Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@18:12:25 GMT

دولتمردان از «رد» بودجه سازش و فروپاشی عصبانی هستند

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۹۵۳۵۶

دولتمردان از «رد» بودجه سازش و فروپاشی عصبانی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی،با اشاره به رد کلیات بودجه در جلسه علنی روزگذشته مجلس،گفت: رد کلیات بودجه، مصداق اقدام قاطع و انقلابی مجلس در حمایت از حقوق ملت ایران بود.

وی بیان کرد: اظهارات امروز رئیس جمهور و معاونان وی نشان می دهد که آنان از رد بودجه سازش و فروپاشی عصبانی هستند در حالی که بهتر است به قانون تمکین کنند و در مقابل آن نایستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رأی نیاوردن کلیات طرح شفافیت آرای نمایندگان یک نمره منفی در کارنامه مجلس یازدهم است.

رضایی اظهار داشت: هفته گذشته رئیس جمهور خواستار محاکمه خویش به دلیل دفاع از پهنای باند شد. در حالی که بنده موافقم مسئولانی چون رئیس جمهور باید به دلیل عدم توسعه اینترنت به ویژه در روستاها، افزایش قیمت مرغ و تخم مرغ، سقوط آزاد بورس و ارز ۲۵ هزار تومانی محاکمه شوند.

رضایی بیان کرد: این دولت عملکرد بسیار ضعیف داشته است و عملکرد آنان نشان دهنده آن است که این دولت حتی توان تأمین روغن و پوشک کودکان را ندارد.

کد خبر 5138123 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: ابراهیم رضایی لایحه بودجه ۱۴۰۰ صحن مجلس مجلس شورای اسلامی لایحه بودجه ۱۴۰۰ محمد باقر قالیباف صحن مجلس کمیسیون تلفیق حجت الاسلام حسن روحانی هیئت دولت حسن روحانی طرح شفافیت آرای نمایندگان شورای نگهبان دهه فجر لایحه بودجه اسحاق جهانگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۵۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس از فردا وارد بررسی جداول بودجه می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مجلس شورای اسلامی در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری در دو نوبت صبح و بعد از ظهر به بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ مربوط به جداول می‌پردازد.

در صورتی که بررسی جداول در این دو روز به اتمام نرسد، مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه نیز جلسه علنی تشکیل می‌دهد.

کد خبر 6090946 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • کدام نمایندگان جلسه عصر مجلس را تعطیل کردند؟
  • انتقاد از اختصاص ردیف اعتباری خاص برای سفر رئیس جمهور
  • کلیات جدول ۹ لایحه بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • جدول هفتم بودجه ۱۴۰۳ مربوط به حقوق و مزایا رد شد
  • مجلس از فردا وارد بررسی جداول بودجه می‌شود
  • مخالفت مجلسی‌ها با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان به ۳۳۰ نفر
  • مخالفت مجلس با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان
  • مخالفت نمایندگان با کلیات طرح اصلاح جداول حوزه های انتخابیه
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد