Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور آیت‌الله محمدی ری شهری تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی و انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران، هتل کرامت افتتاح و عملیات اجرایی احداث بیمارستان جامع تشخیص سرطان در شهرستان ری آغاز شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ با حضور آیت الله محمدی ری شهری تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی و انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران هتل کرامت افتتاح و عملیات اجرایی احداث بیمارستان جامع تشخیص سرطان در شهرستان ری آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انوشیروان محسنی بندپی در آیین بهره برداری از طرح‌های باقر شهر با تبریک ایام الله دهه فجر اظهار کرد: امروز در حوزه محیط ریست دو شرکتی که شاید بیش از چهار دهه در شهرستان ری ایجاد شده‌اند، برای کمک به رفع مشکلات زیست محیطی شهرستان پیشگام و به کمک مدیریت شهری با ایجاد بوستان و برای کنترل  شاخص‌‌های آلودگی آنلاین در این شهرستان پا پیش گذاشته‌اند.

وی تصریح کرد: نخستین هتل شهرستان ری با همکاری آستان حضرت عبدالعظیم (ع)  افتتاح می‌شود و حرکت خوبی در سند توسعه شهرستان است که به رشد گردشگری مذهبی کمک می‌کند . همچنین  بیمارستان درمان سرطان با نام کوثر با همکاری آستان حضرت  عبدالعظیم (ع) و خیرین کلنگ زنی می‌شود.

بندپی ادامه داد: در حوزه اقتصادی رغبت تولیدکنندگان و صنعتگران در این شهرستان به سرمایه گذاری بسیار بالا است به گونه‌ای که امسال با نام راهبرد جهش تولید نامگذاری شده است، عمده مشکلات تولیدکنندگان رفع شده است و طرحی با سرمایه ای  400 میلیارد تومان از سوی بخش خصوصی در پنج و نیم هکتار مورد بهره برداری قرار گرفت.

حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در این مراسم اظهار کرد: در مدیریت شهری تلاش کردیم یکهزار و 700 میلیاردتومانی که در طول دولت تدبیر و امید از محل مالیات ارزش افزوده به شهرستان ری تخصیص داده شده است با اولویت بندی شهرها توزیع شود.

وی گفت: در باقرشهر با همکاری شهردار این منطقه و مسئولان محلی، عمده این طرح ها در طول یکسال و در شرایط کرونایی با وجود محدودیت‌های مالی، افتتاح می‌شود. ری با ظرفیت‌های مختلفی که دارد از شهرستان‌های ویژه تهران است و نگاه ویژه استاندار تهران به این شهرستان باعث شده تا همیشه مشکلات را با پیگیری‌هایی که از مدیران محلی  و عنایتی که در استان بوده است بتوانیم حل کنیم.

معاون استاندار تهران در پایان گفت: امسال در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با رشد سه برابری طرح‌های عمرانی در حوزه مختلف توسعه شهری و روستایی که عمده آنها در باقرشهر در یک سال محقق شده است؛ نشان می‌دهد که عزم پیشبرد سیاست‌ها در مدیران شهرستان و نیز شهرهای مختلف آن وجود دارد. افتتاح و بهره برداری از 243 طرح عمرانی، اقتصادی، فرهنگی، بهداشتی، گردشگری و مذهبی با همکاری سایر دستگاه‌های شهرستان ری در این ایام را در دستور کار داریم.

برگزاری راهپیمایی 22 بهمن به صورت موتوری و خودرویی در پایتخت

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرداری تهران شهرداری تهران استاندار تهران شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۷۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش

  نبی بامریان رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) خاش گفت: 65 بیمار دیالیزی ثبت شده در شهرستان خاش و تفتان خدمات رایگان را در بخش دیالیز این بیمارستان دریافت می‌کنند.
 
وی افزود: برای هر بیمار به‌طور متوسط ۱۳ تا ۱۴ جلسه دیالیز انجام می‌شود که گاهی تا چند ساعت طول می کشد و همین موضوع ضرورت توسعه بخش دیالیز بیمارستان را گوشزد می‌کرد.
 
وی ادامه داد: بخش دیالیز این بیمارستان دارای 8 دستگاه دیالیز است و بر همین اساس عملیات توسعه بخش دیالیز جهت 20 تخت در حال انجام است.
  بامریان ادامه داد: بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش به صورت شبانه روزی (حتی در روزهای جمعه و تعطیل) به بیماران ارائه خدمات می دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران» / عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت سیزدهمین محل فرود بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران»/عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • عملیات اصلاح هندسی و احداث دوربرگردان در بلوار ارم اجرایی شد
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • از آغاز عملیات احداث خط ۱۱ تا نوسازی ۱۴۵۷ تاکسی
  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش