Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی قربانی چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این تعداد پرژه شامل ۱۹۰ کلاس درس به مساحت ۱۹ هزار و ۵۹۱ مترمربع با همکاری بنیاد برکت و اداره کل نوسازی مدارس خوزستان در دست ساخت هستند.

وی گفت: بنیاد برکت در ساخت مدرسه به ویژه در مناطق محروم خوزستان به خوبی ورود کرده است و همکاری خوبی در این بخش دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ادامه داد: روز گذشته نیز به مناسبت دهه فجر ، یک هنرستان دخترانه در حاشیه شهرستان شادگان با همکاری بنیاد برکت و این اداره کل  به بهره برداری رسید.

وی افزود: این هنرستان در قالب طرح بانوی برکت از جمله طرح های بنیاد برکت به منظور آموزش و ایجاد بستر برای اشتغال بانوان ساخته و افتتاح شده است.

قربانی بیان کرد: این هنرستان با این امید ساخته شده که بانوان و دختران این منطقه با آموزش در این هنرستان و کسب مهارت در آینده بتوانند وارد بازار کار شوند .

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان اعتبار هزینه شده برای ساخت این هنرستان را ۵۲ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: مساحت این هنرستان در مجموع ۹هزار و ۵۰۰ مترمربع است  و به نام هنرستان برکت شهید قاسم سلیمانی نامگذاری شده است.

یکی از مهم ترین پروژه های اداره کل نوسازی مدارس خوزستان ساخت یکهزار و ۳۰۰ کلاس درس در طی سال جاری است.

جمعیت دانش آموزی خوزستان یک میلیون و ۱۳۰ هزار نفر است که در بیش از ۳۰ هزار کلاس درس مشغول به تحصیل هستند.

برچسب‌ها خیران مدرسه ساز خوزستان مدرسه سازی دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خیران مدرسه ساز خوزستان مدرسه سازی خیران مدرسه ساز خوزستان مدرسه سازی دانش آموزان اخبار کنکور بنیاد برکت کل نوسازی اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۲۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه هفته مشاغل هنرستان نوآوران فولادشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس اداره آموزش و پرورش شهر فولادشهر با اشاره به جذب و هدایت بیش از ۴۶ درصد از دانش آموزان پایه نهم تحصیلی به رشته‌های کاردانش و فنی حرفه‌ای افزود: باتوجه به تکلیف برنامه توسعه هفتم و تجهیز هنرستان‌های موجود و احداث و راه اندازی هنرستان‌های جدید در شهر فولادشهر این میزان هدایت تحصیلی در سال‌های آینده به بیش از ۵۶ درصد خواهد رسید.
رحیمی از توافق اداره آموزش و پرورش فولادشهر افزود: در این نمایشگاه دستاورد‌های دانش‌آموزان رشته‌های گرافیک طراحی دوخت عکاسی و صنایع دستی به مدت یک هفته به نمایش گذاشته شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره نخبگان قرآنی مدارس خوزستان
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل هنرستان نوآوران فولادشهر
  • ساخت و تعمیر بیش از ۸۰ مدرسه در خوزستان
  • تقدیر شهردار گناباد از مجموعه مدرسه فنی حرفه ای شهید عباسپور
  • ۷۰ مدرسه هشترود نیازمند نوسازی هستند
  • نیاز ۷۰ مدرسه شهرستان هشترود به نوسازی
  • ۴۵ واحد آموزشی در بردسکن بازسازی و احداث شد
  • تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت نفت و گاز اروندان و اداره‌ کل شیلات خوزستان امضا شد
  • ۳۰۰ مدرسه در یزد فرسوده هستند
  • فرسودگی فضای آموزشی در کوهدشت/ ۱۴ مدرسه تخریبی است