Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-03@03:01:50 GMT

اهدای ۲ هزار و ۳۱۳ سری جهیزیه به نوعروسان

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۹۱۲۰۳

اهدای ۲ هزار و ۳۱۳ سری جهیزیه به نوعروسان

 بنیاد بین‌المللی خیریه آبشارعاطفه‌ها از سال ۱۳۸۰ تأسیس و با ۲۰ سال سابقه فعالیت در عرصه خدمت‌رسانی به جامعه هدف در سال ۱۳۸۹ اقدام به گسترش شعب در استان‌ها علی‌الخصوص تهران کرده است و هم اکنون دارای ۷۰۰ شعبه در کل کشور و ۱۴۰ شعبه در سطح استان تهران است.

«فاطمه چوپانی» مدیر بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌های قرارگاه محرومیت‌زدایی تهران با اعلام اینکه این بنیاد سالانه در مناسبت و اعیاد مختلف برای برگزاری مراسم‌ها و رزمایش‌های مختلف و اهدای مایحتاج مورد نیاز و ضروری استان‌های محروم کشور اقدام می‌کند، گفت: «با توجه به بحران‌های طبیعی و شیوع ویروس منحوس کرونا و باتوجه به منویات مقام معظم رهبری در طول سال ۱۳۹۹ برای برگزاری رزمایش‌های مختلف از جمله رزمایش اهدا سبد کالا، رزمایش نوشت‌افزار، رزمایش توزیع طعام گرم، رزمایش بسته سلامت، رزمایش اهدا بسته فرهنگی اقدام شده و با فرارسیدن میلاد بانوی دوعالم با هدف محرومیت‌زدایی نوعروسان نقاط محروم کشور و ترویج ازدواج آسان در ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ علاوه بر برگزاری رزمایش اهدای ۲ هزار ۳۱۳ سری جهیزیه، رزمایش حجاب فاطمی با اهدای ۵ هزار قواره چادر و رزمایش اهدای ۵ هزار بسته فرهنگی شامل کتاب‌هایی در زمینه خانواده و ازدواج و احکام و فرزندپروری هم در فرهنگسرای روح‌الله‌حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

کد خبر 582677 برچسب‌ها همشهری محله امام خمینی فرهنگسرا خیریه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: همشهری محله امام خمینی فرهنگسرا خیریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۱۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی

 مجید الهی‌رادگفت : رزمایش کمک به ایتام در قالب پویش امام رئوف در استان برگزار شد.

او  گفت: این رزمایش به نیت واقفان از سوی آستان قدس رضوی، مدیریت کانون‌های خدمت رضوی در خراسان شمالی و با همکاری خادم یاران سطح استان و مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان و سایر دستگاه‌ها برگزار شد.

الهی راد گفت : در این رزمایش ۴۰۰ بسته معیشتی هر بسته به ارزش دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و در مجموع یک میلیارد تومان میان ایتام تحت حمایت این نهاد در استان توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • اهدای جهیزیه به ۲۰۰۰ زوج کهگیلویه و بویراحمد
  • بهره‌برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان
  • بهره برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان
  • اعطای بسته حمایتی یک میلیارد تومانی به ۱۰۰ استاد منتخب شاگردپرور
  • ۳هزار و ۳۸۳ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمندان اهداء شد
  • زندانیان شاغل در روز کارگر هدیه گرفتند
  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود
  • گسترش همکاری‌های فرهنگی هنری ایران و روسیه با محوریت بنیاد رودکی
  • همکاری‌های هنری ایران و روسیه گسترش می‌یابد
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی