Web Analytics Made Easy - Statcounter

صدای ایران-  روز مادر زادروز حضرت فاطمه زهرا (س) در ۲۰ جمادی الثانی است. در ادامه جدیدترین پیامک و متن ادبی به مناسب روز مادر و روز زن را بخوانید.


جدیدترین پیامک و متن زیبا به مناسبت روز مادر
 مادر یعنی در این دنیای بزرگ فرشته‌ای هست که روز و شب برایت دعا می‌کند و با تمام وجود دوستت دارد. روزت مبارک!

 

مادرم از تو ممنونم که به من زندگی بخشیدی و عشق را برایم معنا کردی؛ روزت مبارک…

 

دنیای من بدون خالیست، زیرا که تو برای من سرشار از معنای بودنی؛ روزت مبارک عزیزترینم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 

مادرم تو بهترین دوست، همدم و همراه من هستی… از تو ممنونم که همیشه وجودم را از عشق لبریز می‌کنی… روزت مبارک.

 

مادرم…از تو ممنونم که عمرت را پای بزرگ شدن من گذاشتی و بی دریغ برای خوشحالی من هر کاری کردی… مرا ببخش که گاهی فراموش می‌کنم قدردان تو باشم. با تمام وجود دوستت دارم و این پیامک را برای تبریک روز مادر برایت میفرستم.
 بهترین پیامهای تبریک روز مادر و روز زن
تمام آنچه که هستم و دارم را مدیون مهربانی‌های توام، به اندازه تمام روزهای زندگیم دوستت دارم، روزت مبارک مادر عزیزم.

 

فکر کردن به هیچ چیز بیشتر از این مرا خوشحال نمی‌کند که در دنیای به این بزرگی تو با تمام مهربانی‌هایت مادر من هستی! روزت مبارک مادرم.

 

زمانی که احساس تنهای کردم، وقتی کسی در این دنیا نبود که حرف مرا بفهمد. هر زمان که از عشق زمین خوردم و از زندگی ناامید شدم، تنها تو بودی که آغوشت را برایم باز کردی و تنهایم نگذاشتی. مادرم تو را بیشتر از تمام داشته‌هایم در این دنیا دوست دارم.
 
 

هیچ چیز در این دنیا شیرین‌تر از آن نیست که مرا همین طور که هستم و با همه اشتباهاتم دوست داری. تو بزرگ‌ترین حامی من برای بلندپروازی‌هایم هستی. به اندازه تمام آسمان‌ها دوست دارم مادر. روزت مبارک.

 

وقتی که همه دنیا مرا رد کردند، تنها تو بودی که به من امید دادی، زمانی که هیچ تصوری از آینده نداشتم، قلبم را آرام کردی و همانند یک ستاره راه را به من نشان دادی. امروز هیچ جمله‌ای نمی‌تواند عشق و سپاس مرا نسبت به تو ابراز کند. فقط دوست دارم بدانی که تو تا همیشه بهترین مادر و بهترین دوستم هستی. عاشقانه دوستت دارم؛ روز مادر مبارک.


مادرم تو مانند زمزمه بهار در قلب زمستانی… درست مثل خورشید در روز جهانم را روشن می‌کنی و همچون ماه در تیرگی شب، به زندگی من معنا می‌بخشی. روزت مبارک عزیزترینم.


سال‌ها در گذر و عشق چنان می‌ماند… نغمه ساز زمان نام تو را می‌خواند… صد ساله شوم بعد تو اما تو بدان… یاد نگه و چشم تو، در جان و دلم می‌ماند… روزت مبارک مادر عزیزم.

 

اگر برای داشتنت تمام ثانیه‌های زندگیم را شکر کنم، باز هم کم است؛ روزت مبارک مادر قشنگم.

 

مادرم از تو ممنونم که مرا به دنیا آوردی تا در این دنیای بزرگ و پر از رمز و راز، حس بودن را تجربه کنم. این جهان تنها در کنار لذت داشتن تو برایم معنا دارد؛ دوستت دارم مادر عزیزم.

 

مادرم زخم‌های من تنها با بوسه‌های تو آرام می‌شود و عشق تو مرا برای جنگ با این دنیای بی‌رحم، سرسخت می‌کند. روزت مبارک مادر خوبم.

 

امروز روز توست، روزی برای سپاس از همه خوبی‌ها و فداکاری‌هایت… روزی برای اینکه باز هم تکرار کنم چقدر دوستت دارم و از تو برای بودنت ممنونم. روز مادر مبارک
 

لبخند تو برای من معنای عشق است و صدای تو طنین زندگی را در قلبم جاری می‌کنم. از چشم‌هایت گذشت و مهربانی را می‌توان لمس کرد و حسی درون تو هر روز عشق را فریاد می‌زند. روزت مبارک فرشته زندگی من.
 

 

عشق تو بیشتر از خورشید قلبم را روشن می‌کند و نور وجودت زندگیم را سرشار از معنا می‌سازد، روزت مبارک همسر مهربانم.

 

همسر عزیزم، دوست داشتن تو برای من همانند نفس کشیدن است. احساسی فراتر از زندگی و مملو از حس آرامش… تو را با همه وجود و برای تمام زندگیم دوست دارم. روزت مبارک عزیزم.

 

چشم‌هایم را می‌بندم و به زمانی فکر می‌کنم که در کنار تو پیر می‌شوم، زمانی که هر دو با صورتی چروکیده و موهای سفید روی صندلی کنار شومینه نشسته‌ایم و با عشقم به هم نگاه می‌کنیم… زمانی که بعد از سال‌ها زندگی باز هم از تمام وجودم فریاد می‌زنم دوستت دارم همسر عزیزم.


تو را به اندازه تک تک ستارگان آسمان دوست دارم و افسانه عاشقیت را تا انتهای دنیا به دوش خواهم کشید… روزت مبارک عزیزترینم.

 

زن، تصویری پاک از هستی و نماد عشق در آفرینش است… عنصری از جنس روشنایی که وجودش سراسر فداکاریست… روز زن مبارک.



تو را بیشتر از زمین و آسمان و فراتر از تمام قید و بندهای این دنیا دوست دارم و آرزویم برایت چنین است که خوشبخت‌ترین بنده خدا باشی. روزت مبارک همسرم.

 

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: روز مادر روز زن ولادت حضرت فاطمه روزت مبارک مادر تو ممنونم دوستت دارم دوست دارم روز مادر روز زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۸۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا | اهتزاز پرچم پرافتخار ایران در تایلند موجب سرافرازی ایرانیان ورزش‏‌دوست شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان، دکتر سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می‌کنم.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

پیروزی مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت‌های جام ملت‏های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند و اهتزاز پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موجب سرافرازی و شادمانی همه ایرانیان ورزش‏‌دوست شد.

اینجانب با مسرت، این درخشش را که نشان های دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویا و سرزنده این مرز و بوم است، صمیمانه به ملت بزرگ ایران تبریک می‌گویم و از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می کنم و امیدوارم این پیروزی که در سایه اتکال به خدای متعال و تلاش مستمر ورزشکاران عزیز به دست آمد، در سایر آوردگاههای ورزشی نیز تداوم یابد.

برای همه ورزشکاران عزیز کشور آرزوی سلامتی دارم و تداوم موفقیت آنان را که مایة سربلندی ملت عزیز ایران هستند، از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

کد خبر 847889 برچسب‌ها فوتسال و فوتبال ساحلی سید ابراهیم رئیسی تایلند ایران

دیگر خبرها

  • عکس‌| پیام تبریک بیرانوند برای قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا | اهتزاز پرچم پرافتخار ایران در تایلند موجب سرافرازی ایرانیان ورزش‏‌دوست شد
  • پیام تبریک رئیس‌جمهور درپی قهرمانی غرورانگیز تیم ملی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک رئیس مجلس در پی قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک قالیباف برای قهرمانی ایران در فوتسال آسیا
  • پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • امیرعبداللهیان روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • پیام تبریک روز مشاوره ۱۴۰۳ + متن، عکس و استوری روز روانشناس
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • پیام تسلیت مخبر درپی درگذشت مادر شهید دستوری رزاز