Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، فرمانده انتظامی استان از توقیف تانکر حامل ۳۰ هزار لیترگازوئیل قاچاق و دستگیری یک متهم در عملیات پلیس شهرستان ریگان خبر داد و  در تشریح این خبر افزود: با تشدید اقدامات انتظامی و برخورد قاطع با قاچاقچیان سوخت، ماموران پلیس آگاهی شهرستان ریگان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور "ریگان–ایرانشهر" به یک دستگاه تانکر سوخت رسان مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار عبدالرضا ناظریوی ادامه داد: ماموران پس از بررسی مدارک و جعلی بودن بارنامه، در بازرسی از این تانکر ۳۰ هزار لیتر گازوئیل  قاچاق کشف و یک  نفر متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان در پایان با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهم به مرجع قضائی، بیان کرد: پلیس در برخورد با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی با جدیت انجام ماموریت می کند و شهروندان نیز می توانند در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰  به پلیس اطلاع دهند.

 کشف بیش از ۱۸ تن شیر خشک قاچاق در نرماشیر  

فرمانده انتظامی نرماشیر از کشف ۱۸ تن شیر خشک قاچاق در بازرسی از سه دستگاه خودرو در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رضا زیدآبادی در تشریح این خبر افزود: ماموران پلیس آگاهی  این شهرستان هنگام پایش تردد خودرویی محور بم- نرماشیر به یک  دستگاه کامیون ,یک دستگاه اتوبوس مسافر بری ویک دستگاه کامیونت مشکوک و آنها را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودروهای توقیفی، ۱۸ تن و ۵۰۰ کیلو گرم شیر خشک فاقد هر گونه مجوز که از استان های مرکزی به سمت جنوب کشور و نهایتا  به کشور های همسایه بارگیری شده بودند، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش این محموله شیر خشک چهار میلیارد و ۸۰ میلیون ریال برآورد شده، تصریح کرد: در این رابطه ۶ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

برچسب‌ها کرمان قاچاق سوخت نیروی انتظامی کرمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان قاچاق سوخت نیروی انتظامی کرمان کرمان قاچاق سوخت نیروی انتظامی کرمان اخبار کنکور فرمانده انتظامی شیر خشک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۷۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کرخه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، امین ملکشاهی گفت: پس از دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک گروه سازمان‌یافته قاچاق سوخت، دستورات قضایی جهت بررسی موضوع و دستگیری متهمان صادر شد.

وی افزود: باهدف مبارزه با قاچاق سوخت، از پارسال تاکنون ۴ محموله گازوئیل قاچاق به میزان ۳۳ هزار لیتر در شهرستان کرخه کشف و ضبط شد.

ملکشاهی ادامه داد: بر همین اساس ماموران پس از سوختگیری خودروی مورد نظر، آن را توقیف و ۲ نفر سرنشین آن را بازداشت کردند و با قرار متناسب روانه زندان شدند.

بر اساس اعلام مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی اهواز خوزستان به واسطه داشتن مرز‌های آبی و خاکی یکی از گذرگاه‌های قاچاق سوخت به ویژه به کشور‌های حاشیه خلیج فارس است.

دیگر خبرها

  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد
  • کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر عباس
  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف بیش از ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کرخه
  • کشف و ضبط ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در شهرستان کرخه
  • کشف ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خاتم
  • کشف ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کرخه
  • کشف ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در کرخه