Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@12:11:54 GMT

سولسشایر: همه منچستری‌ها از برد پرگل ما لذت بردند

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۹۱۶۲۸

سولسشایر: همه منچستری‌ها از برد پرگل ما لذت بردند

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد پس از پیروزی ۹ بر صفر مقابل ساوتهمپتون از عملکرد شاگردانش تمجید کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال منچستریونایتد شب گذشته (سه‌شنبه) در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر انگلیس موفق شد در دیداری خانگی با نتیجه پرگل 9 بر صفر ساوتهمپتون را شکست دهد و با رکورد گلزنی 26 سال پیش این باشگاه (برتری 9 بر صفر مقابل ایپسوئیچ تاون در لیگ برتر با سرمربیگری سرالکس در سال 1995) برابر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولگنار سولسشایر  پس از این بازی گفت: فرق این بازی با آن دیدار این بود که چند بازیکن ما گلزنی کردند، این در حالی است که در آن مسابقه اندی کول به تنهایی پنج گل به ثمر رساند. با اخراج زودهنگام بازیکن ساوتهمپتون (ثانیه 77 بازی) کار ما آسان‌تر شد، اما بازی مقابل تیم‌هایی که یک بازیکن کمتر دارند هیچگاه آسان نیست چون به دفاع کردن روی می‌آورند، با این وجود ما عالی کار کردیم.

سرمربی منچستریونایتد افزود: توپ را به خوبی در زمین به گردش در آوردیم. از عرض زمین استفاده کردیم و بازیسازی‌هایی از عقب زمین داشتیم. مهاجمان‌مان می‌خواستند گلزنی کنند و حتی مدافعان‌مان هم می‌خواستند نامشان در لیست گلزنان باشد. این از آن نتایجی است که هر از چندگاهی به دست می‌آورید و از کسب چنین نتیجه‌ای لذت می‌برید. فکر می‌کنم تمام کسانی که پیراهن منچستریونایتد را به تن دارند از این بازی لذت بردند.

سرمربی نروژی منچستریونایتد تصریح کرد: عملکرد کل تیم عالی بود و نمی‌توان یک بازیکن خاص را انتخاب کرد و گفت این بهترین بازیکن‌مان بود. واکنش تیم به گل آفساید ساوتهمپتون عالی بود و باعث شد بازیکنان‌ ما به خودشان بیایند و بازی را با قدرت به پایان برسانند.

سولسشایر در خصوص زننده گل چهارم تیمش که بین دو نیمه جای خود را به آنتونی مارسیال داد، خاطرنشان کرد: تکل بدی روی قوزک پای ادیسون زده شد، از این‌رو باید او را از ترکیب بیرون می‌کشیدم. احتمالاً کاوانی دوست داشت در زمین بماند و گل‌های بیشتری بزند.

وی در خصوص بازی بعدی تیمش مقابل اورتون، یادآور شد: شنبه باید به مصاف اورتون برویم. یک روز بیشتر برای ریکاوری کردن وقت داریم، بنابراین باید برای آن دیدار خودمان را به خوبی آماده کنیم.

مدافع آرژانتینی منچستریونایتد رسماً به بوکاجونیورز پیوست

منچستریونایتد با این برد 44 امتیازی و هم‌امتیاز منچسترسیتی صدرنشین شد، اما شاگردان پپ گواردیولا دو بازی کمتر انجام داده‌اند و در صورت پیروزی در آنها می‌توانند اختلاف خود با شیاطین سرخ را به 6 امتیاز افزایش دهند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اولگنار سولسشایر لیگ برتر انگلیس ساوت همپتون منچستریونایتد اولگنار سولسشایر لیگ برتر انگلیس ساوت همپتون منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۱۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفته بودم مراقب بازیکن لالیگایی باشید / مسئولان هم به ورزشگاه بیایند

ایسنا/فارس سرمربی فجرسپاسی می‌گوید پیش از مسابقه به بازیکنانش هشدار داده بود که مراقب روبرتو تورس بازیکن اسپانیایی گل گهر باشند؛ بازیکنی که امشب در هر ۳ گل تیم سیرجانی نقش مستقیم داشت. وی همچنین خواستار حضور مسئولان در ورزشگاه برای حمایت از تیمش در راه صعود به لیگ برتر شد.

مهدی رجب‌زاده امشب، ۷ اردیبهشت پس از شکست خانگی مقابل گل‌گهر سیرجان در جام حذفی اظهار کرد: هواداران با حضورشان ما را شرمنده کردند و متاسفم که نتوانستیم آن‌ها را شاد کنیم.

سرمربی فجرسپاسی افزود: برای ما باعث غرور است که تیممان این‌همه تماشاگر دارد و امیدوارم در بازی هفته آینده نیز ورزشگاه را پر کنند.

رجب‌زاده با بیان اینکه بازی با یک تیم لیگ برتری در جام حذفی، محک خوبی برای بازیکنان فجر بوده است، گفت: شاید اگر کسی بازی را ندیده باشد، با دیدن این نتیجه فکر کند تیم ما ضعیف عمل کرده است اما فکر می‌کنم مقابل تیم قدرتمند گل گهر نمایش بسیار خوبی داشتیم و اگر گل اول را نمی‌خوردیم، چنین نتیجه‌ای ثبت نمی‌شد.

وی در تمجید از ستاره حریف نیز گفت: به بازیکنانم هشدار داده بودم که باید مواظب بازیکن لالیگایی حریف باشند اما تورس توانست در این بازی تاثیرگذار باشد و نتیجه را او رقم زد.

این ملی پوش سابق در خصوص گل مردود شده این تیم در دقیقه ۶۷ بازی گفت: ما تلاش زیادی کردیم و به گل هم رسیدیم اما فکر می‌کنم داور به درستی گل را مردود کرد.

سرمربی تیم شیرازی با تاکید بر اینکه شکست ۳ بر صفر حق تیمش نبوده است، گفت: گل گهر از ۴ موقعیت به ۳ گل رسید اما ما هم موقعیت‌هایی داشتیم که هیچ یک تبدیل به گل نشد. با این حال دیگر این بازی را فراموش می‌کنیم و تمرکز را روی بازی‌های لیگ می‌گذاریم.

وی در خصوص بازی بسیار حساس هفته آینده تیمش در مقابل صدرنشین لیگ یک گفت: توقع داریم تماشاگران در آن بازی هم حافظیه را پر کنند، چون آن بازی نه تنها در صعود بلکه در قهرمانی لیگ هم تعیین کننده است. البته از مسئولان شهر و استان هم توقع داریم در آن مسابقه کنار ما باشند.

رجب‌زاده در خصوص رای کمیته انضباطی برای بازی این تیم مقابل استقلال ملاثانی نیز گفت: قرار است روز یکشنبه(۹ اردیبهشت) نماینده باشگاه ما برای ارائه توضیحات در خصوص آن مسابقه به کمیته انضباطی برود و می‌دانم که این کمیته هم به دنبال برقراری عدالت است. فکر می‌کنم همه چیز در خصوص دیدار با ملاثانی واضح است و بازی باید سه بر صفر به سود ما اعلام شود.

به گزارش ایسنا، تیم فجرشهید سپاسی شیراز که هم‌اکنون با یک بازی کمتر نسبت به دو تیم صدرنشین، رتبه سوم لیگ یک را در اختیار دارد، روز پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت باید در شیراز به مصاف خیبر خرم آباد، تیم نخست جدول رده بندی برود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ناپولی ۲-۲ رم: تساوی پرگل به سود بولونیا
  • انریکه: می‌توانیم بگوییم قهرمان لیگ هستیم؛ برای پیروزی مقابل دورتموند، کاملا آماده‌ایم
  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!
  • زمانی: گلی که زدم تقدیم به کُردهای ایران
  • یک سپاهانی دیگر به بازی با پرسپولیس نمی رسد
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • رجب زاده: بازیکن لالیگایی، نقطه ضعف تیم ما بود
  • بازیکن آلومینیوم: خدا به تلاش ما نگاه کرد و پیروز شدیم
  • گفته بودم مراقب بازیکن لالیگایی باشید / مسئولان هم به ورزشگاه بیایند
  • برای اوسمار، کلاس مدیریت را تعطیل کن!