Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر بهداشت درباره برخی انتقادات به نحوه برگزاری جشنواره فجر در سال جاری و عدم رعایت پروتکل ها، گفت: هشدار قاطعانه‌ای دادیم و اعلام کردم که اگر پروتکل‌ها را رعایت نکنید، جشنواره را می‌بندیم و واقعا پای این حرف ایستاده‌ایم.

به گزارش ایسنا، دکتر علیرضا رییسی در بخش دیگر نشست خبری ویدیو کنفرانسی، در پاسخ به سوال ایسنا درباره برخی پروتکل‌شکنی‌ها در جشنواره فجر، تصریح کرد: هشدار قاطعانه‌ای دادیم و اعلام کردم که اگر پروتکل‌ها را رعایت نکنید، جشنواره را می‌بندیم و واقعا پای این حرف ایستاده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعلام کردیم که بازدیدهای جدی و قاطعانه انجام دهند و اگر پروتکل‌شکنی ببینیم، جشنواره در هر مرحله‌ای که باشد، آن را می‌بندیم.

وی تاکید کرد: به هر حال ما ابتدا زیر بار برگزاری نمی‌رفتیم اما دوستان تعهدات بسیار سفت و سختی دادند از جمله اینکه گفتیم اولا حتما یک نفر کارشناس بهداشت محیط حرفه ای در محل برگزاری حضور دائم داشته باشد که این اقدام انجام نشده بود، دوما اینکه کد ملی افرادی که می خواهند وارد شوند باید به سامانه ماسک وصل باشد که بررسی شود آیا این افراد کرونا مثبت هستند یا خیر و اگر مثبت بودند به محل راه داده نشوند که ظاهرا پریروز این اقدام هم انجام نشده بود.

رییسی گفت: اقدام سوم هم این بود که یکسری تصاویر دیدیم که افراد و به ویژه عکاسان بسیار جمع شده بودند و فاصله گذاری رعایت نشده بود. بر این اساس اعلام کردیم که واقعا اگر رعایت نکنند، در هر مرحله ای باشد جشنواره را قطع می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم با پروتکل‌شکنی پیش رود.

وی افزود: به هر حال تاکنون این همه مراسم فرهنگی، مذهبی و ملی را تعطیل کردیم و نمی توان به یکباره بدون رعایت پروتکل ها اقدام کنند که ظلم است.

ادامه دارد

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس همه باهم علیه کرونا جشنواره فجر پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۵۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره‌‎های گل محمدی و آئین گلابگیری در قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا خزائلی اظهار کرد: این دو رویداد با هدف معرفی آداب و رسوم و فرهنگ گل و گیاه، جذب گردشگر و افزایش رونق کسب و کارهای مرتبط با صنعت گل و گلاب از تاریخ ۱۳ اردیبهشت ماه در مجموعه گردشگری تالار شهر قزوین و مجموعه گردشگری کشاورزی روستای خوزنین آغاز می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قزوین اظهار کرد: جشنواره گل محمدی و آئین گلابگیری مجموعه تالار شهر از تاریخ سیزدهم به مدت ۲۰ روز برگزار می‌شود که ویژه‌برنامه این مراسم همراه با برنامه‌های شاد و متنوع فرهنگی – هنری در روز ۱۹ اردیبهشت همزمان با آئین کهن پنجاه به در خواهد بود.

او افزود: جشنواره گل محمدی خوزنین برای دومین سال متوالی از تاریخ ۱۳ تا ۲۸ اردیبهشت در مجموعه گردشگری کشاورزی واقع در باغستان این روستا و ویژه‌برنامه آن نیز در روز ۲۰ اردیبهشت که در تقویم ملی روز گل محمدی نامگذاری شده، برگزار خواهد شد.

خزائلی خاطرنشان کرد: جشنواره‌های گل محمدی معمولاً با استقبال خوبی از سوی مردم و گردشگران روبه‌رو بوده و امیدواریم با برنامه‌ریزی که برای برگزاری این دو رویداد انجام شده شاهد حضور گستردۀ علاقمندان به آئین‌های سنتی و گردشگران در این مراسم باشیم.

کد خبر 6095062

دیگر خبرها

  • واکنش سیدجلال حسینی به لیدر سپاهان؛ با سربند «یا زهرا» حرمت زنان را می‌شکنی بی‌غیرت؟ + عکس
  • برگزاری جشنواره بازی‌های بومی محلی در میبد
  • برگزاری جشنواره‌‎های گل محمدی و آئین گلابگیری در قزوین
  • برگزاری جشنواره ملی منتظران در شهرستان قصرقند
  • رئیس قوه قضاییه بدون پروتکل‌های تشریفاتی وارد «بندرعباس» شد
  • برگزاری کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • بیماری و بیکاری سهم ۷ میلیون ایرانی از دریای خزر | یک مسئول محیط زیست: برای شنا هم حاضر نیستم به خزر بروم
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • برگزاری جشنواره سرود امید فردا در شاهرود
  • شمس‌ آذر به دنبال طلسم‌شکنی مقابل پیکان