Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، سیدمحمد مهدی طباطبایی‌نژاد دبیر سی و نهمین جشنواره فیلم فجر درباره رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سینماهای این دوره از جشنواره فیلم فجر گفت: روز گذشته کارشناسان وزارت بهداشت آمدند و از برج میلاد بازدید کردند تا نظارتی بر این سینما داشته باشند که خوشبختانه از رعایت پروتکل‌های بهداشتی ابراز رضایت کردند و ما هم تمام تلاش خود را کردیم تا حداکثر مراعات را طبق برنامه‌ای که وزارت بهداشت به جشنواره داده است داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: من نگرانی نسبت به این مساله ندارم و خوشبختانه تمام سینماهای حاضر در جشنواره پروتکل را رعایت می‌کنند ما هم در فضای سینما ملت و در برج میلاد به دقت فاصله گذاری، ضدعفونی کردن و دیگر موارد بهداشتی به درستی رعایت می‌کنیم.

دبیر سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در بخش دیگری از صحبت‌های خود تاکید کرد: آنچه که باید مراعات می‌شد تا امروز به درستی رعایت شده است البته به واسطه اینکه لحظاتی به دلیل تجمع عکسی منتشر شد یک سری خبرهای نادرست اتفاق افتاد، که البته ما آن را از سر خیرخواهی تلقی می‌کنیم و سعی می‌کنیم به هیچ عنوان این‌جور تجمع‌ها اتفاق نیافتد.

وی ادامه داد: امروز به چند سالن سینما در سطح شهر سر زدم که هم تب سنجی و فاصله‌گذاری‌های اجتماعی این سینماها را بررسی کردم تا مبادا اتفاقی رخ دهد که البته و خوشبختانه تمام موارد مورد نظر رعایت شده بود.

طباطبایی نژاد گفت: با دوستانمان در اورژانس نیز هماهنگ شده است تا در همه سینماها نمایندگان اورژانس حضور داشته باشند و امیدوارم هیچ نکته‌ای پیش نیاید.

وی ادامه داد: ما پیش از هر کسی نسبت به سلامت مخاطبان سینما حساسیت داریم و اولویت اول ما حفظ سلامت مخاطبانمان است و امیدوارم با سلامتی از این مسیر بگذریم تا جشنواره به منزل پایانی خود برسد.

کد خبر 582819 برچسب‌ها سینما- فیلم فجر ۳۹ سینما جشنواره فیلم فجر سی و نهمین جشنواره فیلم فجر

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سینما فیلم فجر ۳۹ سینما جشنواره فیلم فجر سی و نهمین جشنواره فیلم فجر جشنواره فیلم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۰۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینکن: به تنهایی قادر به رقابت با حضور فزاینده چین دراقیانوس آرام نیستیم

وزیر امور خارجه آمریکا اعلام کرد که واشنگتن به تنهایی توانایی رقابت با حضور فزاینده چین در جزایر اقیانوس آرام را ندارد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از المیادین، «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا در اظهاراتی از ناتوانی واشنگتن در رقابت یک‌تنه با حضور فزاینده چین در جزایر اقیانوس آرام سخن گفت.

بلینکن تاکید کرد که ایالات متحده حتی اگر به تنهایی توانایی رقابت با نفوذ فزاینده چین در این منطقه را نداشته باشد، می‌خواهد گزینه بهتری از چین را در اختیار جزایر اقیانوس آرام قرار بدهد.

وزیر امور خارجه آمریکا ادامه داد: چین بر بسیاری از منطقه‌ها در جزایر اقیانوس آرام سیطره دارد و شاید مساحت این منطقه‌ها بیش‌تر از چیزی باشد که ما بتوانیم بر آن سیطره پیدا کنیم.

همچنین بلینکن به ابتکاری اشاره کرد که در دیدار سال گذشته میان «جو بایدن» رییس جمهور آمریکا و «آنتونی آلبانیز» نخست‌وزیر استرالیا رسانه‌ای شد و بر اساس آن «گوگل» باید کابل‌های اینترنت را در اقیانوس آرام بکِشد تا کیفیت اینترنت در کشور‌های دوردست بهتر شود.

سخنان بلینکن در حالی بیان می‌شود که پارلمان جزایر سلیمان پنجشنبه گذشته «جرمیا مانل» را به عنوان نخست‌وزیر این کشور انتخاب کرد. مانل از حامیان روابط نزدیک با چین است.

روابط نزدیک جزایر سلیمان و چین در خصوص مسایل امنیتی نگرانی ایالات متحده آمریکا و استرالیا را در پی داشته است.

دیگر خبرها

  • بلینکن: به تنهایی قادر به رقابت با حضور فزاینده چین دراقیانوس آرام نیستیم
  • ۸۱درصد کل سدهای این استان پر شد | اگر بارش ها شدید هم باشد نگران نیستیم
  • پدر مهران غفوریان افسر ارشد ساواک بود؟ | واکنش فوری ستاره سینما و تلویزیون به یک شایعه فراگیر درباره پدرش
  • واکنش تند باشگاه پرسپولیس به اقدام هواداران سپاهان
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی بازی پرسپولیس
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی تمام نشدنی بازی پرسپولیس
  • نمایش مستند «مدرسه در دست بچه ها» در موزه سینما
  • توخل: نگران آینده بایرن نیستم
  • آقای همایون شجریان، تو را به خدا بیایید و بگویید ما اشتباه کردیم!
  • علی مطهری: در خانواده آیت‌الله مطهری با شکاف بین‌نسلی مواجه نیستیم، اما...