Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، چندی پیش سوژه‌ای در سامانه فارس من خبرگزاری فارس با عنوان «ساخت زیرگذر  چندمنظوره در مسیر دوم شهر صدرا به دوکوهک شیراز» به ثبت رسید که در قسمت توضیحات آن آمده بود:« با توجه به مسیر دوم ورودی شهر صدرا از سمت دوکوهک، لازم است جهت رفع ترافیک و عدم وجود خطرات جانی و مالی زیرگذر چندمنظوره ساخته شود»

جهت پیگیری این مطالبه مردمی خبرنگار فارس به سراغ مدیرعامل شرکت توسعه و عمران شهر جدید صدرا رفته و به گفت‌وگو با وی پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلیل حاجی پور در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: ساخت بزرگراه بوعلی سینا(صدرا به دوکوهک) یکی از پروژه‌ها و اقدامات ماندگار شرکت عمران صدرا در دو سال اخیر بوده و علی‌رغم دشواری‌های بسیار و وجود معارضین تأسیساتی و ملکی فراوان در طول مسیر خوشبختانه با پیشرفت بیش از ۸۰ درصد در حال انجام است.

وی افزود: متأسفانه دستگاه‌های مختلف ازجمله شهرداری شیراز و مالکین تا کنون همکاری لازم را جهت تسریع در بازگشایی محور نداشته‌اند و علیرغم اینکه بخشی از مسیر در حریم شهر شیراز بود اقدام مؤثری از طرف شهرداری شیراز در این خصوص صورت نگرفت.

مدیرعامل شرکت توسعه عمران شهر صدرا اضافه کرد: اکنون با الحاق کل مسیر به حریم شهر صدرا مسئولیت کل مسیر به عهده شرکت عمران گذاشته شده اما در خصوص ایجاد تقاطع غیرهمسطح بر روی محور سپیدان جزء تعهدات شهرداری شیراز است که باید پیگیری شود تا عملیات اجرایی سریع‌تر در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/ن

منبع: فارس

کلیدواژه: شهرداری شرکت توسعه عمران صدرا بزرگراه شهرداری شیراز شهر صدرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۹۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فناوری دانش بنیان باید در مسیر عمران و آبادانی به کارگیری شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا باوقار بعدازظهر پنج شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی اظهار کرد: شبیه سازی پروژه‌های گردشگری یک آسیب جدی برای صنعت گردشگری استان است.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های هر شهرستان در اجرای طرح‌های گردشگری خاطرنشان کرد: نامگذاری سال از سوی رهبر فرزانه انقلاب در واقع ریل گذاری برای رسیدن به اهداف مورد نظر است.

امام جمعه مشگین شهر گفت: سه مولفه علم، فرهنگ و اقتصاد از ضروری‌ترین نیاز جامعه است و با توجه مردم پایه بودن نظام باید اقتصاد نیز مردم پایه باشد.

باوقار بیان کرد: شبیه سازی پروژه‌های گردشگری یک آسیب جدی برای صنعت گردشگری استان است و استفاده از ظرفیت‌های هر شهرستان در اجرای طرح‌های گردشگری مورد تأکید است.

وی خواستار برگزاری همایش فرصت ها و قابلیت‌های بومی منطقه شد و گفت: استفاده از فناوری های دانش بنیان از ضروریات توسعه، عمران و آبادانی در کشور است.

امام جمعه مشگین شهر به زبان قدرتمند هنر در رساندن پیام، آگاهسازی جامعه و بیان رویدادهای مختلف مذهبی اشاره و تصریح کرد: بازسازی و اجرای واقعه غدیر توسط هنرمندان مشگین شهری همزمان با عید غدیر خم انجام می‌گیرد.

در پایان جلسه با پیشنهاد و تصویب اعضای شورای فرهنگ عمومی مشگین شهر بزرگراه در حال احداث مشگین شهر- اهر به نام سردار شهید «حمزه سلیم زاده» و بزرگراه اردبیل - گرمی حد فاصل سه راهی صحرا تا شهر رضی به نام سردار شهید «همرنگ» نامگذاری شد.

کد خبر 6095172

دیگر خبرها

  • مدیرعامل شرکت پتروایران منصوب شد
  • تمامی استخدام‌های شرکت واحد اتوبوسرانی مربوط به پیش از سال ۸۵ است / قرارداد با ۱۶ شرکت خصوصی+فیلم
  • تمامی استخدام‌های شرکت واحد اتوبوسرانی مربوط به پیش از سال ۸۵ است/قرارداد اتوبوسرانی با ۱۶ شرکت خصوصی+فیلم
  • فناوری دانش بنیان باید در مسیر عمران و آبادانی به کارگیری شود
  • محله کم‌برخوردار حصه در مسیر توسعه‌ است
  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد همدان
  • انشعاب گیری خط دوم آبرسانی سد درودزن به شهر صدرا انجام شد
  • پایتخت زیست‌محیطی آسیا مرهون تلاش پاکبانان است
  • توسعه کشور بدون تلاش کارگران میسر نیست
  • انتصاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس