Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-08@13:51:06 GMT

امیر قلعه نویی بی سر و صدا به فدراسیون فوتبال رفت

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۸۵۷۹۹

تقریبا یک هفته از گفتگوی تلویزیونی یک برنامه ورزشی با امیر قلعه نویی گذشته اما حواشی آن فعلا از بین نرفته و ادامه دار است. همین حواشی، دیروز امیرقلعه نویی را به فدراسیون کشاند و امروز داوران را...

به گزارش طرفداری، در حالی که گفته می شد پیش از ظهر امروز داورهای معترض به صحبت های سرمربی گل گهر با مراجعه به محل فدراسیون فوتبال تصمیم به شکایت از امیر قلعه نویی به کمیته های اخلاق و انضباطی دارند این اتفاق نیفتاد و آنها در جلسه ای با حضور سرپرست فدراسیون فوتبال شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درباره این موضوع یکی از مدیران فدراسیون، حضور این داوران را در ادامه حضور قلعه نویی در فدراسیون فوتبال دانسته و مدعی شد هیچ یک از آنها به قصد شکایت وارد فدراسیون فوتبال نشدند.

در این باره گفته می شود پس از صحبت های امیر قلعه نویی در یک برنامه زنده تلویزیونی، پرونده موضوع درگیر شدن قلعه نویی با داوران مورد نظر در اختیار کمیته انضباطی قرار گرفت تا پروسه رسیدگی به این پرونده کامل شود. پیش از این قلعه نویی برای ارائه توضیحات به این کمیته به محل فدراسیون فوتبال مراجعه کرد و حالا هم نوبت به داوران مورد نظر رسید تا برای پیگیری این پرونده به مقر فدراسیون فوتبال بروند و به ارائه توضیحات بپردازند.

نکته جالب در این باره به حضور بی سر و صدای سرمربی گل گهر در فدراسیون فوتبال مربوط می شود. گویا امیر قلعه نویی روز گذشته بدون کوچکترین جلب توجهی به فدراسیون مراجعه کرد و به ارائه توضیحات درباره موضوع مورد نظر پرداخت. 

گفته می شود به موازات رسیدگی کمیته انضباطی به این پرونده، مسئولان عالیرتبه فدراسیون فوتبال دیروز با امیر قلعه نویی و امروز با 5 داوری که سرمربی گل گهر از آنها نام برده بود، جلسه گذاشتند و از هر دو طرف خواستند این موضوع را ادامه ندهند.

این پرونده در کمیته انضباطی در حال بررسی است. دو طرف این ماجرا، امیر قلعه نویی و پنج داور (اشکان خورشیدی، بیژن حیدری، موعود بنیادی فر، سیدمهدی سیدعلی و محمدرضا منصوری) است. داوران مدعی بودند اگر فدراسیون به پرونده رسیدگی نکند، خودشان شکایت خواهند کرد و حالا فدراسیون رسیدگی به این پرونده را آغاز کرده است.

جالب اینجاست که خبر حضور قلعه نویی در فدراسیون فوتبال دیروز رسانه ای نشد اما امروز یکی از مدیران فدراسیون به طرفداری گفت:

دیروز امیر قلعه نویی به فدراسیون مراجعه کرد و امروز داوران آمدند و اگر در ادامه لازم باشد، جلسه ای با حضور هر دو طرف برگزار می شود.

اخبار داغ 

علی انصاریان به خواب مصنوعی رفت | برای علی سلامتی بخواهیم محمود فکری: زمانی که استقلال در آسیا 2 ستاره کسب کرد باشگاه پرسپولیس و ابراهیم شکوری کجا بودند؟! آتش زدن رفیق به خاطر دختری در پارک! عمل زیبایی بهاره رهنما در لایو اینستاگرام فاش شد جوئل ماتیپ ادامه فصل 21-2020 را از دست داد ویمبلدون به دنبال سرمربی زنان چلسی؛ اولین سرمربی زن در فوتبال مردان؟

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال امیر قلعه نویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۵۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رد درخواست باشگاه پرسپولیس توسط کمیته استیناف

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کمیته استیناف آرای خود را درباره سه پرونده مطروحه صادر کرد که این آرای صادره به شرح زیر است:

در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران نسبت به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر محکومیت باشگاه تجدیدنظرخواه به ۶۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی بدلیل نشر اکاذیب از طریق انتشار مطالبی قبل از بازی دو تیم با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده، مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تائید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

در خصوص درخواست اعاده دادرسی باشگاه چوکای تالش نسبت به دادنامه کمیته استیناف که مبین صدور حکم بر تائید دادنامه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به این شرح که متقاضی اعاده در لایحه تقدیمی عنوان داشته به استناد بند ۵ ماده ۵ دستورالعمل برگزاری مسابقات جام حذفی باشگاه‌های کشور اگر تیمی بعد از قرعه کشی از حضور در مسابقات انصراف دهد طبق جدول بندی جرائم، تیم‌های لیگ دسته دوم ۱۰۰ میلیون تومان جریمه می‌شوند در حالیکه در دادنامه صادره مبلغ جریمه ۲۰۰ میلیون تومان تعیین گردیده است. با بررسی و ملاحظه دستورالعمل صادره و امعان نظر در مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال و با توجه به مراتب مذکور با پذیرش درخواست مستدعی اعاده دادرسی مستنداً به بندهای ۳ و۶ ماده ۱۰۸ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال و بند ۵ ماده ۵ دستورالعمل صدرالاشاره ضمن نقض دادنامه صادره از این کمیته، حکم به محرومیت باشگاه چوکای تالش از حضور در فصل آینده مسابقات جام حذفی و پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال جریمه نقدی صادر و اعلام میگردد رای صادره قطعی است.

در خصوص استیناف باشگاه نوین سرخ پوشان نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم به برائت باشگاه آرکا فوتبال تبریز مبنی بر استفاده از بازیکنان غیرمجاز به نام های آقایان محمد امین خدایی پرهام فدایی در بازی دو تیم از سری مسابقات رده سنی ۱۸ سال مناطق کشوری صادر گردیده است با توجه به مندرجات پرونده و ملاحظه پاسخ استعلام واصله از دبیرخانه سازمان لیگ فوتبال و با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده، مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تائید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904241

دیگر خبرها

  • داوران بازی تیم ملی فوتبال معرفی شدند
  • درخواست پرسپولیس توسط کمیته استیناف رد شد
  • اعلام اسامی داوران بازی هنگ‌کنگ - ایران
  • بهترین فصل نوراللهی تقدیم به قلعه‌نویی
  • رد درخواست باشگاه پرسپولیس توسط کمیته استیناف
  • آزمون: بازی با ژاپن شیرین‌ترین برد فوتبالی‌ام بود
  • لیموچی از دسترس همه تیم‌ها خارج شد!
  • داوران ایرانی مسافر ریاض شدند
  • برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • ۷ داور از ایران در سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا