Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبر معنوی شیعیان بحرین تأکید کرد، تحریم‌های آمریکا علیه آستان قدس رضوی یک اقدام شنیع و شرم‌آور است.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری العهد، آیت الله عیسی قاسم، رهبر معنوی شیعیان بحرین در بیانیه‌ای اعلام کرد، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا با سفاهت و نادانی خود از انجام تمام ظلم‌ها، بی شرمی‌ها و کینه علیه حق، عدالت و صلح و منابع نور الهی در زمین ابا نکرد و تمام راه‌ها را برای نابودی وحدت بشریت در پیش گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این شخص پست، آخرین روزهای ریاست‌جمهوری‌اش را با جنگ متجاوزانه و کینه‌توزانه‌ای علیه آستان قدس رضوی که شامل مرقد مطهر امام رضا (ع) است با اعمال تحریم‌ به پایان رساند.

آیت الله عیسی قاسم گفت: مشهد امام رضا (ع) یک جبهه نظامی یا حزب سیاسی یا نهاد اقتصادی نیست بلکه منبع نور الهی در زمین است و دارایی آن از اموال وقفی و داوطلبانه مومنان است و بیانگر واژه توحید و ارزش‌های الهی و کمک به درماندگان است.

وی گفت: این جنایت قبیح و شنیع، جنایت ترامپ و در واقع جنایت کل نظام سیاسی آمریکا و مثل بقیه جنایت‌های این شیطان است. امثال ترامپ و امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور فرانسه شیاطینی هستند که می‌خواهند آتش جنگ را بین ادیان به دلیل دشمنی با تمام ادیان آسمانی بیفروزند و پیروان تمام ادیان باید این دو را دشمن خود بدانند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آیت الله عیسی قاسم تروریسم اقتصادی آمریکا آستان قدس رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۲۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی

 مجید الهی‌رادگفت : رزمایش کمک به ایتام در قالب پویش امام رئوف در استان برگزار شد.

او  گفت: این رزمایش به نیت واقفان از سوی آستان قدس رضوی، مدیریت کانون‌های خدمت رضوی در خراسان شمالی و با همکاری خادم یاران سطح استان و مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان و سایر دستگاه‌ها برگزار شد.

الهی راد گفت : در این رزمایش ۴۰۰ بسته معیشتی هر بسته به ارزش دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و در مجموع یک میلیارد تومان میان ایتام تحت حمایت این نهاد در استان توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • نسبت به تنش‌زایی آمریکا علیه امنیت و ثبات یمن هشدار می‌دهیم
  • آمریکا تحریم‌ها علیه ۱۰ بانک بزرگ روسیه را کاهش داد
  • آیت‌الله مرتضوی: «حفظ نظام» به معنای نظام عام اجتماعی است؛ نه نظام سیاسی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • تلاش آمریکا برای احیای یک طرح شکست خورده علیه ایران
  • سال ۲۰۲۴ هر لحظه دیوانه‌تر می‌شود!
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • خیزش دانشگاه‌های آمریکا علیه محور شرارت آمریکایی-اسرائیلی
  • بیانیه شورایعالی انقلاب فرهنگی در حمایت از دانشجویان آمریکا
  • بیانیه شورای عالی انقلاب فرهنگی درحمایت از دانشجویان آمریکایی