Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@16:42:40 GMT

آلاینده آب در همدان به تحمل ۹۱ روز حبس محکوم شد

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۹۳۱۰۵

آلاینده آب در همدان به تحمل ۹۱ روز حبس محکوم شد

مجید شعبانلو روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم های یگان حفاظت محیط زیست هنگام گشت زنی، یک دستگاه کامیون تانکردار که در مسیر گنجنامه در حال تخلیه فاضلاب داخل رودخانه بود را توقیف کردند.

وی اضافه کرد: مشخصات فرد متخلف و خودروی توقیف شده در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت که با رای قاضی، عامل آلاینده آب به تحمل حبس محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان همدان بیان کرد: خودروهای حامل فاضلاب باید با هماهنگی شرکت آبفا، فاضلاب را داخل منهول های تعیین شده تخلیه کنند.

شعبانلو ادامه داد: اما برخی از رانندگان خودروهای تانکردار را به منظور طی نکردن مسافت طولانی از روستا تا محل تخلیه فاضلاب یا پرداخت نکردن تعرفه ای به شرکت آبفا، اقدام به رها سازی فاضلاب در اراضی کشاورزی و رودخانه ها می کنند.

وی گفت: تخلیه فاضلاب در اراضی کشاورزی و رودخانه سبب انتشار بوی نامطبوع، آلودگی آب و خاک و به نمایش گذاشتن نمایی زشت و زننده از طبیعت می شود.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان همدان انتشار بیماری را از دیگر آثار منفی رها سازی فاضلاب در طبیعت دانست و افزود: از رودخانه گنجنامه برای تامین آب آشامیدنی مورد نیاز بخشی از ساکنان شهر همدان استفاده می شود بنابراین جلوگیری از آلودگی آن بسیار حایز اهمیت است.

برچسب‌ها همدان آب و فاضلاب اداره کل حفاظت محیط زیست همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان آب و فاضلاب اداره کل حفاظت محیط زیست همدان همدان آب و فاضلاب اداره کل حفاظت محیط زیست همدان اخبار کنکور حفاظت محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۳۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقه نقاشی و جمع آوری زباله در شهر همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در آخرین روز از هفته زمین پاک در راستای ترویج فرهنگ زباله کمتر اداره کل حفاظت محیط زیست همدان با همکاری واحد آموزش شهروندی شهرداری، برنامه جمع آوری زباله و مسابقه نقاشی برای دانش آموزان برگزار کرد.

مدیر حفاظت محیط زیست شهرستان همدان در این مراسم گفت: دانش آموزان با شرکت در این برنامه یاد می‌گیرند که زباله‌ها را در طبیعت رها نکنند تا محیط اطراف و خودشان سالم بمانند.

دیگر خبرها

  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر
  • پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌های پلاستیکی
  • پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌ها پلاستیکی
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • برگزاری مسابقه نقاشی و جمع آوری زباله در شهر همدان
  • پاکسازی ۳ کیلومتر از حریم رودخانه در ساوجبلاغ
  • توقیف ۲۰ خودرو تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • توقیف ۲۰ خودرو متخلف تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • فصل زاد و ولد حیات وحش از راه رسید؛ زنده‌گیری نوزادان پیگرد قانونی دارد
  • فصل زاد و ولد حیات وحش؛ به محیط زیست آنها نزدیک نشوید