Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور در پیامی به آئین نکوداشت آیت الله محمدی ری شهری با بیان اینکه نکوداشت پژوهشگران دینی بسان آیت الله محمدی ری شهری، بزرگداشت علم و تلاش و معنویت و تقواست گفت:کوشش‌های خستگی‌ناپذیر آیت الله ری شهری، سرمشق نسل جوان در خدمت به دین و میهن است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رئیس جمهور، به آیین نکوداشت آیت‌الله محمد محمدی ری‌شهری با عنوان «تجلیل از پنجاه سال حدیث پژوهی و دو دهه خدمت در حج و زیارت» که امروز(چهارشنبه ۱۵ بهمن‌) در محل ساختمان حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت در قم در حال برگزاری است، پیامی صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متن پیام رئیس جمهور به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
یاد کردن از دوستی که از آغاز آشنایی ما 58 سال می‌گذرد برای من خاطره‌انگیز و شورآفرین است. نکوداشت پژوهشگران دینی بسان آیت الله محمدی ری شهری، بزرگداشت علم و تلاش و معنویت و تقوا است؛ قرآن‌پژوهی پرتلاش و محدثی خوش ذوق همراه با شجاعت و مدیریت در صحنه عمل.


 بی‌گمان کوشش‌های خستگی‌ناپذیر این عالم ربانی، سرمشق نسل جوان در خدمت به دین و میهن خواهد بود. این جانب به سهم خود، از ایشان و نیز از برگزارکنندگان این مراسم، قدردانی می‌کنم و امیدوارم که افزون بر پاسداشت مقام والای ایشان، زمینه خوشه‌چینی بیشتر از خرمن دانش و رهنمودهای علمی و اخلاقی این دانشمند فرهیخته فراهم آید. باید اندوخته علمی عالمان و تجربه‌های عملی کارگزاران دستمایه حرکتی پویا و شتابان به سوی افق‌های روشن فردا شود و برای رشد و اعتلای ایران اسلامی با همدیگر باشیم و با هم بکوشیم.
حسن روحانی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

پایان پیام/78

منبع: شبستان

کلیدواژه: رییس جمهوری آیت الله ری شهری رییس جمهور محمدی ری شهری آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۳۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات فرهنگی و عمرانی حوزه شهری خارگ افزایش یافت

محمدرضا دشتی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شهرداری جزیره راهبردی خارگ از بدو تأسیس تاکنون در مسیر خدمت به شهروندان، مسیرهای فراز و نشیب زیادی را پشت سر گذاشته است.

وی افزود: در چند سال اخیر و با حضور شعیب بحرینی نسبت به گذشته خدمات حوزه فرهنگی و عمرانی، شهرداری شتاب بیشتری به خود گرفته به طوری که میزان رضایت مندی مردم از شهرداری افزایش یافته که نشان از خدمات ارزشمند این حوزه برای توسعه هرچه سریع‌تر سیمای شهری خارگ است.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: با همدلی، همراهی و تعامل و همکاری ادارات و همراهی مردم، مشکلات جزیره خارگ رفع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، از سوی محمدرضا دشتی زاده بخشدار ویژه خارگ از شعیب بحرینی شهردار اسبق خارگ به مناسبت بازنشستگی و پایان خدمت وی در این شهرداری تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 6095361

دیگر خبرها

  • رقیب خسرو حیدری در 38 سالگی مثل 20 ساله‌ها
  • سه بانک دیگر به فهرست ارائه دهندگان خدمت چک الکترونیکی اضافه خواهند شد
  • حضور پیشکسوتان تیم ملی فوتبال در اردوی آزادکاران جوان
  • گزارشی از نکوداشت مختومقلی فراغی؛ شاعری که وحدت‌بخش بود
  • آماده‌باش گروه های خدمت رسان شهرداری برای رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • خدمات فرهنگی و عمرانی حوزه شهری خارگ افزایش یافت
  • فرصت سوزی و خستگی برای امروز کشور ممنوع است
  • سیاستمدار فرانسوی: در اطاعت از یک پیرمرد آمریکایی و خدمت به رئیس مافیای اوکراینی نابود می‌شویم
  • تجلیل از ۷۰ سال خدمت علمی آیت الله جوادی آملی
  • نیروی انتظامی یک نیروی خستگی ناپذیر است