Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم تقدیر از عوامل و دست اندرکاران تولید سامانه مدرس حوزه های علمیه خوهران با حضور حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، در مراسمی با حضور حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت پور مدیر حوزه های علمیه خواهران، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل معاون آموزش و آقای علی طائی زاده رئیس مرکز فناوری اطلاعات مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران از عوامل و دست اندرکاران تولید سامانه مدرس تقدیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور در این مراسم از حسن تدبیر، حسن هماهنگی و توافق و همکاری معاونت آموزش و مرکز فناوری اطلاعات تقدیر کرد و بیان داشت: این همکاری مصداق این جمله نورانی است که «یَدُ اللهِ مَعَ الجَماعَة؛ کمک و پشتیبانی خدا با جماعت است».

وی افزود: امیدواریم خروجی این سامانه به گونه ای باشد که رشد تحصیلی و علمی طلاب را شاهد باشیم و به سمت یک حوزه روشن، آگاه و پیشرفته حرکت کنیم.

در این جلسه آقای طائی زاده به ارائه گزارشی از سامانه مدرس پرداخت و گفت: این سامانه با تعامل و همکاری شبانه روزی همکاران دو مجموعه معاونت آموزش و مرکز فناوری اطلاعات مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران راه اندازی و عملیاتی شد که جای تقدیر و تشکر دارد.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین فاضل در سخنانی سامانه مدرس را شروع جدیدی برای حوزه های علمیه خواهران در زمینه آموزش دانست و افزود: قریب 92 درصد فعالیت های آموزشی در این سامانه انجام شد و این می تواند ما را به اهداف پیش رو برساند.

وی با بیان این که قدم های خوبی برای تحقق عدالت آموزشی در حوزه های علمیه خواهران برداشته شده است، اظهار کرد: امیدواریم در برنامه 5 ساله هم افزایی خوبی بین معاونت آموزش و مرکز فناوری اطلاعات مرکز صورت بگیرد و شاهد ارتقاء آموزشی و علمی بیش از پیش حوزه های علمیه خواهران باشیم.

در پایان این مراسم با اهدای لوحی، از همه عوامل سامانه مدرس در مرکز فناوری اطلاعات و معاونت آموزش مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران تقدیر به عمل آمد.

پایان پیام/47

منبع: شبستان

کلیدواژه: سامانه مدرس ولادت حضرت فاطمه زهرا س حوزه علمیه حوزه های علمیه خواهران حجت الاسلام والمسلمین مرکز فناوری اطلاعات معاونت آموزش سامانه مدرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۸۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت فضای صدور احادیث در توسعه فقه اجتماعی بررسی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، کرسی‌علمی‌ترویجی «ظرفیت فضای صدور احادیث در توسعه فقه اجتماعی» به همت گروه فقه جامعه و فرهنگ مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم السلام برگزار می‌شود.

در این نشست حجت الاسلام حمید زراعت کاشانی استاد سطوح عالی حوزه علمیه به عنوان ارائه دهنده به ایراد سخنرانی می پردازد و ناقد و دبیر علمی جلسه به ترتیب حجت الاسلام علیرضا کلاهدوزان استاد سطوح حوزه علمیه و حجت الاسلام سعید فاقدی دبیر گروه فقه جامعه و فرهنگ مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم السلام است.

زمان برگزاری چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ساعت ۱۴ در محل مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم‌السلام، طبقه دوم، سالن جلسات خواهد بود.

علاقمندان می توانند از طریق اینجا به صورت مجازی در نشست شرکت کنند.

کد خبر 6093827 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • اساتید حوزه علمیه خواهران در مسیر تربیت فرزندان جامعه می‌کوشند
  • مراسم تقدیر از استادان برتر حوزه علمیه اصفهان
  • تفاهم‌نامه همکاری حوزه علمیه خواهران و اوقاف یزد
  • ظرفیت فضای صدور احادیث در توسعه فقه اجتماعی بررسی می شود
  • حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس طلبه می‌پذیرد
  • پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس
  • اطلاعیه پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس
  • محدودیت؛ یکی از عوامل ایجاد انگیزه برای تولید و پیشرفت
  • اجرای اندیشه های شهیدمطهری فرهنگ کشور رادربرابرتهاجمات حفظ می کند
  • محدودیت یکی از عوامل ایجاد انگیزه برای تولید و پیشرفت