Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول اورژانس هوایی فوریت‌های پزشکی اصفهان گفت: اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان به مناسبت ایام دهه فجر امسال از ۲ پد بالگرد اورژانس ۱۱۵ دهاقان و لای‌بید بهره برداری می‌کند؛ احداث پد بالگرد ورزنه، کوهپایه و رامشه نیز به مراحل پایانی نزدیک شده و به زودی افتتاح خواهد شد.

ابوالفضل شایگان مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، افزود: پد بالگرد اورژانس دهاقان در ورودی شهر در مجاورت یک مجتمع تفریحی و پد لای بید در ورودی شهر کنار شهرداری لای بید واقع شده است؛ طبق استاندارد تعریف شده اطراف هر پد بالگرد باید یک محوطه ۲۰۰ در ۲۰۰ مترمربع فضای باز قرار داشته باشد، اندازه فضای اصلی پد نیز دایره‌ای به قطر ۳۶ متر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پد بالگرد ورزنه در ورودی این شهر جنب مسکن مهر در نزدیکی بیمارستانِ در حال ساختِ این شهر، پد کوهپایه در جاده اصفهان به نائین کنار فلکه اصلی ورودی شهر و پد رامشه در ورودی شهر روبروی پمپ CNG واقع شده است.

مسئول اورژانس هوایی فوریت‌های پزشکی اصفهان گفت: اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان به مناسبت ایام دهه فجر امسال از ۲ پد بالگرد اورژانس ۱۱۵ دهاقان و لای‌بید بهره برداری می‌کند؛ احداث پد بالگرد ورزنه، کوهپایه و رامشه نیز به مراحل پایانی نزدیک شده و به زودی افتتاح و بهره برداری خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: پد دهاقان با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان، لای بید با هزینه ۳۰۰ میلیون و پدهای ورزنه و کوهپایه و رامشه نیز با اعتبار ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان از صفر تا ۱۰۰ به همت شهرداری‌های این مناطق احداث شده‌اند.

شایگان مقدم تصریح کرد: تلاش برای احداث و به روزرسانی پدهای بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی در استان اصفهان از آبان ماه سال ۹۷ آغاز شده و تاکنون تعداد ۱۲ پد به بهره‌برداری رسید و ۲۰ هلی پد نیز در حال ساخت است که از این تعداد ۲ پد در دهه فجر امسال افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد، در این مدت پدهای بالگرد بیمارستان الزهرا (س)، بیمارستان ۹ دی خمینی شهر، حسن آباد جرقویه، مجتمع فولاد مبارکه، هلال‌احمر ابیازن نطنز، بیمارستان میمه، هرند، منظریه شهرضا، کمربندی زیار، زواره و کهرویه شهرضا به طور کامل به بهره‌برداری رسیده‌اند.

وی افزود: اورژانس هوایی فوریت‌های پزشکی استان اصفهان در ۱۰ ماهه امسال ۳۳ عملیات امدادرسانی انجام داده و ۵۳ بیمار و مصدوم را پس از انجام اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان‌های سطح استان منتقل کرده است.

کد خبر 472669

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اورژانس 115 اورژانس ۱۱۵ اصفهان ماموریت اورژانس اورژانس هوایی پایگاه اورژانس هوایی تقویت اورژانس هوایی اورژانس اصفهان اورژانس پیش بیمارستانی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق پد بالگرد اورژانس اورژانس هوایی استان اصفهان بهره برداری ورودی شهر دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۲۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال

تین نیوز

استاندار اصفهان گفت: بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی شهرستان اصفهان تا پایان سالجاری افتتاح می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا،  سیدرضا مرتضوی  در جریان سفر منطقه ای به شرق اصفهان و بازدید از پروژه رینگ چهارم ترافیکی این کلانشهر افزود: یکی از پروژه های اساسی که توسط مدیریت شهری اصفهان در حال اجراست و تکمیل آن نقش بسزایی در کاهش حجم ترافیک و آلودگی هوا دارد، رینگ چهارم ترافیکی است و درصددیم با تکمیل این پروژه مهم، بار ترافیکی شهر اصفهان کاسته شود.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته از مناطق جنوبی شهرستان اصفهان بازدید کردیم و امسال سفر منطقه ای شورای اداری استان به شرق شهرستان رقم خورد و سفر امروز با حضور معاونان استانداری و مدیران کل دستگاه های اجرایی استان در حال انجام است.

مرتضوی بیان کرد: در این سفر مسائل چالش آفرین منطقه بررسی و از پروژه های مهم شرق شهرستان اصفهان نیز بازدید شد تا در شورای اداری استان به مصوبات کاربردی و قابل قبولی در این زمینه دست پیدا کنیم.

مرتضوی خاطرنشان کرد: در مناطق شرق اصفهان مباحث کشاورزی و دامداری از مواردی است که بایستی برای رفع چالش های مردم در این حوزه ها تدابیری اندیشیده شود و در این راستا از مرکز تحقیقات کشاورزی در منطقه کبوترآباد نیز بازدید بعمل آمد.

وی تصریح کرد: بایستی برای جوان سازی فعالان اقتصادی بخش کشاورزی برنامه ریزی شود تا در آینده امنیت غذایی مطلوبی داشته باشیم.

استاندار اصفهان گفت: پس از دیدار مردمی و حضور در جمع مؤثرین فرهنگی و اجتماعی شهرستان اصفهان، در جلسه شورای اداری مشترک استان و شهرستان مصوبات این سفر مورد بررسی و تأیید قرار خواهد گرفت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳
  • بهره برداری از پایگاه اورژانس ۱۱۵ در اردل
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور
  • بهره برداری از دومین دستگاه رادیولوژی بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی
  • اعزام هوایی نوزاد دلیجانی