Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@00:23:22 GMT

اعلام فراخوان جشنواره فیلم کوتاه چراغ در کردستان

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۸۵۹۷۵

اعلام فراخوان جشنواره فیلم کوتاه چراغ در کردستان

عباس داودنیا رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان از اعلام فراخوان پنجمین جشنواره فیلم کوتاه «چراغ» در راستای حمایت از فیلمسازان استان و تولید آثار مبتنی بر مفاهیم ارزشی در بخش‌های فیلم کوتاه داستانی، مستند و فیلم‌نامه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی‌عباس داوودنیا، رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان، در گفت‌وگو با کُردتودی، اظهار کرد: سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان  چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در راستای تولید آثار مبتنی بر مفاهیم ارزشی درنظر دارد پنجمین جشنواره فیلم کوتاه چراغ را برای نخستین بار بە صورت منطقە ای و با حضور فیلمسازان استان‌های غرب کشور برگزار نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به موضوعات جشنواره افزود: آثار با موضوع آزاد و موضوع ویژه با محوریت، دفاع مقدس در کردستان ونقش شهدای مهاجر وانصار، گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس، تولید و اشتغال، موانع توسعە اقتصادی وحمایت  از تولید ملی، آسیب های اجتماعی و راهکارهای مقابلە با آن، شکست محاصره تبلیغاتی دشمن فرجام بر جام، سبک زندگی ایرانی اسلامی، ماهیت شوم جریانات تکفیری،حمایت از کالای ایرانی-امید آفرینی،تهدیدها و فرصت های فضای مجازی،مرد میدان (مروری بر مبارزات و جایگاە سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی)،مدافعان سلامت، قرارگاە پیشرفت و گروه‌های جهادی  ازجمله موضوعات پنجمین جشنواره فیلم کوتاه چراغ در کردستان است.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان بابیان اینکه کلیه فیلم‌سازان استان کردستان مجاز به شرکت در این جشنواره هستند، افزود: حداکثر زمان فیلم‌های ارسالی ۳۰ دقیقه است و محدودیتی برای تعداد آثار ارسالی در بخش‌های مختلف جشنواره وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه فیلم های ارسالی می‌بایست تولید ۱۳۹۸ بە بعد باشد و هر فیلمساز مجاز بە ارسال حداکثر ۳ اثر می باشد عنوان داشت:در بخش فیلم نامه، فایل اثر با ۲ فرمت WORD و PDF  با فونت «یاقوت » و سایز ۱۴ بر روی ورقه A۴ در سایت جشنوارە آپلود شود.

داوونیا به گاه شماره جشنواره نیز اشاره و اعلام کرد: آخرین مهلت ارسال آثار تا ۵ اسفند ماه  سال جاری اعلام شده است و زمان داوری آثار در روزهای ۷ تا ۱۲ اسفند ماه انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: جشنواره فیلم کوتاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۵۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان ارسال آثار «عملیات تنبیهی وعده صادق» به جشنواره پژواک اعلام شد

 پیرو موافقت علی بخشی زاده، معاون صدای رسانه ملی مبنی بر ایجاد دریافت آثار با موضوع "عملیات تنبیهی وعده صادق" در سومین دوره از جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک علاقه مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

برنامه سازان شبکه‌ها و صدای مراکز می‌توانند اثر خودشان را با موضوع "عملیات تنبیهی وعده صادق" در ساختار مستند یا ترکیبی، به مدت حداکثر ۲۰ دقیقه، تا ۱۵ اردیبهشت به دبیرخانه سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک ارسال کنند.

گفتنی است، هر شبکه و مرکز، مجاز به ارسال تنها یک اثر به دبیرخانه سومین جشنواره رادیویی پژواک است.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • اعلام فراخوان جایزه ملی داستان و بازآفرینی در اصفهان
  • فراخوان جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • انتشار فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • فراخوان ارسال آثار «عملیات تنبیهی وعده صادق» به جشنواره پژواک اعلام شد
  • فراخوان دوسالانه «کارتون کتاب» منتشر شد
  • فراخوان ششمین جشنواره دو سالانه بین المللی «کارتون کتاب»
  • نخستین دوره جایزه داستان و بازآفرینی فراخوان داد
  • فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» منتشر شد
  • ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» فراخوان داد
  • برگزاری همایش فصلی اوج هنر در یزد