Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از جو آرام و ترافیک روان در محور های شمالی کشور خبر داد.

به گزارش تین نیوز سرهنگ احمد شیرانی در گفت و گو با ایسنا در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور گفت: بر اساس آخرین گزارش های دریافتی وضعیت تردد در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت در هر دو مسیر رفت و برگشت روان گزارش شده است و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص وضعیت ترافیکی سایر محورها گفت: ترافیک در آزادراه کرج - قزوین محدوده مهرویلا، آزادراه قزوین کرج حدفاصل استاندارد تا پل فردیس، محور شهریار تهران محدوده های شهرقدس و زرنان نیمه سنگین است.

وی افزود: وضعیت جوی در جاده های کشور در حال حاضر بصورت پایدار است و پیش بینی شده که در نیمه غربی کشور شروع بارش برف و باران در جاده ها از روز پنج شنبه آغاز خواهد شد.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در ادامه توصیه کرد: توضیه میکنیم افرادی که قصد تردد در محور های جاده ای دارند حتما تجهیزات زمستانی خودرو خصوصا زنجیر چرخ در محور های کوهستانی به همراه داشتند.

وی گفت: اجرای طرح محدودیت های ترافیکی جهت جلوگیری از گسترش ویروس کرونا کماکان ادامه دارد و  ورود خودروهای شخصی سواری با پلاک غیر بومی و خروج پلاک های بومی در شهرهای نارنجی ممنوع است. همچنین محدودیت تردد شبانه خودروها نیز برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با گسترش ویروس کرونا ادامه خواهد داشت.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: محورهای ارتباطی مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک وضعیت جوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۲۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت تردد در ۵محور آزاد راهی و شریانی کشور

ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه  محدودیت های تردد  در راستای تعمیر و نگهداری محورها انجام شده است گفت: در  پی اجرای عملیات استقرار بالابر و کالیبراسیون دوربین‌های ثبت تخلف در مسیر رفت و برگشت محور تهران- شریف آباد، محدودیت تردد  از امشب تا ۲۰ اردیبهشت ماه در این محور اعمال مي‌شود.

وی افزود در پي اجراي عملیات ترمیم و بهسازی پل دلیچایی در محور فیروزکوه-دماوند، محدودیت تردد در این  به صورت ۲۴ ساعته تا ۱۰ خرداد ماه در کیلومتر ۳۲ تا ۳۳ در محور اعمال مي‌شود.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور  افزود: در پي اجراي عملیات استقرار بالابر، تامین، نگهداری و کالیبراسیون دوربین‌های نظارت تصویری در مسیر رفت و برگشت آزادراه تهران-ساوه، محدودیت تردد در این محور اعمال مي‌شود.

وی افزود: در پي اجراي عملیات استقرار بالابر، تأمین، نگهداری و کالیبراسیون دوربین‌های ثبت تخلف جاده‌ای در مسیر رفت و برگشت آزادراه تهران-پردیس، محدودیت تردد  تا ۲۰ اردیبهشت ماه  در این محور اعمال مي‌شود.

وی  اظهار کرد: محور كرج - چالوس ازكیلومتر ۱ تا ۶ (محدوده كندر) به علت ادامه عملیات عمرانی (فنس كشی سنگ) از امروز  ۹ اردیبهشت تا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۹ تا ۱۵ مسدود است.

وی افزود : تردد از ابتدای محور فوق (ابتدای میدان امیركبیر) تا كندر در زمان اجرای عملیات ممنوع بوده و تردد از محور فرعی آتشگاه - نوجان و آزادراه تهران - شمال انجام می‌‌شود.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • اعمال محدودیت تردد در ۵محور آزاد راهی و شریانی کشور
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت / تردد روان در محورهای شمالی
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • ترافیک ورودی شهرستان جعفرآباد به‌زودی برطرف می‌شود
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • جوی آرام در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۸ اردیبهشت / ترافیک در کدام محورها سنگین است؟
  • جوی آرام و ترافیک روان در جاده‌های شمال