Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام محمدنقی یارمحمدی روز چهارشنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز زنجان با تشریح فعالیت های کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان، افزود: از سال ۹۷ با ساختار جدیدی که در نتیجه تصویب اساسنامه کانون های مساجد در شورای عالی انقلاب فرهنگی شکل گرفته، کانون های فرهنگی و هنری مساجد، مراکزی غیرانتفاعی و غیردولتی محسوب می شوند و فعالیت افراد در آن ها کاملا به صورت داوطلبانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: در زمان حاضر ۳۸۲ باب کانون فرهنگی و هنری در مساجد استان فعال هستند و شمار آن ها تا پایان سال جاری به ۴۰۰ باب افزایش پیدا خواهد کرد.

حجت الاسلام یارمحمدی افزود: هم اکنون بیش از ۱۲ هزار نفر در استان زنجان عضو کانون های فرهنگی و هنری مساجد هستند.  

وی با بیان اینکه ماموریت ها و رسالت های کانون های فرهنگی و هنری، با محوریت مساجد تعریف شده است، گفت: بودجه کانون های مساجد هدفمند شده و حمایت ها متناسب با برنامه هایی که در کانون ها اجرا می شود، انجام می شود.

حجت الاسلام یارمحمدی به شماری از برنامه های شاخص کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اشاره کرد و افزود: برگزاری طرح تلاوت نور که چندین سال است در قالب قرائت یک صفحه از قرآن بعد از نماز در مساجد استان اجرا می شود، از جمله این برنامه ها است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان گفت: سه شنبه های تکریم نیز از دیگر برنامه های مهمی است که در دستور کار کانون های مساجد قرار دارد، در قالب این برنامه فعالان مسجدی،  هر ماه به دیدار افراد موثر از جمله خیرین، کارآفرینان، هنرمندان، ورزشکاران و هر فردی که زحمتی برای کشور و انقلاب می کشد، می روند.

 حجت الاسلام یارمحمدی افزود: به منظور توسعه کتابخوانی و ارتقای فرهنگ مطالعه، شنبه های کتاب نیز جهت معرفی کتاب، در کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان برگزار می شود.

وی افزود: طی یک سال گذشته اعضای کانون‌های مساجد استان در زمینه جمع آوری و توزیع بسته‌های معیشتی برای اقشار آسیب پذیر در ایام شیوع کرونا حضور پر رنگ داشته و دارند و از پیشگامان تحقق کمک‌های مومنانه هستند.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی ویروس کرونا کانون فرهنگی هنری مساجد کتاب زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی ویروس کرونا کانون فرهنگی هنری مساجد خبرگزاری جمهوری اسلامی ویروس کرونا کانون فرهنگی هنری مساجد کتاب زنجان اخبار کنکور کانون های فرهنگی و هنری مساجد هنری مساجد استان کانون های مساجد حجت الاسلام برنامه ها کانون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۱۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • مساجد به عنوان محور همه برنامه‌ها قرار داده شود
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی