نوشتن و طراحی مناسب است.

توجه به مجموعه این ویژگی ها در هنگام خرید و توجه به کیفیت کاغذ A4 باعث می شود پرینتر و دستگاه کپی شما به مرور زمان آسیب ندیده و دچار مشکل نشوند.

در فروشگاه اینترنتی دفتر دستک مجموعه کاغذهای A4 هشتاد گرم سفید و ابریشمی مناسب استفاده شرکت ها و سازمان ها و دفاتر فنی با بالاترین استاندارد کیفی و قیمت های مناسب عرضه گردیده است که از آن میان می توان به کاغذ کپی لوکس (COPILUXX)، کاغذ پیپر وان (PaperOne) و کاغذ دابل آ (Double A) و کپی مکس (COPIMAX) اشاره کرد.

خرید انواع وسایل بازی ساختنی و لگو در دفتر دستک

مدت هاست که مردم از تأثیر مثبت بازی و سرگرمی های مختلف بر روند رشد کودکان آگاه هستند. اسباب بازی ساختنی و پازل و لگو از جمله ابزار سرگرمی بسیار جذاب و مناسب برای سنین مختلف از کودکی تا بزرگسالی هستند. که از شکل و ساختار ساده برای گروه  سنی کودکان شروع شده و به تناسب و با بالاتر رفتن گروه سنی از ساختارهای پیچیده با جزئیات فراوان برخوردار است.

کارشناسان بر این باورند که لگو و اسباب بازی ساختنی باعث پرورش سه مهارت اصلی در افراد می شوند:

- مهارت های بدنی: نگه داشتن قطعات تا اتصال آنها به یکدیگر و برقراری ارتباط بین اجزاء را شامل می شود. به عبارتی ارتباط بین چشم ها، دست ها و مغز به خوبی شکل می گیرد.

- مهارت های شناختی: همانند ارائه راه حل های مختلف جهت حل یک معما افراد بتوانند برای ساخت سازه های مختلف راه های مؤثری را کشف نمایند.

- مهارت های هیجانی: در این گونه سرگرمی ها تمرین صبر و پشتکار نیز می شود چرا که باید صبورانه مراحل ساخت و ساز انجام شود، در پایان با دیدن نتیجه و لذتی که از دیدن اثر خلق شده می بریم پاداش خود را دریافت می کنیم.

این سه مهارت اساسی عناصر سازنده یک فرد کامل است. این سرگرمی ها فرصتی را برای افراد فراهم می کنند تا بر روی فعالیت های مختلف تمرکز داشته باشند و نتیجه این تمرکز در پایان کار با ایجاد احساسی خوشایند در فرد همراه خواهد بود.

قابلیت انجام کار گروهی در ساخت لگو و اسباب بازی ساختنی در کنار سه مهارت عنوان شده، مهارت اجتماعی را نیز در افراد با هر گروه سنی پرورش می دهد.

در فروشگاه اینترنتی دفتر دستک از برندهای نامدار و پیشرو در زمینه طراحی پازل سه بعدی و اسباب بازی ساختنی و کاردستی مانند انجینو (Engino)، روبوتایم (Robotime) و فور اِم (4M) کارهای جذاب و متنوعی برای گروه های سنی مختلف ارائه شده است که می تواند هر شخصی را سر ذوق آورد!

انجینو در زمینه طراحی و تولید اسباب بازی های ساختنی بر پایه دانش فیزیک و مکانیک فعالیت دارد؛ از نمونه های ساده تا پیچیده ای که مناسب گروه های سنی مختلف طراحی و تولید شده است. شما می توانید با یکسری قطعات چندین طرح مختلف ماشین، موتورسیکت، هواپیما، پل و ... را بسازید!

فور اِم در زمینه طراحی و تولید انواع کاردستی های جذاب و سرگرم کننده برای کودکان فعالیت دارد. کاردستی هایی با آموزش ساخت عروسک تا قالب گیری با گچ و خمیر و ساخت کاردستی های مربوط به کارگاه های علوم. مجموعه ای بسیار جذاب و آموزنده برای کودکان.

روبوتایم در زمینه طراحی و تولید پازل های سه بعدی و بسیار ظریف شهرت درخشانی دارد و شما می توانید بصورت تیمی و یا به تنهایی ماکت های بسیار زیبا و ظریفی را از خانه چوبی تا اتاق مطالعه تا یک بستی فروشی دنج و زیبا و حتی یکی سیرک موزیکال را بسازید و با آن گوشه ای از اتاق و یا دفتر کار خود را تزئین نمایید!

2121

کد خبر 1482392

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: لوازم تحریر و اداری زمینه طراحی طراحی و تولید کاغذ A4

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۴۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش حضور روانشناسان در بخش‌های مختلف پلیس

  به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما­، سرتیپ احمد علی­ گودرزی  ­­افزود: در این راستا ۸ کمیته تشکیل شده که این کمیته‌ها هر کدام وظایفی دارد که از جمله آن می‌توان به­ کمیته جنایی، سلامت خانواده، راهنمایی و رانندگی و دیگر کمیته‌هایی که می‌تواند در سلامت اجتماع و انتظامی کشور که هنجار سازی اجتماعی در ابعاد مختلف­ بر عهده آنها است کمک کنند. رئیس مرکز روانشناسی پلیس ایران بیان کرد: این تلاش‌ها و فعالیت‌ها در یکی دو سال گذشته بسیار مناسب بوده، ضمن اینکه­ وضعیت علمی همکارانی که در این رابطه در پاسگاه ها، کلانتری‌ها و افرادی که در راس عدالت ترمیمی تلاش می‌کنند افزایش داده ایم. سرتیپ گودرزی خاطرنشان کرد:­ در بحث خانواده و حوزه سلامت روان کارکنان اقدامات خوبی انجام دادیم که سبب افزایش و ارتقاءمباحث علمی گردیده است. وی گفت: در این راستا در حال تدارک فصلنامه‌ای هستیم­ که میتواند از نظر علمی ارتقاء دهد روانشناسان ما در رده‌های انتظامی، مرزی به ویژه در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها که پرونده‌های خانوادگی در آنجا اتفاق می‌افتد ارتقاء دهیم. ­معاون هماهنگ کننده امداد و بهداد فراجا­ اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم در راستای فعالیت روانشناسی خدمات خوبی را به جامعه هدف ارائه کنیم. محمد پردل با بیان اینکه دفتر سلامت روان معاونت بهداشت روان اقدامات­ خوبی در این راستا انجام داده است، افزود: شبکه بهداشت روان هر جا که پلیس است­ حضور دارد و در همین راستا­ دفتر سلامت روان بهداشت و روان افتتاح شده و در تمامی استان‌ها به فعالیت می‌پردازند. پردل در توصیه‌ای به روانشناسان دفتر سلامت روان، افزود:­ به اقداماتی که در حال حاضر­ انجام می‌دهید اکتفا نکنید و برای توسعه آن تلاش کنید. معاون هماهنگ کننده امداد و بهداد فراجا عنوان کرد:­ به حوزه روانشناسی نیرو‌های وظیفه باید توجه ویژه‌ای شود و افرادی که دارای مشکل هستند به سربازی اعزام نشود. وی با عنوان اینکه اگر­ فرد دارای اختلال به سربازی اعزام شود هر اتفاقی که رخ دهد برگردن ما است، افزود:­ با مسئولیت پذیری و تعهد اخلاقی باید در مراحل مختلف سلامت روان سرباز توجه شود. پردل با اشاره به اینکه کنترل رفتاری و روحی نیرو‌های وظیفه در مرحله آموزش به دلیل اینکه­ وضعیت زندگی فرد تغییر می‌کند بسیار حائز اهمیت است، افزود: در این مرحله روانشناس باید حتما دقت و نظارت کند و وقت بگذار­ که­ در صورت بروز مشکل اعلام کرده و­ وضعیت آنها را رصد کند. معاون هماهنگ کننده امداد و بهداد فراجا خاطرنشان کرد: در حوزه استخدامی نیز باید اختلالات انطباقی و شرایط روحی افراد برای حضور در پلیس، سپاه و ارتش توجه شود و در غیر این صورت مانع ورود افراد شوند. وی گفت: روانشناسان به گروه‌های مختلف فراجا از­ جمله نظام وظیفه، نیرو‌های قراردادی و استخدامی‌ها و بازنشستگان خدمات ارائه می‌کنند و مورد سنجش قرار می‌دهد. پردل افزود: دفاتر سلامت باید به مراکز امن به نیرو‌ها و خانواده هایشان تبدیل شود و فعالیت‌ها به گونه‌ای انجام شود که افراد به این مراکز اعتماد کنند.

دیگر خبرها

  • راهنمای خرید کتاب 504 + معرفی و دانلود 504
  • خرید شکلات تلخ بهتر است یا  شکلات شیرین؟
  • افزایش حضور روانشناسان در بخش‌های مختلف پلیس
  • نکات مهم در طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه لوازم تحریر
  • سلامت دهان و دندان موجب سلامتی قسمت‌های مختلف بدن می‌شود
  • سلامت دهان و دندان موجب سلامتی قسمت‌های مختلف بدن
  • به کارکنان وظیفه تیپ ۵۵ هوابرد گواهینامه مهارت آموزی اعطا شد
  • درآمد تعمیرات برد الکترونیکی چقدر است
  • سلامت دهان و دندان موجب تقویت سلامتی در قسمت‌های مختلف بدن می‌شود
  • برگزاری بیش از ۲۵ تظاهرات در ادلب برای سرنگونی «الجولانی»