Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین جایزه سالانه کتاب روایت پیشرفت؛ «ایران سعید» در تیر ۱۴۰۰ برگزار می‌شود. دبیرخانه این رویداد از تمامی پدیدآورندگان و ناشران دعوت کرده تا آثار خود را به این جایزه ارسال کنند. در این رویداد از کتاب‌های برگزیده تقدیر خواهد شد.

در فراخوان این جایزه آمده است: در حالی که انقلاب اسلامی در دهه چهارم حیات خود به سر می‌برد؛ ولی پیشرفت‌ها و پسرفت‌های کشور در این سال‌ها به نحو شایسته روایت نشده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیارند چالش‌هایی که با مجاهدت‌، اراده و نوآوری‌های مردان و زنان ایرانی پشت سر گذاشته شده ولی عدم ثبت و روایت مسائل و شیوه حل آنها، محققان را به جست‌وجوی راه حل، در دریای نظریات واداشته، در حالی که با استفاده از بال تجربه‌های متفاوت کشور، می‌توان راه‌هایی برای عبور از این چالش‌ها یافت و چه بسیارند تجربیاتی برای عبور از چالش‌ها که ناکارآمدی آنها، محرز شده ولی به دلیل عدم روایت و انتقال این اقدامات ناموفق، دوباره آزموده می‌شوند.

چند سالی است که پژوهشگران و نویسندگانی با دغدغه روایت تجربه حرکت کشور در مسیر پیشرفت، آثاری را تولید کرده اند ولی ناگفته‌ها بسیار بیشتر از آن چیزی است که روایت شده، لذا بر آنیم تا با همراهی و هم افزایی صاحبان تجربه، محققان، نویسندگان و ناشران، روایت پیشرفت را به جریانی در عرصه نشر تبدیل کنیم. از این رو جایزه کتاب «ایران سعید»، گام نخست ما در راستاست. این رویداد توسط انجمن روایت پیشرفت که سازمانی مردم نهاد، متشکل از فعالان حوزه روایت پیشرفت است برگزار می‌شود.

حوزه‌های تخصصی

· حکمرانی

· مدیریت و اقتصاد

· دیپلماسی

· فرهنگی و اجتماعی

· دفاعی و امنیتی‌

· علم و فناوری

قالب‌ها

· خاطرات شفاهی

· تجربه نگاری

· ادبیات داستانی

شرایط ارسال آثار

· آثار ارسالی دارای شماره شابک و فیپای رسمی باشند.

· لازم است از هر اثر، دو نسخه به دبیرخانه ارسال شده یا فایل pdf آن در بخش ارسال آثار تارنمای جایزه بارگذاری شود.

· کاربرگ ثبت اثر در تارنمای جایزه تکمیل شود.

مهلت ثبت نام از تاریخ ۱۴ بهمن لغایت ۲۰ اسفند ۹۹ است.

ارتباط با دبیرخانه

- نشانی: تهران، میدان فلسطین، خیابان طالقانی، پلاک ۳۹۷، طبقه دوم، صندوق پستی: ۱۴۱۶۶۶۴۱۵۱

- پست الکترونیکی: info@iranesaeed.ir

- تارنما: iranesaeed.ir

- تلفن تماس :۰۲۱۲۸۴۲۵۷۱۳

- آیدی بله: @iranesaeedaward

کد خبر 5137230 محمد آسیابانی

منبع: مهر

کلیدواژه: کتاب و کتابخوانی توسعه و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران انقلاب اسلامی ایران نمایشگاه مجازی کتاب معرفی کتاب پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی قاسم سلیمانی پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات رایزنی فرهنگی دهه فجر ترجمه نقد کتاب کتاب و کتابخوانی رونمایی کتاب معرفی نشریات انتشارات سوره مهر روایت پیشرفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۴۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ارسال اثر به رویداد جوانی جمعیت در سمنان تمدید شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، سعیده همتی با بیان اینکه دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در بخش ملی و استانی برگزار می‌شود و پیش از این، مهلت ارسال آثار تا دهم اردیبهشت تعیین شده بود که اکنون این زمان تمدید شد، بیان کرد: متقاضیان عرصه‌های مختلف از جمله خانواده‌ها، رسانه‌ها، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها و مؤسسه‌های خصوصی، مدیران و نخبگان برای شرکت در رویداد جایزه جوانی جمعیت در بخش استانی می‌توانند از طریق پیام‌رسان ایتا یا مراجعه حضوری و تماس با دبیرخانه استانی با شماره‌های ۲۱۲۹۱۴۲ و ۳۳۴۴۳۴۵۱ اثر خود را ارسال کنند.

وی بیان کرد: مهلت ثبت‌نام در دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در بخش ملی تا پانزدهم اردیبهشت ماه تمدید شد و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق اینترنت در این رویداد شرکت کنند.

دبیر ستاد جوانی جمعیت استان سمنان با اشاره به اجرای ماده ۱۹ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت گفت: جایزه ویژه مربوط به رویداد جوانی جمعیت در محورهای تأثیرگذار در دو بخش تقاضامحور و کشف‌محور در راستای تحقق اهداف این قانون و اثربخشی بر رشد ازدواج و فرزندآوری در جامعه اعطا می‌شود.

همتی اظهار کرد: رویداد جایزه جوانی جمعیت در بخش ملی توسط ستاد ملی جمعیت و در بخش استانی توسط ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استان برگزار می‌شود.

وی اهدای جایزه جوانی جمعیت، معرفی دستاوردها و ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی و گروه‌های مردمی، بسترسازی مناسب برای هم‌افزایی و تبادل اندیشه در میان جامعه نخبگانی برای رسیدن به نرخ رشد مطلوب در فرزندآوری و ازدواج را از جمله اهداف برگزاری رویداد جایزه جوانی جمعیت عنوان کرد.

کد خبر 6095209

دیگر خبرها

  • فراخوان نخستین سوگواره بین‌المللی «سفینة‌النجاة» منتشر شد
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر منتشر شد
  • انتشار نخستین فراخوان شناسایی سازندگان حرفه‌ای ساختمان در اصفهان
  • فراخوان نخستین سوگواره بین‌المللی سفینه النجاه
  • انتشار فراخوان نخستین سوگواره بین‌المللی سفینه النجاه
  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • فراخوان اولین سالانه تبادل عکس ایران منتشر شد
  • جایزه سالانه یونسکو به خبرنگاران غزه اعطا شد
  • ایساتیس پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه
  • مهلت ارسال اثر به رویداد جوانی جمعیت در سمنان تمدید شد