Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شهرک های صنعتی استان تهران گفت: صنعت کشور نسبت به دوران پهلوی رشد ۶۰ برابری داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­ های تهران، صابر پرنیان مدیرعامل شهرک های صعنتی استان تهران عصر سه شنبه ۱۴ بهمن ماه در مراسم جشن کارگری ، کارگروه جهش تولید دهه فجر انقلاب اسلامی که در شهرک سالاریه شهرستان ورامین برگزار شد ، بیان کرد: در سال ۱۳۵۰ در سراسر کشور ۲ الی ۳ مجتمع صعنتی داشتیم ، امروزه به برکت انقلاب اسلامی ۸۳۰ شهرک و ناحیه صعنتی در سراسر کشور داریم ؛ در حوزه فولاد ۱۴ برابر ، پتروشیمی ۲۰ برابر رشد داشته ایم ، در حوزه صنعت فلزات که هم اکنون هم تحریم هستیم تقریبا به قطع وابستگی نزدیک شده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره رشد ۶۰ برابری صنعت کشور نسبت به دوران پهلوی، ادامه داد: در حوزه خودرو از ۳۵ هزار خوردو به ۱ میلیون ۶۵۰ هزار خوردو رسیده ایم ، خیلی از افراد قدر توان داخلی کشور را نمی دانند ، ایران در تولید حرف نخست را می زند.

مدیرعامل شهرک های صعنتی استان تهران افزود: در ایام اوج گرفتن شدید ویروس کرونا در آمریکا ، آلمان و انگلیس مردم به فروشگاه ها حمله ور شده بودند ؛ علی رقم تحریم های هوشمندانه دشمن که هیچ کجای جهان نمی توان مشاهد کرد که به اندازه ایران تحریم مالی ، بانکی ، بیمه ای و... شده است ، ما نه تنها که کمبودی در کشور نداشته ایم بلکه روی پای تو ایستادیم.

پرنیان یادآور شد: توفیق حضور در ۸۵۰ کارخانه در سال ۹۹ در استان تهران را داشته ام و به ندای رهبری که جهش تولید بود لبیک گفتیم ، منکر ضعف ها در کارخانجات و ساختار اداری کشور نمی شویم ، اما رویش های خوبی در عرصه تولید رخ داده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: در شهرک های صنعتی استان تهران ، ۲۱۵ درصد افزایش رشد سرمایه گذاری و ۸۶ درصد افزایش رشد اشتغال داشته ایم.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: رشد صنعتی کشور مدیرعامل شهرک های صنعتی استان تهران کارگروه جهش تولید استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۰۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک روز با «کارگران» شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه تهران

کارگران قشر زحمت‌کش جامعه هستند که همواره با تلاش‌های خود چرخ‌های اقتصادی کشور به‌ویژه صنعت نفت را به حرکت درمی‌آورند؛ به همین دلیل به‌منظور قدردانی از زحمات این افراد تأثیرگذار و تلاشگر، روزی به نام «روز کارگر» در تقویم رسمی کشور نام‌گذاری شده است. عکاس شانا به همین بهانه یک روز با کارگران شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه تهران همراه شده است تا گوشه‌ای کوچک از تلاش‌های آنان را که عضوی مهم از صنعت نفت کشور هستند، به نمایش بگذارد و به آن‌ها خدا قوت بگوید.

دریافت 35 MB

دیگر خبرها

  • مرغداران وارد بازی مافیایی واردات مرغ نشوند
  • افزایش بیش از ۸۵۰۰ مگاواتی ظرفیت تولید برق کشور
  • یک روز با «کارگران» شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه تهران
  • اشتغال بیش از ۶ هزار نفر در صنعت زنبورداری استان اردبیل
  • انتقادات پهلوی به قاجاریان به‌خاطر امتیازدادن به بیگانگان!
  • صادرات ایران باید از خام فروشی عبور کند
  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی ظرفیت تولید گاز کشور با توسعه ۱۶ میدان گازی/ افزایش حدود ۶ برابری سرمایه‌گذاری در صنعت نفت در دولت سیزدهم
  • هدفگذاری کشور تولید ۴ میلیون بشکه نفت در روز است
  • رشد ۱۴ برابری تسهیلات مکانیزاسیون باغبانی در همدان
  • افزایش ۴ برابری مالیات پرداختی بانک های اروپایی به روسیه