Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@20:21:59 GMT

مربیان ماشین‌سازی 3 ماه محروم شدند

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۹۴۷۶۵

مربیان ماشین‌سازی 3 ماه محروم شدند

به گزارش خبرگزاری فارس، مسابقه بین تیم های ماشین سازی و سپاهان از هفته دهم لیگ برتر برگزار شد که از سیامک کوهنورد مربی ماشین سازی تخلفاتی مبنی بر نقض اصول کلی رفتار و استفاده از کارت دیگری و اهانت به داور رخ داد. وی به سه ماه محرومیت از حضور در کلیه ورزشگاههای فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و پرداخت 500 میلیون جریمه نقدی وفق مواد 51 – 55 و 50 و 117 مقررات انضباطی محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بابک رضی به دلیل دلیل نقض اصول کلی رفتار و استفاده از کارت دیگری و اهانت به داور مسابقه به سه ماه محرومیت از حضور در کلیه ورزشگاههای فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و پرداخت 500 میلیون جریمه نقدی وفق مواد 51 ، 55 ،50 و 117 مقررات انضباطی محکوم شد.

آیدین رحیمی به دلیل دلیل نقض اصول کلی رفتار و در اختیار دادن کارت خود به دیگری و عدم اطلاع به سازمان لیگ به دو ماه محرومیت از حضور در کلیه ورزشگاههای فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و پرداخت 300 میلیون جریمه نقدی وفق مواد 51 ،50 و 117 مقررات انضباطی محکوم شد.

محمود شجاعی مربی تیم تراکتور به دلیل نقض اصول کلی رفتار و عدم ابطال کارت سابق خود و عدم اطلاع به سازمان لیگ به مبلغ 200میلیون ریال جریمه نقدی وفق مواد 51 ،50 و 117 مقررات انضباطی محکوم است.

ضمن اینکه پزشک تیم ماشین سازی بابت در اختیار قراردادن کارت خود به دیگری و نقض اصول کلی رفتار به مبلغ 100 میلیون ریال جریمه نقدی وفق مواد 51 ،50 و 117 مقررات انضباطی محکوم شد

باشگاه ماشین سازی نیز به دلیل نقض اصول کلی رفتار وفق مواد 50 ، 51 و 117 به پرداخت 500 میلیون ریال  جریمه نقدی محکوم شده و وفق ماده 50 نسبت به جرایم مذکور بطور تضامنی با اشخاص دیگر مسئولیت دارد.

مفاد رأی نسبت به کلیه اشخاص ظرف مدت یک هفته در کمیته استیناف از زمان ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر فدراسیون فوتبال فوتبال مربی 117 مقررات انضباطی محکوم شد ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۴۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حبس و جریمه نقدی در انتظار فروشندگان امتیاز طرح نهضت ملی مسکن

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند گفت: فروشندگان امتیاز طرح نهضت ملی مسکن و ناشران آگهی‌های مربوطه، مشمول جرایم نقدی و حبس می‌شوند.

به گزارش ایرنا، «آرش صیادی» روز شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: مطابق ماده ۲۳ قانون پیش‌فروش ساختمان، برای افرادی که بدون مجوز اقدام به خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن کنند، همچنین انتشاردهندگان آگهی‌های مربوطه جرم انگاری شده است.

وی بیان‌داشت: برای فروشندگان امتیاز طرح نهضت ملی مسکن حبس از ۹۰ روز تا یک سال در نظر گرفته شده است.

صیادی ادامه‌داد: همچنین روزنامه‌ها، جراید و خبرگزاری‌هایی که نسبت به انتشار آگهی‌های یاد شده اقدام کنند، علاوه بر جریمه نقدی تا چهار برابر مبلغ آگهی منتشر شده، ۲ ماه از فعالیت معلق می‌شوند.

دیگر خبرها

  • استقلال ۱۰۰ میلیون تومان جریمه شد/ جریمه نقدی صنعت نفت و ملوان
  • حبس و جریمه نقدی در انتظار فروشندگان امتیاز طرح نهضت ملی مسکن
  • ویسی ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!
  • سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران؛ جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیر فنی
  • سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد!
  • جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیرفنی
  • سرمربی لیگ برتری ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • سنگین ترین جریمه فوتبال ایران؛ جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیرفنی
  • قاچاقچی سوخت در امیدیه محکوم به پرداخت جزای نقدی شد