Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@04:17:13 GMT

چهار اکیپ پزشکی به مناطق محروم دهگلان اعزام شدند

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۸۴۹۶۴

چهار اکیپ پزشکی به مناطق محروم دهگلان اعزام شدند

 صادق جمالی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی، چهار اکیپ پزشکی به مدت چهار روز در روستاهای محروم دهگلان خدمات رایگان بهداشتی درمانی ارائه دادند.

وی اضافه کرد: در قالب این طرح ۴۰۰ نفر از جمعیت روستاهای دهگلان به صورت رایگان ویزیت شدند.

معاون ناحیه مقاومت بسیج دهگلان گفت: با در اختیار نهادن داروی رایگان به مناطق محروم شهرستان دهگلان در قالب طرح شهید رهنمون به همت بسیج جامعه پزشکی در روستاهای  قشلاق خداکرم، باغچه مریم، سرخه جوب و سراب شیخ حسن با پزشک، ماما، دارو یار، بهورز و کارشناسان بهداشتی، ویزیت و داروی رایگان خدمات ارائه می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمالی افزود: تیم پزشکی در مجموع خدمات مشاوره مامایی و پزشکی، آموزش مقابله با کرونا، تزریقات و پانسمان، غربالگری اولیه بیماری‌های مختلف مانند فشار خون و قند خون را به اهالی این روستاها ارائه کردند.

معاون سپاه شهرستان دهگلان از اعزام گروه‌های پزشکی تا پایان سال خبر داد و گفت: شبکه بهداشت و درمان دهگلان با همکاری بسیج جامعه پزشکی این شهرستان در ۹ ماهه گذشته از سال جاری ۲۱ تیم پزشکی را به مناطق محروم اعزام کرده و خدمات رایگان انجام دادند.

ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به روستاهای محروم و مناطق حاشیه شهر یکی از تاثیرگذارترین طرح‌های محرومیت‌زدایی و کمک به مردم بی‌بضاعت است که هرساله در ایام و مناسبت‌های مختلف اجرا می‌شود.

این طرح‌ها به صورت داوطلبانه و با همکاری و مشارکت پزشکان متخصص و تیم‌های درمانی اجرا می‌شود.

دهگلان با ۶۵ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

برچسب‌ها سازمان بسیج جامعه پزشکی مناطق محروم کردستان دهگلان دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان بسیج جامعه پزشکی مناطق محروم کردستان سازمان بسیج جامعه پزشکی مناطق محروم کردستان دهگلان دهه فجر اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۴۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات پزشکی رایگان به ساکنان محمد شهر کرج

روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز، این تیم متشکل از پزشکان متخصص و عمومی، ماما و کارشناسان پرستاری ، بهیاری و بینایی سنجی اقدام به ارائه خدمات درمانی رایگان به مردم منطقه محمد شهر نمود.

در این برنامه ضمن انجام غربالگری های فشار خون ، قند خون و بینایی سنجی مراجعان ، معاینه لازم نیز توسط پزشکان متخصص و عمومی و مامایی انجام گرفت.

همچنین در جریان این برنامه بیش از ۲۵۰ نفر از مردم منطقه محمد شهر مورد معاینه ، غربالگری و راهنمایی پزشکان و سایر کادر درمان قرار گرفتند ضمن آنکه به مراکز درمانی تامین اجتماعی ، دولتی و دانشگاهی استان ارجاع داده شدند.

این برنامه توسط کانون بسیج جامعه پزشکی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز و با همکاری کانون های بسیج جامعه پزشکی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز ، نظام پزشکی شهرستان کرج و سپاه ناحیه محمد شهر در محل مسجد جامع محمد شهر اجرا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات درمانی رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • ارائه خدمات درمانی و دارویی رایگان در زنجان
  • با مشارکت ۱۰هزار گروه جهادی بیش از ۲۰هزار پروژه در مناطق محروم اجرایی خواهد شد
  • مصوبه ارائه خدمات پزشکی رایگان به کودکان زیر ۷ سال ابلاغ شد
  • خدمات پزشکی رایگان به ساکنان محمد شهر کرج
  • رایگان شدن درمان کودکان تا ۷ سال سرمایه‌گذاری برای آینده است
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به معلمان در مراکز درمانی یزد
  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
  • ۱۳ میلیارد تومان خدمات ارائه شده توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر