Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@10:07:23 GMT

اجرای سیار و زنده سرودهای انقلابی در روز 22 بهمن

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۸۸۷۶۰

اجرای سیار و زنده سرودهای انقلابی در روز 22 بهمن

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، ابوالقاسم مقیمی در نشست عصر امروز ستاد برگزاری مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی که در سالن امام رضا (ع) فرمانداری قم برگزار شد با اشاره به ضرورت همراهی همه دستگاه های استان برای آذین بندی بلوار پیامبر اعظم (ص) خاطر نشان کرد: سازمان فرهنگی هنری و ورزشی شهرداری قم گروه های سرود برگزیده را برای اجرا در مراسم یوم الله بیست و دوم بهمن ماه آماده کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: البته از آن جا که اجرای سرود در ایستگاه های فرهنگی سطح شهر می تواند ترافیک موتورها و خودروها را در راهپیمایی روز بیست و دوم بهمن ماه به دنبال داشته باشد، پیشنهاد می شود تا تعدادی کامیونت از سوی نهادهای ذیربط در اختیار سازمان فرهنگی هنری شهرداری قرار گیرد تا گروه های سرود بتوانند به صورت سیار به اجرای برنامه بپردازند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری و ورزشی شهرداری قم همچنین پیشنهاد داد تا همه دستگاه ها و نهادهای استان با هزینه ای اندک و با انتشار و توزیع کاغذی پرچم جمهوری اسلامی ایران در بین مردم، سبب تزیین همه موتورها و خودروهای شرکت کننده در مراسم راهپیمایی یوم الله بیست و دوم بهمن ماه شوند.

مقیمی در عین حال خواستار استفاده از ظرفیت صوت در اختیار شورای هماهنگی هیئات مذهبی و کانون های مساجد در قم برای کمک به برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم بیست و دوم بهمن شد.

وی همچنین پیشنهاد برگزاری مسابقه برترین تزیین موتورها و خودروهای شرکت کننده در راهپیمایی یوم الله بیست و دوم بهمن ماه  را از سوی سازمان متبوع خود داد که این پیشنهاد با استقبال اعضای نشست مواجه و مقرر شد تا صاحبان وسائل نقلیه شرکت کننده در این مراسم، تصویر وسیله نقلیه تزئین شده خود را از طریق فضای مجازی منتشر و از 42 جایزه در نظر گرفته شده برای این مسابقه به مناسبت چهل و دومین فجر انقلاب اسلامی بهره مند شوند.

انتهای پیام/78027

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قم دهه فجر انقلاب اسلامی شهرداری قم سازمان فرهنگی هنری راهپیمایی 22 بهمن بیست و دوم بهمن ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۸۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سینمای سیار کودک و کارگاه آموزش رایانه در خاش افتتاح شد

رامین نارویی مدیرعامل انجمن سرای امید و همدلی حامی کودکان سیستان و بلوچستان گفت: شخصیت دوران کودکی همانند پی یک ساختمان بوده، بنابراین زمانی می‌توانیم روی یک پی ساختمانی بنا کنیم که مستحکم باشد، در واقع تربیت یک فرآیند است که باید حتما از دوران کودکی شکل بگیرد.

وی اظهارداشت: نقش پدر و مادر در شکل گیری شخصیت، رفتار و احساسات کودکان بسیار موثری و تعیین کننده است.

لیلا سایگانی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: انجام کار‌های فرهنگی و آموزشی، سبب ارتقای شاخص‌های آگاه سازی، شناسایی و پرورش استعداد‌ها و در نتیجه کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

در پایان ضمن تجلیل از کودکان نمونه خاش، از مسوولان و حامیان حقوق کودکان و خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در این شهرستان تقدیر به عمل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • میدان‌داری مردم و دولت، پیش نیاز تحول فرهنگی است
  • میدان داری مردم و دولت، پیش نیاز تحول فرهنگی است
  • میدان داری مردم و دولت پیش نیاز تحول فرهنگی است
  • اجرای پرشور برنامه های انقلابی در اسلامشهر اهمیت فراوانی دارد
  • سینمای سیار کودک و کارگاه آموزش رایانه در خاش افتتاح شد
  • اجرای طرح کتابخانه فرهنگی سیار برای اوقات فراغت زائران حج
  • اجرای ۱۲ عنوان برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان در پایانه‌های مسافربری
  • اجرای طرح همیاران آرامش در گرگان و گنبد
  • اجرای طرح انضباط شهری مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران