Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)، جلسه هم اندیشی رئیس  اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شرق استان تهران  با ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس ، مسئول دفتر نهاد رهبری واحد پردیس، حراست واحد و فرمانده بسیج دانشجویی دانشگاه با محوریت تدفین شهید در دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در این مراسم حاضران به تبادل نظر و هم اندیشی پیرامون تدفین شهدای گمنام در  واحد پردیس پرداخته‌اند. 

????گفتنی است پیش‌تر بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس در نامه‌ای خطاب به عزت الله خانجانی رئیس بنیادحفظ و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس شرق استان تهران بیان کرد: در نظام جمهوری اسلامی، دانشگاه‌ تنها یک بنگاه تأمین  کننده نیروی انسانی متخصص برای جامعه نیست، بلکه نهادی است که می‌تواند رهبری حرکت و ایجاد تحول در زیر ساخت‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی جامعه را در دست بگیرد. خاکسپاری پیکر شهدای جنگ تحمیلی در دانشگاه ها که محل تولید اندیشه و فکر است، علاوه بر هویت بخشی و ایجاد انگیزه مضاعف در راستای ایفای وظایف دانشجویی، همواره یادآور این موضوع مهم است که عزت، استقلال و امنیت امروز کشور در سایه فداکاری‌های شهدا حاصل شده است. 

در این نامه مطرح شده است: با توجه به قرار گرفتن دانشگاه پردیس در شاهراه مواصلاتی تهران به شمال کشور و همچنین وجود بیش از پنج هزار دانشجوی فعال و نیاز مبرم شهرستان جدید پردیس به گسترش مراکز الهام بخش فرهنگی  و معنوی با نظر به  شور و اشتیاق و درخواست های مکرر دانشجویان، استادان  و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس نسبت به تشییع و تدفین و حضور پیکر پاک شهدای میهن عزیزمان در این واحد دانشگاهی، تقاضامندیم که اقدامات لازم در این خصوص را عنایت بفرمایید. بی شک حضور این شهدای گرانقدر زمینه ساز تحولی بنیادین دراین واحد دانشگاهی خواهد بود و تمامی ارکان دانشگاه آماده همکاری با تمام ظرفیت می باشد مکان پیشنهاد تدفین در قالب فایل به پیوست تقدیم می‌شود.

انتهای پیام/

مریم شمسایی نیا کد خبر: 1088493 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی یادمان شهدای گمنام بسیج دانشجویی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی یادمان شهدای گمنام بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۵۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجموعه بسیج دانشجویی با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین اقدام به برگزاری اردوی جهادی یک‌روزه در مناطق محروم روستای «زاری» از توابع شهرستان اسفراین کرد.

در این اردوی جهادی چند تن از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین، استادان و ۲۰ دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین به مدت یک روز در کارگروه‌های تعلیم و تربیت، فرهنگی و بهداشت با هدف توسعه فرهنگ محرومیت‌زُدایی بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم و پویاسازی مدارس مشغول به فعالیت شدند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دانشگاه‌ها برای احیای سنت‌های محلی گام بردارند
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجومعلم در لرستان
  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس