Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه پرسپولیس بخش زیادی از مطالبات مهاجم کروات سابق خود را پرداخت کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهلت باشگاه پرسپولیس برای پرداخت مطالبات ماریو بودیمیر روز ۱۲ بهمن (دو روز پیش) به اتمام رسید و در حالی‌که این باشگاه در آستانه بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی قرار گرفته بود، طبق تعامل و رایزنی هایی که سرخ پوشان با وکیل مهاجم کروات داشتند، این فرد از مکاتبه با فیفا در راستای جرائم انضباطی پرسپولیس خودداری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته باشگاه پرسپولیس از واریز بخش اول مطالبات بودیمیر خبر داد و طبق پیگیری‌های خبرنگار فارس حدود ۳۰۰ هزار یورو به این بازیکن پرداخت شد تا رضایت وی و وکیلش تا حدی جلب شود. این بازیکن ۵۰۰ هزار یورو با باشگاه پرسپولیس قرارداد داشت.

مدیران باشگاه پرسپولیس در مذاکرات و مکاتبات شان با وکیل بودیمیر به وی اطمینان داده اند باقی مانده مطالبات این بازیکن هم به زودی پرداخت خواهد شد تا این پرونده که می توانست در زمان مدیران قبلی این باشگاه با هزینه کمتری بسته شود، سرانجام بدی برای سرخ پوشان نداشته باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ماریو بودیمیر پرسپولیس پرسپولیس ماریو بودیمیر هواداران پرسپولیس باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۵۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس که به تازگی ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال را خریداری کرده است، امروز (سه‌شنبه) ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان تیم فوتبال استقلال را پرداخت کرد.

بیشتر بخوانید: نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال

این شرکت همچنین ۱۰ درصد از مطالبات کادر فنی و اعضای تیم را پرداخت کرد.

تیم استقلال از ساعت ۱۷ فردا (چهارشنبه) در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف تراکتور می‌رود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229034 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • تراکتور فردا سرمربی خود را معرفی می‌کند!
  • مقدار و جزئیات پرداخت ارز به زائران حج تمتع امسال اعلام شد
  • اوسمار: حضور هواداران در بازی با سپاهان به ما کمک می‌کند
  • ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • قانون اصلاحی بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی ابلاغ شد
  • دانشجوی آمریکایی: بزرگترین تهدید جهان اسرائیل و آمریکاست
  • (ویدئو) پاسخ جالب همسر کاپیتان تیم ملی فوتسال به یک سوال جنجالی
  • ببینید | پاسخ جالب همسر کاپیتان تیم ملی فوتسال به یک سوال جنجالی
  • هر اقدامی علیه ایران با بزرگترین پاسخ روبرو می‌شود
  • «جعبه سیاه» آدم‌ها رو می‌شود/ چالش‌هایی که گاهی از دست مهمان برنامه در می‌رود