Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون مسابقات دوچرخه سواری ضمن اعلام پایان لیگ دوچرخه سواری، قهرمان این فصل لیگ پیست جوانان آقایان و لیگ جاده بانوان اعلام کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوچرخه‌سواری، با توجه به شیوع ویروس کرونا و نزدیک شدن به پایان سال و شروع لیگ 1400،  پس از بررسی های لازم، رسما پابان مسابقات دوچرخه سواری را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اعلام پایان لیگ دوچرخه‌سواری، تیم نیشابور الف با مجموع امتیاز 1343 قهرمان لیگ برتر پیست شد. تیم مس رفسنجان با مجموع امتیاز1030 در جایگاه دوم قرار گرفت و تیم سپاهان هم با مجموع امتیاز 956 در رده سوم ایستاد.

*هیات هرمزگان قهرمان لیگ جاده بانوان شد

با توجه به شیوع ویروس کرونا و نزدیک شدن به پایان سال و شروع لیگ 1400،  پس از بررسی های لازم، رسما پابان مسابقات لیگ برتر جاده بانوان را اعلام کرد.

با اعلام پایان لیگ دوچرخه‌سواری، تیم هیات هرمزگان با مجموع امتیاز 359 قهرمان لیگ جاده بزرگسالان بانوان شد. تیم دستجردی یزد با مجموع امتیاز 318 در جایگاه دوم قرار گرفت و تیم هیات اصفهان هم با مجموع امتیاز 296 در رده سوم ایستاد.

*ناطقی: از 10 رشته، 9 طلا گرفتیم

سپاهان قهرمان لیگ پیست سرعت شد اما مهدی ناطقی کاپیتان این تیم معتقد است باشگاه سپاهان حمایت خوبی از دوچرخه سواری می کند اما این تیم برای قرار گرفتن در بین بهترین تیم‌های آسیایی نیاز به حمایت بیشتر دارد.

مهدی ناطقی کاپیتان تیم دوچرخه سواری سپاهان گفت: در فصل گذشته تیم دوچرخه سواری باشگاه سپاهان موفق شد مقام قهرمانی بخش پیست را کسب کند که از مجموع ۱۰ رشته موفق به کسب مدال طلا در ۹ رشته شد که نتیجه فوق العاده ای است.

وی افزود: از دیگر موفقیت های بدست آمده در فصل گذشته باشگاه معرفی یک استعداد فوق العاده  دوچرخه سواری در قسمت پیست به جامعه دوچرخه سواری است که این یکی از سیاست های اصلی باشگاه سپاهان در مسیر بومی گرایی و در نهایت تقویت تیم ملی ایران برای کسب افتخارات بین المللی است. محمدحسین رئیسی دوچرخه سوار اهل شهرستان مبارکه اصفهان موفق شد در رشته ۴ کیلومتر انفرادی با اختلاف کم نسبت به نفرات اول و دوم و جایگاه سوم را به خود اختصاص بدهد که با توجه و سن و کسوت کم این ورزشکار یک موفقیت فوق العاده محسوب می شود.

ناطقی در ادامه خاطر نشان کرد: باشگاه فولاد مبارکه سپاهان حمایت خوبی از دوچرخه سواری می کند ولی برای قرار گرفتن در بین بهترین تیم‌های آسیایی نیاز به حمایت بیشتر داریم چرا که به لحاظ تجهیزات از رقبا خیلی عقب تر هستیم. خوشبختانه مدیرعامل باشگاه آقای ساکت و همچنین هیت مدیره محترم نگاه مثبتی به تیم دوچرخه‌سواری دارند و امیدواریم با حمایت بیشتر، دوچرخه سواری بتواند در تورهای آسیایی جز ۳ تیم برتر قرار بگیرد.

کاپیتان تیم سپاهان در ادامه اظهار داشت: برای فصل جدید با تعدادی از دوچرخه سواران جهت جذب، مذاکراتی انجام شده اما چون هنوز نهایی نشده بهتر است بعد از نهایی شدن اعلام کنیم. باشگاه اقدامات خوبی برای تقویت نقاط ضعف داشته و امیدوارم در فصل جدید بتوانیم به اهداف کوتاه مدت و میان مدت دست پیدا کنیم و در راستای اهداف بلند مدت پیش برویم.

وی درباره اینکه در ماده استقامت هم عملکرد خوبی داشتیم، گفت: ما در استقامت هم موفق عمل کردیم و نایب قهرمانی لیگ جاده هم نتیجه بسیار عالی بود. سطح مسابقات جاده بر اساس پاورهای خروجی دوچرخه سواران فراتر از سطح آسیا بود و ما با توجه به شرایط خودمان بسیار موفق عمل کردیم. هر چند دوچرخه سواران ما در سال گذشته عمدتا تور رو بودند و هدف اصلی ما در ۲۰۲۰ شرکت در آسیا تور بود که متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: لیگ دوچرخه سواری مجموع امتیاز جاده بانوان قهرمان لیگ لیگ جاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۵۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ماراتن کنکور داوطلبان رشته علوم تجربی در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، نماینده سازمان سنجش در قم گفت: در کنکور امسال ۱۷ هزار و ۵۱۴ داوطلب از این استان در آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسه‌های آموزش عالی شرکت می‌کنند که از این میان تعداد ۱۰ هزار و ۹۶۴ نفر داوطلب زن و ۶ هزار و ۵۵۰ نفر داوطلب مرد هستند.

عباس حبیب زاده ادامه داد: داوطلبین در روز‌های پنجشنبه و جمعه ششم و هفتم اردیبهشت‌ماه در پنج گروه آزمایشی ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان‌های خارجی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

وی افزود: از استان قم در گروه آزمایشی ریاضی از مجموع ٢ هزار و ۱۶۷ داوطلب ۷۴۹ نفر خانم و یک‌هزار ۴۱۸ نفر آقا، در گروه آزمایشی تجربی از مجموع هفت‌هزار و ۶۰۹ داوطلب پنج هزار و ۷۷ نفر خانم و ٢ هزار و ۵۳۲ نفر آقا، در گروه آزمایشی انسانی از مجموع پنج هزار و ۷۳۳ داوطلب سه هزار و ۶۹۷ نفر خانم و ۲ هزار و ۳۶ نفر آقا، در گروه آزمایشی هنر از مجموع ۸۳۲ داوطلب ۶۱۴ نفر خانم و ۲۱۸ نفر آقا و در نهایت در گروه آزمایشی زبان‌های خارجی از مجموع یک‌هزار و ۱۷۳ داوطلب ۸۲۷ نفر خانم و ۳۴۶ نفر آقا در آزمون شرکت کردند.

وی گفت: گروه ریاضی فیزیک و علوم انسانی صبح پنجشنبه ششم اردیبهشت‌ماه، گروه آزمایشی هنر و زبان عصر پنجشنبه ششم اردیبهشت‌ماه برگزار شد.

حبیب‌زاده گفت: علاوه بر دانشگاه قم، دانشگاه‌های مفید، آزاد اسلامی، شهاب دانش و فنی و حرفه‌ای نیز در گروه‌های آزمایشی مختلف در استان قم به عنوان حوزه امتحانی در آزمون سراسری اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۳، تعیین شده‌اند.

وی نوبت اول برگزاری آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ برای همه داوطلبانی که در موعد مقرر پنجم تا ۱۵ آذر ماه نسبت به ثبت نام در آزمون سراسری اقدام کرده‌اند دانست وادامه داد:نوبت دوم تیرماه برگزار و نتایج اولیه کنکور نیز مردادماه اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • توقف شطرنجبازان روسیه برابر تیم های مردان و بانوان ایران
  • آغاز ماراتن کنکور داوطلبان رشته علوم تجربی در قم
  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • واژگونی خودرو سواری در جاده رامجرد به درودزن
  • هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • حذف تیم‌های ریکرو مردان و بانوان کشورمان در کاپ جهانی
  • سروش مهر: نبود پیست استاندارد تنها مشکل اسکیت سواران است/ ما چیزی از قهرمانان جهان کم نداریم
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی