Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-04@13:52:50 GMT

استقلال و پرسپولیس یک قدم دیگر به بورس نزدیک شدند

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۸۶۴۸۸

مبینا بنی اسدی مدیر روابط عمومی فرابورس ایران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران، در رابطه با مراحل پذیرش باشگاه استقلال در فرابورس، اظهار کرد: امروز استقلال جلسه اسکایپی خود را با مدیر پذیرش فرابورس برگزار کرد، در این جلسه تصمیم بر این شد که علی الحساب باشگاه استقلال صورت های مالی بروز شده خود را  به فرابورس  ارائه  دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: دو تیم استقلال و پرسپولیس با توجه به مواردی که ارائه کردند، اصلاحات ساختاریشان تا حد زیادی انجام شده اما نکته ای که باید به آن اشاره کرد، پذیرش شدن آن منوط به ارائه مدارکی است که قرار است که در آینده ارائه دهند به طور مثال می توان به حاکمیت شرکتی، تعیین و تکلیف دارایی هایشان اشاره کرد. 

مدیر روابط عمومی فرابورس در پاسخ  زیان انباشته باشگاه ها،گفت: باید در مرحله نخست صورت های مالی بروز شده را ارائه بدهند تا این امر مشخص شود.

بنی اسد تاکید کرد: اکنون باتوجه به اطلاعات ناقصی که از دو باشگاه در دست داریم علی الحساب قابلیت پذیرش ندارند اما اکنون درحال تلاش هستند تا شرایط پذیرش در فرابورس را کسب کنند. 

مدیر روابط عمومی فرابورس در پایان گفت: هنوز جلسه هیئت پذیرش این دو باشگاه برگزار نشده و  فعلا جلسات برگزار شده با مدیر پذیرش فرابورس بوده است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۶۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار مدیران پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال،با توجه به حواشی رخ داده پس از مسابقه تیم های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پیرو اطلاعیه قبلی در این باره،ابلاغ می شود مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه ای تیم سپاهان جهت ادای پاره ای از توضیحات در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر شوند.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902684

دیگر خبرها

  • بررسی یک اتفاق بزرگ؛ مصطفی آجورلو به مدیرعاملی استقلال نزدیک است؟
  • احضار دو مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • احضار مدیران پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • صالح، ستاره‌ای برای تمام خطوط استقلال!
  • فرار بزرگ پرسپولیس از بدترین سناریوی ممکن در دقیقه 95
  • عکس| ناراحتی یک پرسپولیسی؛ جدایی نزدیک است!
  • بیک زاده: در سال 91 از استقلال نزدیک به 1 میلیون دلار گرفتم / فیلم
  • امام(ره) فصل جدیدی در تاریخ را از فیضیه رقم زدند / امام صادق(ع) منظومه جامع فکر تمدنی اسلامی را ارائه کردند
  • تساوی تراکتور و استقلال در ایستگاه بیست و پنجم
  • حواشی نیمه اول بازی استقلال تراکتور/فرصت‌هایی که از دست رفت