Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: در تدارک این هستیم که اردو و مسابقه‌ای در ترکیه داشته باشیم که حدود ۱۲ فروردین انجام می‌شود. خبرگزاری میزان - غلامرضا شعبانی‌ بهار در خصوص بازدید نمایندگان مجلس از اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان، اظهار داشت: تاکید نمایندگان مجلس این است از اختیارات خود در توسعه ورزش بانوان و همگانی استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکید ما هم این بود رشته‌های المپیکی بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.   وی درباره وضعیت کمانداران گفت: ورزشکاران ما در حال تمرین هستند و امروز این اردو تمام می‌شود. اواسط هفته آینده دور جدید تمرینات در تهران آغاز خواهد شد، البته ما در حال هماهنگی هستیم تا بتوانیم در کیش اردویی داشته باشیم، اما مربیان تاکید دارند تهران باشند راحت‌تر هستند.

رییس فدراسیون تیراندازی با کمان درباره وضعیت خوابگاه، گفت: تا آخر سال خوابگاه تیراندازی و ووشو را اجاره کردیم، اما خوابگاه خودمان به زودی افتتاح می‌شود.

شعبانی‌بهار درباره اینکه آیا برای کمانداران اردو و مسابقه‌ای در حالی که از کشور تدارک دیده شده یا خیر خاطرنشان کرد: ما در تدارک این هستیم که اردو و مسابقه‌ای در ترکیه داشته باشیم که حدود ۱۲ فروردین انجام می‌شود. امیدواریم یک هفته اردو داشته باشیم و بعد در مسابقات آزاد شرکت کنیم. البته این برنامه فقط برای ریکرو است و در صورتی که اسپانسر پیدا کنیم کامپوند را هم اعزام می‌کنیم. مربیان توصیه دارند به جای کاپ آسیا در تایلند، در مسابقات ترکیه شرکت کنیم در این صورت کامپوند را راهی مسابقات تایلند خواهیم کرد.

رییس فدراسیون تیراندازی با کمان در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه در نشست کمیته ملی المپیک اعلام شده تا بهمن باید اسامی ورزشکاران به IOC اعلام شود، گفت: این اسامی بلند است و اسامی نهایی بعد از کسب سهمیه اعلام می‌شود. ما نام ۵ ورزشکار زن و ۵ ورزشکار مرد را نوشته‌ایم، اما هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌ایم. تمام تلاش ما این است در ریکرو مردان سهمیه تیمی بگیریم چرا که در این صورت کسب مقام در ریکرو تیمی برای ما راحت‌تر است.

شعبانی بهار در پایان گفت: ریکرو مردان ما شبانه‌ روز در تلاش است و حتی وقتی می‌خوابند هم باید خواب مسابقه و اردو را ببینند. همه در آستانه رفتن به المپیک هستند نه فقط یک نفر. رقابت بین کمانداران سازنده و برانگیزاننده است تا بهترین ورزشکار اعزام شود. امیدوارم سهمیه تیمی بگیریم تا همه در المپیک شرکت کنند که البته دور از ذهن نیست. بیشر بخوانید: کدام کماندار ایران به توکیو می‌رود؟/ کار سخت وزیری برای حضور در المپیک

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون تیراندازی با کمان غلامرضا شعبانی بهار

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تیراندازی با کمان فدراسیون تیراندازی با کمان غلامرضا شعبانی بهار فدراسیون تیراندازی با کمان داشته باشیم شعبانی بهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۲۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش قیمت طلا و انواع سکه در بازار ؛ ربع سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید

به گزارش همشهری آنلاین، امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت تا لحظه تنظیم این خبر بر اساس نرخ اعلامی اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۵ هزار، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۳۸ میلیون تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۴۲ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است.

زمان بیست و دومین حراج شمش طلا در مرکز مبادله اعلام شد

قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۲۴ میلیون تومان، ربع سکه بهار آزادی ۱۵ میلیون تومان و سکه یک‌ گرمی ۷ میلیون تومان تعیین شده است.

محصول نرخ (تومان)
سکه تمام طرح جدید ۴۲ میلیون و ۱۵۰ هزار
سکه تمام طرح قدیم ۳۸ میلیون
نیم سکه بهار آزادی ۲۴میلیون
ربع سکه بهار آزادی ۱۵ میلیون
سکه یک گرمی ۷میلیون
طلای ۱۸ عیار ۳میلیون و ۵۲۵ هزار

کد خبر 848343 برچسب‌ها خبر مهم قیمت طلا و فلزات گرانبها - ایران سکه - قیمت

دیگر خبرها

  • مارسلو وارد ایران شد
  • مربی برزیلی تیم ملی والیبال به ایران آمد
  • مربی برزیلی به تیم ملی والیبال پیوست
  • مارسلو به تیم ملی والیبال ملحق شد
  • افزایش قیمت طلا و انواع سکه در بازار ؛ ربع سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • معتمدی: رکورد المپیک برای دوومیدانی ایران دست نیافتنی است
  • برگزاری مسابقات تیراندازی با کمان کارگران گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست