Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@22:02:02 GMT

رکورد گرم‌ترین روز آذر ماه بلوچستان شکسته شد

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۹۶۰۳۷

رکورد گرم‌ترین روز آذر ماه بلوچستان شکسته شد

گروه استان‌ها ـ رئیس گروه تحقیقات هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: بیشینه مطلق دمای هوا در راسک در آذرماه امسال برای نخستین بار از زمان تأسیس ایستگاه هواشناسی به ۳۵.۵ درجه سلسیوس رسید که حدود یک درجه گرمتر از رکورد قبلی است. - اخبار استانها -

اله بخش ریگی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  زاهدان   اظهار داشت: بیشینه مطلق دمای هوا در راسک در آذرماه امسال برای نخستین بار از زمان تأسیس ایستگاه هواشناسی به 35.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 درجه سلسیوس رسید که حدود یک درجه گرمتر از رکورد قبلی است. اداره هواشناسی راسک در سال 1387 تأسیس شده و از آن زمان تا پیش از این بیشترین دمایی که در آذرماه ثبت شده، 34.8 درجه سلسیوس بوده است.

آیا حمله یوزپلنگ ایرانی در سیستان و بلوچستان صحت دارد؟ + فیلمنهمین جشنواره فیلم فجر سیستان و بلوچستان از فردا آغاز می‌شودآیا ادعای فساد در شهرداری زاهدان صحت دارد؟

رئیس گروه تحقیقات هواشناسی سیستان و بلوچستان از کاهش بارندگی در راسک خبر داد و افزود: در آذر ماه سال جاری در همه شهرهای استان بارندگی نسبت به سال قبل و بلند مدت کاهش داشته است. میانگین بارش آذرماه امسال استان 3.3 میلی‌متر بوده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته و بلند مدت به ترتیب 81.5 و 65.8 درصد کاهش داشته است. آذر سال گذشته 17.6 میلی‌متر باران در استان باریده بود.

وی به ادامه وضعیت خشکسالی در استان اشاره کرد و گفت: در آذر ماه امسال درصد بالایی از مساحت استان دچار خشکسالی خفیف تا شدید بوده است. به طوری که قسمتی از ایرانشهر، نیکشهر، کنارک و قصرقند خشکسالی بسیار شدید را تجربه کرده‌اند.

انتهای پیام/392/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آب و هوا سیستان و بلوچستان آب و هوا سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۶۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دمای هوا در همدان

 روح اله زاهدی افزود: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان طی چهار روز آینده صاف تا قسمتی ابری است.

او تصریح کرد: از نیمه دوم هفته به بعد شاهد ورود سامانه بارشی به استان خواهیم بود که پس از آن بارش باران همراه با رگبار و رعد و برق در استان همدان پیش بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی استان همدان گفت: نهاوند با ۲۵ درجه سانتیگراد بالای صفر و همدان، فامنین و بهار با سه درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

روح اله زاهدی افزود: بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان نیز در این مدت به ترتیب ۲۲ و سه درجه سانتیگراد بالای صفر ثبت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • (تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان
  • رکورد وصول مطالبات صندوق توسعه ملی شکسته شد
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • صدور ۲ هشدار جدید هواشناسی + جزئیات
  • صدور ۲ هشدار جدید هواشناسی  + جزئیات | امروز کدام مناطق بارانی است؟
  • افزایش دمای هوا در همدان
  • رکورد فروش روزانه سینما شکسته شد
  • زندگی پس از سیل در دشتیاری سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان