Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@00:21:26 GMT

آزادی 19 زندانی جرائم غیرعمد در سیستان و بلوچستان

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۹۴۴۶۰

آزادی 19 زندانی جرائم غیرعمد در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، ابوالحسن رضایی در مراسم نهضت آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد در سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)  اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور در سالروز با سعادت حضرت زهرا(س)، سومین مرحله از نذر رهایی برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد با محور زنان و مادران زندانی در این استان اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این بخش از آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد به عنوان بخشی از مجموعه فعالیت های کمک های مومنانه به شمار می رود گفت:  در این مرحله از رزمایش کمک های مومنانه 19 نفر از زندانیان مرد با مساعدت سازمان بسیج اصناف و بسیج حقوقدانان از بند اسارت رهایی یافتند.

رضایی ادامه داد: یک نفر از زندانیان با رایزنی کانون بسیج حقوقدانان شورای حل اختلاف، چهار نفر زندانی جرائم غیر عمد در زاهدان، هشت نفر در شهرستان زابل و 2 نفر در شهرستان سراوان، با همت کانون بسیج حقوقدانان در اقصی نقاط استان سیستان وبلوچستان به آغوش خانواده بازگشتند.

وی گفت: چهار نفر از زندانیان نیز قبل از ورود به زندان با مساعدت و پیگیری کانون بسیج حقوقدانان شهرستان زابل و جلب رضایت شکایت به آغوش خانواده بازگشتند.

مسئول بسیج حقوقدانان استان در ادامه با اشاره به اینکه هم اکنون هیچ زندانی زن جرائم غیرعمد در زندان های استان وجود ندارد، گفت: تلاش ما این است تا با کمک خیرین بتوانیم زمینه آزادسازی تمامی زندانیان جرایم غیرعمد را فراهم کنیم.
 
انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان زندان آزادی زن بسیج حقوقدانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۴۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۱۵۵ زندانی از زندان های هرمزگان

 غلامعلی محمدی رئیس سازمان زندان‌های کشور در مراسم آزادی این زندانیان گفت: ۵۰ نفر از این زندانیان، از محکومان جرایم مالی مانند مهریه و نفقه بودند که با کمک ستاد دیه استان آزاد شدند.

 محمدی افزود: ۱۰۵ زندانی دیگر نیز با کمک حقوقی و قضایی به مناسب سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان، آزاد شدند.

وی افزود: اصلاح و تربیت مددجویان، مهمترین ماموریت و هدف سازمان زندان‌ها است.

محمدی گفت: تلاش برای آزادی زندانیان جرایم مالی نیز در دستور کار است که ستاد دیه هرمزگان در این زمینه فعالیت خوبی داشته است.

در این مراسم که در سالن آمفی تئاتر زندان مرکزی بندرعباس برگزار شد، به ۱۲ نفر از زندانیان به نمایندگی از دیگر زندانیان، حجم آزادی اهداء شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • آزادی زندانی جرائم غیر عمد در چهارمحال و بختیاری
  • آزادی جوان بدهکار از زندان با کمک یک پیرمرد در همدان
  • آزادی ۱۵۵ زندانی از زندان های هرمزگان
  • آزادی ۱۵۵ زندانی در هرمزگان
  • آزادی ۱۲ زندانی جرائم غیر عمد در سال جاری
  • کمک۱۳میلیارد تومانی خیران زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • کمک های خیرین زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد ۳۸ درصد رشد یافت
  • کمک ۱۳ میلیاردی تومانی خیران برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • کمک ۱۳ میلیاردی تومانی خیران زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • خیران برای آزادی ۲۴۷ زندانی جرائم غیر عمد در کرمان پیش قدم شوند