Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی سبزواری روز چهارشنبه در نشست با اعضای کمیته‌ها و روسای ورزش‌های همگانی شهرستان‌های همدان اظهار داشت: متاسفانه جایگاه فعلی همدان در جدول رده‌بندی لیگ تندرستی کشور مطلوب نیست و نیاز به عزم همگانی دارد.

وی بیان کرد: از این پس ملاک سنجش و ارزیابی کمیته‌های زیرمجموعه هیات ورزش‌های همگانی استان و نیز هیات‌های شهرستان‌ها، مشارکت گسترده در لیگ تندرستی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سبزواری افزود: کمیته‌هایی که نتوانند در این لیگ مشارکت لازم را داشته و فعالیت کمرنگ را شاهد باشیم، به طور قطع دستخوش تغییرات خواهند شد.

وی تاکید کرد: راه‌اندازی نخستین دوره از لیگ تندرستی کشور زمینه ساز فعالیت جسمانی و ایجاد انگیزه پرداختن به ورزش بین عموم مردم است.

رییس هیات ورزش‌های همگانی همدان یادآور شد: لیگ تندرستی از چهارم بهمن ماه آغاز و تا پایان اسفندماه امسال در استان‌های مختلف کشور ادامه خواهد داشت و محوریت این مسابقات برپایه آگاهی بخشی، پیشگیری از کم تحرکی و افزایش فعالیت جسمانی آحاد مردم جامعه طراحی شده و جزو سیاست‌های اصلی فدراسیون در دوره جدید مدیریتی است.

سبزواری پیرامون نحوه شرکت در این رویداد گفت: عضویت در سایتIRANTANDOROSTI. IR و آشنایی با برنامه تمرینی، انجام تمرینات روزانه براساس الگوی تمرینات در سایت و ضبط ۳۰ ثانیه‌ای از فعالیت انجام گرفته، مراجعه مجدد به سایت و تکمیل فرم اطلاعات مورد نیاز و بارگذاری ویدیو در سایت و دریافت تاییدیه ارسال، از مراحل شرکت در این لیگ است.

رییس هیات ورزش‌های همگانی همدان یادآور شد: حضور در این لیگ برای آحاد مردم آزاد است و افراد بالای ۱۰ سال می‌توانند نسبت به ثبت نام در سایت ایران تندرستی اقدام کرده و روزانه۳۰ ثانیه از حرکات ورزشی خود را در سامانه ارسال کنند.

وی خاطرنشان کرد: حضور در لیگ دارای کد مستقل در هر روز است و شرکت کننده باید قبل از انجام حرکات، آن را در ضبط ویدئویی اعلام کند.

گفتنی است؛ این مسابقات به صورت انفرادی و استانی ارزیابی می‌شود و در پایان نیز ۱۶ استان برتر در لیگ برتر قرار می‌گیرند و ۱۶ تیم بعدی نیز سال آینده باید در لیگ دسته یک شرکت کنند.

جوایز در نظر گرفته شده برای این رقابت‌ها نقدی است و به برندگان براساس بالاترین امتیاز اعطا می‌شود.

لیگ تندرستی برای نخستین بار در سطح کشور در حال اجرا است.

برچسب‌ها کم تحرکی ورزش همگانی همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کم تحرکی ورزش همگانی همدان کم تحرکی ورزش همگانی همدان اخبار کنکور ورزش های همگانی همگانی همدان لیگ تندرستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۴۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی فعال در خوزستان از چهارشنبه

ایسنا/خوزستان مدیرکل هواشناسی خوزستان از فعالیت سامانه بارشی نسبتا فعال در استان از روز چهارشنبه خبر داد.

محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی، امروز احتمال رگبار و رعد و برق در مناطق شمالی، شرقی و ارتفاعات و وزش باد متوسط گاهی تندباد لحظه‌ای در اغلب نقاط استان خوزستان وجود دارد و در دیگر مناطق استان احتمال بارش‌های نقطه‌ای دور از انتظار نیست.

وی افزود: از فردا تا روز سه‌شنبه هم احتمال بارش‌های پراکنده و وزش بادهای متوسط و تندبادهای لحظه ای در برخی ازنقاط استان خوزستان وجود خواهد داشت. از روز چهارشنبه سامانه بارشی نسبتا فعالی استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد و سبب رگبار و رعد و برق، وزش باد متوسط گاهی تندباد لحظه‌ای در اغلب نقاط استان خواهد شد.

وی گفت: تا فردا تغییر محسوس دمایی نخواهیم داشت و از روز دوشنبه روند کاهش دما در استان خوزستان پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته اهواز با ۳۹.۲ و ایذه با ۱۲.۹ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط خوزستان گزارش شده‌اند. تغییرات دمای اهواز در این مدت بین ۳۹.۲ و ۲۲.۳ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • فعالیت سامانه بارشی فعال در خوزستان از چهارشنبه
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • لزوم ارائه برنامه از سمت شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال
  • همایش پیاده روی در یاسوج