Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت تهران از بخش‌های مختلف مجموعه کارخانه نوآوری«های وی» بازدید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری، امام جمعه موقت تهران به‌ همراه پرویز کرمی مشاور معاون علمی رییس جمهور و دبیر ستاد فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان، صنایع نرم و خلاق از بخش‌های مختلف مجموعه کارخانه نوآوری «های وی» بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 امام جمعه موقت تهران به‌همراه پرویز کرمی مشاور معاون علمی رییس جمهور و دبیر ستاد فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان، صنایع نرم و خلاق از بخش‌های مختلف مجموعه کارخانه نوآوری «های وی» همچون مجموعه زیرو، تیم آتین مدیکال فناوری‌های نوین پزشکی، مجموعه «لایف اند می» در حوزه پزشکی، تیم نیکسی فناوری هوش مصنوعی و راه‌کار‌های یادگیری ماشین، مجموعه مانیار، شتابدهنده فن‌آسا، شتابدهنده مدلین، مرکز نوآوری تاپ پلاس و مرکز نوآوری تجارت الکترونیک پارسیان بازدید بعمل آورد.

در این بازدید مدیر مجموعه آتین مدیکال با اشاره به توانایی‌ها و تخصص‌های این گروه مشاور تولید تجهیزات پزشکی گفت: گروه مهندسی آتین مدیکال در سال ۱۳۹۳ توسط تیمی از متخصصین با توانایی‌ها و تخصص‌های مختلف مهندسی پا به عرصه فعالیت گذاشت. این گروه فعالیت‌های خود را بر روی فنّاوری‌های نوین حوزه تجهیزات پزشکی و فهمی صحیح و درست از شرایط موجود در فضای تولید کشور متمرکز نموده است و در حال حاضر با تکیه بر تجربیات خود، در حوزه مشاوره تولید تجهیزات مورداستفاده در صنعت سلامت (تجهیزات مصرفی و غیر مصرفی پزشکی، دندان‌پزشکی و …) فعالیت می‌نماید. در سال ۱۳۹۸ گروه مهندسی آتین مدیکال ساختاری حقوقی به خود گرفت و با اخذ مجوز‌های لازم از وزارت صنعت، معدن و تجارت و اداره کل تجهیزات پزشکی کشور، در حال حاضر به شرکت‌ها و اشخاص حقیقی مخاطب خود خدمت‌رسانی می‌نماید.

بیشتر بخوانید: شبکه امامت جمعه؛ امتداد دستگاه رهبری در کشور

انتهای پیام/

برچسب ها: امام جمعه موقت تهران حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد حاج علی اکبری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: امام جمعه موقت تهران امام جمعه موقت تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۷۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد

دریافت 237 MB

به گزارش خبرنگار مهر، روسای اتحادیه های صنفی چهارمحال و بختیاری امروز دوشنبه با امام جمعه شهرکرد دیدار داشتند.

کد خبر 6092388

دیگر خبرها

  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • نقش ایران در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بازار سوریه
  • نقش مهم ایران در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بازار سوریه
  • آخرین وضعیت ساخت دو بزرگراه بروجردی و یادگار امام در تهران | میدان جی موقت بسته می شود
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • هشدار وزارت بهداشت فلسطین درباره خطر فاسد شدن داروها در غزه
  • چه داروهایی ارز ترجیحی می‌گیرند؟ + بخشنامه
  • چه داروهایی ارز ترجیحی می‌گیرند؟+بخشنامه
  • بازدید رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از دانش‌بنیان‌های شهرک صنعتی هشتگرد
  • تبدیل ایران به صادرکننده تجهیزات پزشکی