Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-01@09:40:35 GMT

وکیل بودیمیر امروز به فیفا نامه می زند

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۹۶۰۷۴

حالا که باشگاه پرسپولیس بخش زیادی از طلب بودیمیر را پرداخت کرده نوبت به وکیل این مهاجم کروات رسیده تا فیفا را در جریان این پرداختی ها قرار بدهد و فیفا هم با نامه ای که رو نوشتش به فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس ارسال می شود، خیال سرخ ها را از نقل و انتقالات راحت کند

پرسپولیس تا روز 12 بهمن فرصت داشت مطالبات ماریو بودیمیر، مهاجم سابقش را پرداخت کند اما سرخ ها تا موعد مقرر شده نتوانستند مطالبات بودیمیر را پرداخت کنند و به همین دلیل پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه به صورت اتوماتیک بسته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، محرومیت پرسپولیس به گونه ای است که اگر سرخ ها طلب ماریو بودیمیر را پرداخت کنند و این بازیکن تاییدیه دریافت پول را به فیفا ارسال کند پنجره نقل و انتقالاتی این تیم باز می شود و مشکلی هم برای یارگیری در پنجره نقل و انتقالات زمستانی پیش نمی آید.

امروز بخش زیادی از طلب بودیمیر معادل 300 هزار یورو به حساب این بازیکن نشسته و قرار شده ظرف چند روز آینده باقی پول هم به حساب این بازیکن کروات بنشیند. پس از پرداخت بخش زیادی از مطالبات نوبت به وکیل بودیمیر رسیده تا امروز برای فیفا نامه ای بزند و در آن توضیح دهد باشگاه  300 هزار یورو از مطالبات را پرداخت کرده و بقیه پول را هم تا چند روز آینده می پردازد تا فیفا در جریان پرداختی های پرسپولیس قرار بگیرد و رونوشت نامه را برای باشگاه و فدراسیون فوتبال ارسال کند.

تفاهم پرسپولیس با وکیل بودیمیر این بود که وقتی آنها بخش عمده مطالبات موکل او را بپردازند، او با فیفا مکاتبه کند. طبق همین تفاهم مدیران پرسپولیس انتظار دارند امروز وکیل بودیمیر به فیفا نامه بدهد. پیش از این سازمان لیگ به پرسپولیس اعلام کرده بود مطابق نامه قبلی فیفا که برای این باشگاه مهلت تعیین کرده بود، از ابتدای فوریه برابر با 13 بهمن پنجره پرسپولیس بسته محسوب می شود اما اگر نامه وکیل بودیمیر به دست فدراسیون برسد، دلیلی برای بستن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه وجود ندارد. پرسپولیس قرار است مابقی طلب بودیمیر را ظرف روزهای آینده بپردازد.

نقل و انتقالات زمستانی لیگ ایران روز دوم اسفند آغاز می شود و به نظر می رسد سرخ ها مشکلی برای یارگیری در این پنجره نداشته باشند.

 

اخبار داغ 

نیما نکیسا: به مرگ مادرم حال علی انصاریان خوب است/ هرچه می شنوید دروغ است حذف بایرلورکوزن از دی اف بی پوکال با درخشش فوق العاده دانیال داوری علت مرگ سها رضانژاد در جنگل کردکوی اعلام شد استایل جدید «لیلا اوتادی» با لبهایی خندان + عکس نتیجه بنیتو موسولینی به تیم جوانان لاتزیو پیوست نگاهی به بهترین بردهای تاریخ لیگ برتر انگلیس؛ منچستریونایتد و تکرار برد 9-0

منبع: طرفداری

کلیدواژه: وکیل بودیمیر پنجره نقل سرخ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۶۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال

سرپرست سازمان خصوصی‌سازی با ارسال نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال از فروش رسمی سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس خبر داد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، ابراهیم بازیان سرپرست سازمان خصوصی‌سازی در نامه‌ای به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، اعلام فروش سهام کنترلی متعلق به دولت در شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس را اعلام کرد.

در نامه بازیان آمده است:

به استحضار می‌رساند در اجرای مصوبه هیئت محترم واگذاری بلوک سهام کنترلی شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس متعلق به دولت (وزارت ورزش و جوانان) در تاریخ 1403/2/3 توسط این سازمان به فروش رسید.

دیگر خبرها

  • واگذاری استقلال و پرسپولیس رسمی شد(عکس)
  • پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد
  • بدقولی دوباره پرسپولیس به گل‌محمدی
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • شرط پرداخت عوارض آزادراه برای بیمه شخص ثالت حذف شد
  • لغو شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث
  • نامه باشگاه سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس