Web Analytics Made Easy - Statcounter

با پایان مرحله دوم گروهی جام حذفی تنیس، تیم های برتر به جدول اصلی صعود کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، رقابت های تنیس جام حذفی آقایان (جام فجر)، با انجام نخستین روز مرحله دوم گروهی پیگیری شد.

به این ترتیب با برگزاری آخرین روز مرحله دوم گروهی تیم های ژن استار یزد، آکادمی تنیس بابک، کرونو، بالابان، آکادمی تنیس البرز (ب)، شهید همدانی، کیان سنتر، آبشار، شات (ب)، مانی کلاب، آکادمی تنیس طاهری، آکادمی تنیس مهذب نیا (د)، شانل آمل، طاق کسری، بهزاد اسپرت، هیات تنیس کیش (الف)، باپا تیم ۸، هلیل لوله جیرفت، آکادمی تنیس حاجبی، باپا تیم ۵، فابل البرز، سام تنیس آکادمی (ب)، داریوش سیرجان (الف)، آکادمی تنیس اطمینان (ج)، الکلر تی تی سی، آکادمی فرودنیا (ج) و امیران ارومیه حریفان خود را شکست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات تنیس جام حذفی باشگاهها و دسته جات آزاد کشور (جام فجر) در بخش آقایان از تاریخ ۱۱ بهمن ماه به میزبانی فدراسیون تنیس در زمین های تنیس مجموعه المپیک جزیره کیش آغاز و‌ ۲۳ بهمن ماه با انجام دیدار نهایی به پایان می رسد.

 در این دوره از مسابقات ۱۸۳ تیم از استانهای آ شرقی، غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، بوشهر، تهران، خ‌شمالی، خوزستان، سمنان، زنجان، فارس، قم‌، کردستان، کرمان، گیلان، مازندران، هرمزگان، یزد، همدان جزیره کیش و ‌قشم حضور دارند.

این مسابقات در جدول گروهی و اصلی برگزار می شود تا تیم ها برای کسب عنوان قهرمانی با هم مسابقه دهند.

سرداوری این دوره از رقابت ها بر عهده حسن لاچینانی داور نشان سفید کشورمان است و سمیرا قدسی به عنوان مدیر مسابقات حضور دارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مرحله دوم گروهی آکادمی تنیس جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۲۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی بی‌سابقه و زندگی‌بخش در باشگاه گل‌گهر

به گزارش "ورزش‌ سه"، روابط عمومی باشگاه گل‌گهر اینطور به محتوای مراسمی که امروز در ورزشگاه اختصاصی آنها در سیرجان برگزار شده، پرداخته است: «طی مراسمی در باشگاه فرهنگی ورزشی گل‌گهر و با حضور اعضای انجمن اهدای عضو ایران، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه، کادرفنی و بازیکنان تیم، این باشگاه به عنوان اولین حامی و سفیر اهدای عضو در میان باشگاه‌های فوتبال کشور معرفی گردید.» 

در مراسم امروز علاوه بر اعضای انجمن اهدای عضو ایران، شاهد حضور بازیکنان و کادر فنی تیم هم هستیم. همچنین اسفندیارپور، مدیرعامل باشگاه، در این گردهمایی برای دقایقی صحبت کرد و سایر اعضای هیئت مدیره باشگاه و کارخانه گل گهر هم حضور داشتند.

گل‌گهر پس از پیروزی در مسابقات جام حذفی این روزها با روحیه بیشتری ادامه مسابقات لیگ برتر و همین‌طور رقابت‌های جام حذفی را دنبال می‌کند و حالا بازیکنان و سایر اعضای باشگاه نیز در اقدامی خیرخواهانه بادریافت کارت اهدای عضو، پس از پایان زندگی به افراد دیگر زندگی خواهند بخشید.

دیگر خبرها

  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند
  • گردهمایی بی‌سابقه و زندگی‌بخش در باشگاه گل‌گهر
  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • برندکاپ فینالیست‌های خود را شناخت
  • هدیه بزرگ به چادرملو در جام حذفی
  • حذف کماندار کیش از رقابت‌های کاپ جهانی شانگهای
  • تنیسور‌های حاضر در مرحله نیمه نهایی تور جهانی مشخص شدند
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی