Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحیم فلاح زاده چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: توسعه و ارتقای دیتای خانگی مشترکان( Adsl) با کابل کشی و انجام عملیات فنی و برقرار کردن لینک دوم GE و افزایش ۱۰۰ درصدی پهنای باند در راستای ارائه خدمات مطلوب به مردم و با هدف پاسخگویی به نیازهای ارتباطی و مخابراتی مشترکان انجام‌ گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با ارتقا و توسعه شبکه دیتا در شهرستان باغملک، مشترکان از خدمات اینترنت خانگی مطلوب و با سرعت های بالا بهره مند شدند.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان ادامه داد: توسعه بسترهای مخابراتی در تمام حوزه ها به ویژه در حوزه شبکه دیتا عاملی برای کاهش هزینه ها، مدیریت زمان و انجام کارهای روزمره مردم است که آمار بهره گیری مردم از این بستر بیانگر این مهم است.

با شیوع ویروس کرونا و استفاده هر چه بیشتر از بستر اینترنت و فضای مجازی شرکت مخابرات توسعه و پهنای باند در بخش های مختلف استان را با سرعت بیشتری انجام می دهد.

پروژه هشت توسعه نیز از جمله طرحهای ملی مخابرات است که به منظور توسعه شبکه ارتباطی در استان در دست اقدام است. 

برچسب‌ها ارتباطات شرکت مخابرات ایران خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ارتباطات شرکت مخابرات ایران خوزستان ارتباطات شرکت مخابرات ایران خوزستان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۶۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰۰۰ میلیارد ریال صرف اصلاح و توسعه آبرسانی مازندران شد

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد برارزاده صبح پنجشبه دربازدید از عملیات لوله گذاری شبکه آبرسانی در سطح استان هدف از این اقدام را افزایش کیفیت و پایداری آب شرب و نیز کاهش هدر رفت آب دانست و گفت: در سال گذشته ۳۶۳ هزار و ۳۱۱ متر اصلاح و ۱۷۵ هزار متر توسعه شبکه توزیع در اقطار مختلف در این استان انجام شد.

وی داد: ۳۳۴ هزار و ۳۹۰ متر اصلاح و ۵۸ هزار و ۳۵۹ متر توسعه خط انتقال نیز انجام شد تا هم استانی‌ها بتوانند از نعمت آب شرب مطلوب برخوردار شوند.

مدیرعامل آبفای مازندران تصریح کرد: امورات ساری با ۱۷۱ کیلومتر، بابل ۱۲۱ کیلومتر و نکا با ۶۴ کیلومتر بیشتر اصلاح و توسعه شبکه آب را انجام دادند.

برارزاده اعتبار صرف شده برای این اقدام را در حدود هشت هزار میلیارد ریال و جمعیت برخوردار آن را ۵۰۰ هزار نفر عنوان کرد.

کد خبر 6088310

دیگر خبرها

  • حراج تاریخی ایلان ماسک: خدمتکار خانگی انسان‌نما، زیر ۳۰ هزار دلار
  • حراج تاریخی ایلان ماسک : خدمتکار خانگی انسان‌ نما، زیر ۳۰ هزار دلار
  • ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس به همت نیرو‌های جهادی
  • رفع اتفاقات شبکه آبرسانی روستاهای شهرستان خوی
  • ۸۰۰۰ میلیارد ریال صرف اصلاح و توسعه آبرسانی مازندران شد
  • فاز دوم شهرک صنعتی محمودآباد راه‌اندازی می‌شود
  • عملیات اجرای پانسیون پزشکان دالکی شهرستان دشتستان آغاز شد
  • محور‌های بزرگراهی برای متخلفان نا امن می‌شود
  • بهره مندی ۲۰ هزار مشترک از فیبر نوری البرز