Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@21:52:17 GMT

۳ تُن انواع مواد مخدر در خوسف کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۹۵۹۹۲

۳ تُن انواع مواد مخدر در خوسف کشف شد

اکبری از کشف بیش از سه تُن انواع مواد مخدر و امحای ۲۰ هزار بوته گیاه شاه دانه در خوسف خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوسف، «محمد حسن اکبری» امروز (15 بهمن) در شورای هماهنگی مواد مخدر خوسف که با حضور دبیر شورای هماهنگی مقابله با مواد مخدر خراسان جنوبی برگزار شد، اظهار کرد: در بحث مبارزه با مواد مخدر با توجه به اینکه اهمیت امنیت در کشور بالا و مقدمه تمام ناامنی ها، «مواد مخدر» است همه دستگاه ها باید اهتمام لازم را در این موضوع داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان خوسف افزود: در سال جاری سه تن و 860 کیلو و 250 گرم کشفیات مواد مخدر داشته ایم که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 96 درصد افزایش کشفیات داشته ایم.

 

وی از توقیف 88 خودرو در سال جاری خبر داد و افزود: این تعداد نسبت به سال گذشته 54 درصد افزایش داشته است.

 

وی بیان کرد:  217 مورد قاچاقچی دستگیر شدند که نسبت به سال گذشته 44 درصد افزابش داشته است، همچنین 15 باند قاچاق مواد مخدر منهدم شده است که نسبت به سال قبل، 50 درصد افزایش داشته است.

 

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان خوسف از دستگیری 183 نفر متهم مواد مخدر شامل 73 نفر قاچاقچی، 13 توزیع کننده خرد، 16 نفر خرده فروش، 62 نفرحمل کننده مواد مخدر خبر داد و گفت: از ابتدای امسال 32 معتاد دستگیر و چهار مرکز بساط و توزیع و استعمال مواد مخدر هم پلمپ شده است.

 

اکبری در ادامه از امحای 21 هزار بوته شاه دانه در خوسف خبر داد و گفت: امحای این گیاه در راستای پیشگیری از ابتلا به مواد مخدر در دستور کار است.

 

وی با بیان اینکه شهرستان خوسف به چند منطقه تقسیم و مسئولیت هر منطقه به یک دستگاه اداری محول شده است، گفت: در هر منطقه از ظرفیت افراد با نفوذ در منطقه، روحانیون، فرماندهان پایگاه های بسیج در جهت شناسایی افراد متخلف استفاده شده است.

 

 

پایان پیام/575

منبع: شبستان

کلیدواژه: مبارزه با مواد مخدر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان خوسف کشف مواد مخدر بیرجند خراسان جنوبی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۵۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند

سرهنگ مصطفی صادق زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقا امنیت اجتماعی در سطح شهرستان اردستنان، طرح جمع آوری معتادان متجاهر و دستگیری خرده فروشان مواد افیونی در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در این طرح ۴۱ نفر معتاد متجاهر از سطح محلات هدف جمع آوری و به مراکز ترک اعتیاد معرفی و با انجام کار دقیق اطلاعاتی نیز تعداد ۲۲ خرده فروش مواد مخدر شناسایی و در چند عملیات کاملاً هماهنگ در مخفیگاهشان دستگیر و به مرجع قضائی تحویل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان خاطر نشان کرد: از شهروندان عزیز انتظار داریم هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص خرید و فروش مواد مخدر را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند و مطمئن باشند که به موضوع رسیدگی و با این مجرمان برخورد قاطع صورت می‌گیرد.

کد خبر 6097189

دیگر خبرها

  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • (ویدیو) ادعای میرسلیم درباره ترفند افراد صادق خلخالی برای ریختن داخل خانه‌ها؛ پرت کردن مواد مخدر!
  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند
  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت
  • دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر توسط مرزبانان هنگ تایباد 
  • مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!
  • تصاویر جاسازی ماهرانه مواد مخدر در یک کامیون
  • کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان
  • ویدیو/ مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!