Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@23:56:46 GMT

کشف 78 راس دام قاچاق

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۹۵۰۷۹

کشف 78 راس دام قاچاق

فرمانده انتظامی "سیرجان" از کشف 78 راس دام قاچاق، توقیف یک دستگاه کامیون و دستگیری 2 متهم در عملیات ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ محمد رضا ایران نژاد اظهار داشت: مأموران مبارزه با قاچاق کالا پلیس آگاهی "سیرجان" از فعالیت تعدادی قاچاقچی احشام در سطح این شهرستان مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی در این حوزه 2 قاچاقچی را شناسایی و در عملیاتی منسجم  آنان را دستگیر و 78 راس دام قاچاق کشف و یک دستگاه کامیون مورد استفاده را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی سیرجان با بیان اینکه کارشناسان ارزش این دام های قاچاق را 3 میلیارد ریال  برآورد کرده اند، خاطر نشان کرد: با تشکیل پرونده در این رابطه متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ ایران نژاد بیان داشت: حفظ و تامین امنیت اقتصادی یکی از اولویت های مهم پلیس است و قطعا با اخلالگران نظم و امنیت اقتصادی قاطعانه برخورد خواهد کرد.#

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرمانده انتظامی سیرجان سرهنگ ایران نژاد کشف دام قاچاق توقیف یک دستگاه کامیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۵۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف دپوی ۲۵۰ هزار لیتری سوخت قاچاق در جاسک

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف دپوی ۲۵۰ هزار لیتر سوخت خارج از شبکه قانونی توزیع در روستای جگین از توابع شهرستان جاسک خبر داد.

سردار علی‌اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان امروز ۱۱ اردیبهشت اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی مقادیر زیادی سوخت قاچاق در یک چهار دیواری واقع در یکی از روستاهای شهرستان جاسک در منطقه "جگین "، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی شهرستان جاسک پس از انجام تحقیقات نامحسوس و حصول اطمینان از دپوی سوخت در محل مذکور، با هماهنگی قضایی و طی بازرسی از محل، ۲۵۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از شبکه قانونی توزیع کشف کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان با بیان اینکه ارزش سوخت کشف شده توسط کارشناسان ۸۰ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: با توجه به شناسایی متهمان، پیگیری جهت دستگیری آنان در دستور کار قرار دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کشف بیش از ۵۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین کشف بیش از ۱۰ هزار لیتر بنزین سوخت قاچاق در گمرک پرویزخان

دیگر خبرها

  • مخلان امنیت در مشهد دستگیر شدند
  • کشف دپوی ۲۵۰ هزار لیتری سوخت قاچاق در جاسک
  • کشف دو محموله میلیاردی قاچاق در این استان
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • در دیدار فرمانده تیپ ویژه تهران با رییس کل حراست وزارت ورزش مطرح شد؛ نصب دوربین های هوشمند پلیس در ورزشگاه ها
  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد
  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک
  • انهدام باند قاچاق سوخت در کرمان
  • کشف و توقیف ۲۵هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی