Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیما نکیسا ، پس از حضور در بیمارستان فرهیختگان و گفتگو با پزشکان علی انصاریان ، آخرین وضعیت این پیشکسوت تیم ملی و پرسپولسس را تشریح کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نیما نکیسا ، دروازه بان پیشکسوت تیم ملی و باشگاه پرسپولیس در بیمارستان فرهیختگان حضور یافت و پس از دیدار با علی انصاریان و پزشکان ، در جمع خبرنگاران آخرین وضعیت علی انصاریان را شرح داد و گفت که حال او نسبت به قبل بهتر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویدیو صحبت های نکیسا را در این خبر ببینید.

در دیدستان هم ببینید.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی پرسپولیس علی انصاریان اخبار تیم ملی پرسپولیس تیم ملی علی انصاریان نیما نکیسا علی انصاریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۱۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به ما دروغ گفتند و علیه بانک مرکزی امضا گرفتند

احمد مهدوی، دبیرکل انجمن کارفرمایی صنعت پتروشیمی گفت نامه‌ای که در خصوص سیاست‌های ارزی و نحوه بازگشت ارز به نیما خطاب به رهبری نوشته شده وجهه قانونی ندارد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم, احمد مهدوی، دبیرکل انجمن کارفرمایی صنعت پتروشیمی گفت نامه‌ای که در خصوص سیاست‌های ارزی و نحوه بازگشت ارز به نیما خطاب به رهبری نوشته شده وجهه قانونی ندارد.

وی افزود چون اولا اصلا خطاب به رهبری نوشته نشده بود و با این عنوان از ما امضا نگرفتند. دوما قرار بود نامه تحویل برخی از مسئولین مربوطه مثل دکتر فرزین، رئیس‌کل بانک مرکزی و آقای مخبر شود‌. سوما قرار بود اصلا این نامه منتشر نشود‌. نکته بعد اینکه این نامه از سوی آقای جهرمی مدیرعامل بورس کالا به ما ارسال شد تا نامه را امضا کنیم.

وی ادامه داد خود ما در انجمن پتروشیمی که بزرگ‌ترین صادرکننده کشور هستیم و بیشترین ارز را وارد کشور می‌کنیم نزد آقای فرزین رفتیم و مسائل خودمان را مطرح کردیم و با نتیجه از جلسه خارج شدیم. هیچ مشکلی هم با سیاست ارزی بانک مرکزی نداریم و در هماهنگی کامل هستیم. 

این فعال اقتصادی اضافه کرد : درب اتاق آقای فرزین همیشه به روی ما صادرکنندگان باز است و همیشه وقت می‌دهند تا ما نظراتمان را با ایشان در میان بگذاریم. الان هم مشغول کار هستیم و ارز خودمان را به‌طور کامل وارد سامانه نیما می‌کنیم. بانک مرکزی پشتیبان تولید است و ما هم بنابر وظیفه در خدمت بانک مرکزی هستیم. برخی جوسازی‌ها نباید به اقتصاد کشور لطمه بزند‌ چون این خواسته دشمنان ماست.

دبیرکل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی ادامه داد مشخص نیست چرا در این شرایط جنگ اقتصادی چنین نامه‌ تحریک‌آمیزی نوشتند و آن را به دور از مسائل اخلاقی و حرفه‌ای منتشر کردند. به عقیده من جریانی این نامه غیرقانونی را تنظیم و منتشر کرده‌اند که به تازگی موظف به تحویل ارز در سامانه نیما شده‌اند و از این موضوع شاکی هستند. ما سالیان طولانی است که این کار را انجام می‌دهیم و مشکلی هم نداریم.

وی ادامه داد اصلا بعید است برخی انجمن‌ها مثل صنعت کفش و نساجی که این نامه را مهر کرده‌اند ارز چندانی به نیما بیاورند که حالا نامه گلایه‌آمیز هم نوشته‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • به ما دروغ گفتند و علیه بانک مرکزی امضا گرفتند
  • واکنش نکیسا به تبانی: دم از دین‌داری نزنید
  • نهیب ساکت برای بقا: نکیسا در جشن نساجی
  • واکنش نکیسا به شایعه تبانی ذوب آهن مقابل نساجی: مگر ربیعی دروغ گفته است؟
  • امروز با نیما یوشیح: آی آدم‌ها که روی ساحلِ آرام در کار تماشایید! (+فایل صوتی)
  • امروز با نیما یوشیح: آی آدم‌ها که روی ساحلِ آرام در کار تماشایید!
  • آخرین وضعیت حضور قطبی در تیم ملی ایران
  • آخرین وضعیت افشین قطبی و تیم ملی ایران
  • تصاویر دیده نشده از زنده یاد علی انصاریان در پشت صحنه یک فیلم
  • تصویری دیده نشده از علی انصاریان در پشت صحنه یک فیلم