Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی رسولیان پیش از ظهر چهار شنبه در دیدار با استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه افزایش مشوق‌های سرمایه گذاری در مناطق محروم ضرورت دارد، اظهار داشت: مشوق‌های سرمایه گذاری از جمله زیرساخت‌ها، تسهیلات بانکی و… مورد توجه دولت قرار گیرد.

وی گفت: در بودجه سال آینده اعتبارات خوبی برای توسعه شهرک‌های صنعتی و همچنین قیر رایگان در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه بسیاری از موانع در استان‌ها موجب کاهش سرمایه گذاری می‌شود، ادامه داد: به دنبال این هستیم که اختیارات مدیران استانی را افزایش دهیم که این امر نقش مهمی در اجرای طرح‌ها در استان‌ها دارد.

وی گفت: تفویض اختیارات به مدیر استانی موجب تسریع در امور می‌شود.

وی با بیان اینکه اساسنامه سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در حال اصلاح است، ادامه داد: احداث شهرک‌های صنعتی خصوصی مورد توجه قرار گرفته است و به دنبال این هستیم که تغییر کاربری اراضی را رایگان کنیم.

وی در ادامه عنوان کرد: ۴۰۰ پروژه با سرمایه‌گذاری ۲۸ هزار میلیارد تومان در دهه فجر امسال بهره برداری می‌شوند

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: یک هزار میلیارد طرح زیر ساختی در کشور افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه استان چهارمحال و بختیاری یکی از استان‌های مستعد در کشور است، عنوان کرد: بهره گیری از توان سرمایه گذاران برای توسعه این استان ضروری است.

وی گفت: جذب سرمایه گذاران در این استان با اعمال مشوق‌های سرمایه گذاری افزایش می‌یابد.

کد خبر 5137993

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد وزارت صنعت معدن و تجارت دهه فجر ویروس کرونا چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کرمانشاه گرگان انقلاب اسلامی ایران خطبه های نماز جمعه بوشهر شهرستان کرج آمار کرونا شیراز شهرکرد عکس استانها افتتاح طرح عمرانی مشوق های سرمایه گذاری شهرک های صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۳۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت مجوز شهرک صنعتی زرند بعد از ۱۷ سال

به گزارش قدس آنلاین،  حسن زاده روز یکشنیه در بازدید از شهرک صنعتی زرند بیان کرد: شهرک صنعتی شماره ۲ زرند در سال ۱۳۸۶ تملک، ولی متاسفانه به دلایل مختلفی مجوز استقرار و بهره برداری واحدهای صنعتی صادر نشد.

وی افزود: سرانجام در ۲۷ فروردین ماه امسال پس از چهار بار بازنگری در طرح ارزیابی زیست محیطی مجوز شهرک مذکور به میزان ۳۰ هکتار از اراضی در اختیار و آن هم تا رده سه زیست محیطی، پس از ۱۷ سال وقفه با همت تیم اقتصادی استان دریافت شد.

معاون اقتصادی استانداری کرمان ابراز امیدواری کرد با مشارکت و سرمایه گذاری شاهد راه اندازی صنایع مختلف و ایجاد اشتغال در این شهرک باشیم.

حسین میجانی مدیر شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان هم با اشاره به زیرساخت‌های موجود آب، برق و گاز افزود: از هم اکنون این شهرک آماده واگذاری به سرمایه گذاران واحدهای مختلف تولیدی است.

بازدید از گلخانه هیدرو پونیک از دیگر برنامه سفر یکروزه معاون اقتصادی استانداری کرمان بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • اما و اگرهای قانون سربازی؛ پاسخ به شبهات اصلی خانواده‌ها
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی
  • لکه‌های صنعتی غرب البرز به شهرک صنعتی تبدیل شود
  • اما و اگرهای قانون سربازی
  • آغاز واگذاری زمین در شهرک صنعتی زرند
  • برنامه‌ریزی برای تبدیل شهرک صنعتی سروستان به قطب جدید صنعتی فارس/راه‌اندازی ناحیه صنعتی کوار
  • دریافت مجوز شهرک صنعتی زرند بعد از ۱۷ سال
  • شهرک صنعتی زرند بازگشایی شد
  • شهرک انرژی در تهران احداث می‌شود