Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، همزمان با ایام الله دهه فجر  و با حضور حسن بیگی معاون سیاسی اجتماعی استاندار، بهمن خطیبی فرماندار، محسن خرمی شریف شهردار، وحید زمانی آس مدیر شهرک صنعتی و دیگر مسؤولان، ۱۶ واحد تولیدی در شهرک صنعتی قرچک با اشتغال‌زایی ۴۰۰ نفر افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

وحید زمانی آس مدیر شهرک صنعتی قرچک در حاشیه افتتاح این پروژه‌های صنعتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی، جهش تولید و خودکفایی به مناسبت ایام‌الله دهه‌فجر ۱۶ واحد تولیدی در شهرک صنعتی قرچک با اعتباری بالغ بر ۱۲۳ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پروژه‌های افتتاح شده از بعد از هفته دولت تا دهه فجر به بهره‌برداری رسیده است، گفت: در این ایام فرخنده و مبارک، پروژه تأمین زیرساخت‌های شبکه مخابرات شهرک صنعتی قرچک  به همت شرکت شهرک‌های صنعتی و شرکت مخابرات استان تهران با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال به‌منظور تأمین اشتراک واحدهای صنعتی فاز اول با ظرفیت نامحدود افتتاح شد که عملیات اجرا در سال ۹۸ آغاز و در سال ۹۹ به پایان رسید.

مدیر شهرک صنعتی قرچک خاطر نشان کرد: با رویکرد و اهتمام جدی دولت و شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران،  تحولات بسیار خوبی در بخش زیرساخت‌های مخابراتی و اینترنتی شهرک صنعتی قرچک  ایجاد شده است.

زمانی آس افزود: به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تولیدی‌های روغن کنجد ارگانیک، گلدوزی پوشاک، گان و ماسک، انواع پوشاک، انواع میوه و سبزی‌ها و پوشاک کش‌باف هرکدام با اشتغال‌زایی ۲۰ نفر افتتاح شد.

وی گفت: دیگر واحدهای تولیدی‌های این شهرک صنعتی انواع قطعات پی‌وی‌سی و یو پی‌وی‌سی، انواع جوراب کش‌باف، پوشاک کودک و انواع ابر و اسفنج بوده که هرکدام با اشتغال‌زایی ۱۰ نفر افتتاح شد.

مدیر شهرک صنعتی قرچک افزود: تولیدی‌های زیره کفش، انواع جوراب غیر کش‌باف و انواع روکش اتومبیل هرکدام با اشتغال‌زایی ۵ نفر نیز توسط معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران به مناسبت این  دهه فرخنده و مبارک  افتتاح شد.

زمانی آس در پایان عنوان کرد: ۴۰۰ فرصت شغلی با افتتاح ۱۶ واحد تولیدی در شهرک صنعتی قرچک ایجاد شده است.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/م/س

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیر شهرک صنعتی قرچک افتتاح پروژه در دهه فجر مدیر شهرک صنعتی اشتغال زایی افتتاح شد زمانی آس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۴۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۳ درصد اشتغال صنعتی در نیشابور مربوط به ۱۰ واحد بزرگ است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری نیشابور گفت:آمار اشتغال در ۱۶۸ واحد صنعتی فعال در این شهرستان پنج هزار و ۸۰۰ نفر است که ۸۳ درصد از این اشتغال مربوط به بخش‌هایی مانند نیروگاه سیکل ترکیبی خیام، فولاد خراسان، کارخانه ایران شرق و مانند این مجموعه هاست.

مسعود اکبری باقرآباد افزود:از مجموع ۱۶۸ واحد صنعتی نیشابور فقط ۱۳ واحد فعال با اشتغال هزار و ۵۸۱ نفر در شهرک صنعتی عطار مستقر هستند البته تمایل برای حضور فعالان اقتصادی در این شهرک صنعتی رو به افزایش است و باید در آینده تامین انرژی و آب و سایر زیرساخت‌های این شهرک صنعتی مورد توجه قرار گیرد.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری نیشابور گفت: همچنین هم اکنون ۲۵ معدن فعال با ۳۱۰ نیروی کار در نیشابور مشغول به کار هستند.

اکبری باقرآباد افزود: تعهد اشتغال شهرستان نیشابور در سال گذشته سه هزار و ۹۰۴ نفر بود که حدود ۱۳۰ درصد این تعهد معادل چهار هزار و ۸۰۲ نفر اشتغال جدید محقق شد.

وی گفت: ۲ بخش صنعت و معدن با هزار و یک شغل جدید و کمیته امداد با ایجاد ۷۲۸ فرصت شغلی تازه بالاترین سهمیه ایجاد اشتغال را در سال گذشته به خود اختصاص دادند.

 

دیگر خبرها

  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • ۸۳ درصد اشتغال صنعتی در نیشابور مربوط به ۱۰ واحد بزرگ است
  • ایجاد یک میلیون و ۲۰۰ هزار فرصت شغلی در سال گذشته/ تلاش برای احیای واحدی‌های راکد
  • یک‌هزار و ۷۰۰ واحد بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی قم فعال هستند
  • باز شدن پای محصولات صنعتی قزوین به بازار‌های بین المللی
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان ایجاد می‌شود
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار